|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
arme hij! hehehe. het zal je maar overkomen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Was vast zo'n gespierd type.. daar zeggen ze toch van: "Een bonk dynamiet... ..met een heel kort lontje!" The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Theo Maassen heeft hier trouwens een erg grappige sketch over tijdens zijn eerste show 'Bepaalde dingen': gaat over Spaanse kraag..... Het mp3 heet 'Ziekenhuisverhalen' [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-01-2002 10:01] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Bbrrrrrrrr moet er niet aan denken Wiegen Meister ! |
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
http://www.lachmenu.nl/wwereld/bizarre/page09/images/07.jpg (SheRa: link gemaakt van het plaatje.) [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 18-01-2002 14:25] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
en dit is er van over Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Die is eerder geimplodeerd... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ok voortaan een link graag, ik zit op mn werk Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
http://www.lachmenu.nl/wwereld/bizarre/page09/images/11.jpg Hier is ie dan!!! -- edit -- (link van gemaakt ... sommige mensen zitten op hun werk ... let daar ff op.) [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 18-01-2002 23:05] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
De man van Kelly uit BB The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hier is een woord voor: Ranzig Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
En dat 's morgensvroeg Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
inderdaad, bah Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ziek! Suck my piss |
|
quote: ik sluit me hierbij aan |
|
Stiekem vieze plaatjes kijken op je werk heh? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zulk werk wil ik ook wel! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
"This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Eh... waren die foto's nou echt nodig??? .... yuk... verhaal ook yuk trouwens.... weer zo'n topic waarbij ik achteraf spijt heb hem te hebbben geopend... |
|
quote: idd, Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Lullig voor die kerel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Hmmss... niet echt leuke topic... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ja hallo, wat een werk dan he!!! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
die foto is echt zo smerig :\ wrom zal je je lul eraf halen voor de lol en voor wat fotos Godverdommen.. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |