![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Die conclusie trek ik door mijn algehele gevoel van brakheid, en die conclusie heb ik ook weer ingetrokken. ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote:Aha. Dan is't goed. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Jan Marijnissen is een half jaar geleden getroffen door een hartaanval. ''Ik kreeg 's ochtends een toeval en ben naar een ziekenhuis gebracht waar ik werd gedotterd'', zegt de SP-leider vrijdag in een interview met Het Parool. ''Het begon om zes uur. Na een uur was de pijn gezakt en ging ik weer naar bed. Maar binnen de kortste keren was het terug. Toen heb ik mijn vrouw wakker gemaakt. De dokter kwam erbij en ik moest meteen naar het ziekenhuis. Om elf uur was ik al gedotterd.'' Marijnissen zegt er fysiek geen enkele hinder van te ondervinden en zich beter te voelen dan voor de openbaring van de hartproblemen. ''Het was niet zo ernstig. Ik heb er niets aan overgehouden.'' De SP-leider is verder somber over de kansen op een linkse meerderheid na de verkiezingen, omdat de PvdA uitnodigingen tot samenwerking heeft afgewezen. Volgens Marijnissen heeft PvdA-leider Wouter Bos al gekozen voor een coalitie met het CDA. Hé, wat naar nou ![]() Against God and Government ![]() |
|
Kijk eens wat hoger ... ![]() |
|
CDA wilde toch niks met PvdA? Wordt nog spannend zo. PvdAfgewezenen ![]() ![]() |
|
He nee, pvda met cda moeten we nie hebben ![]() |
|
quote: Pardon, hoe dan ook het blijft slecht nieuws.. dat ie nog leeft natuurlijk. Against God and Government ![]() |
|
quote:Stem niet op Bos, want dan krijg je Balkenende erbij! ![]() |
|
quote:Hmm heb liever balkenende dan bos .. ![]() |
|
quote: Nee op een verjaarde playmate zit je te wachten zeker, die Bos doet het vooral goed bij de vrijgezelle vrouwtjes van boven de 45, met zijn hoofd. ![]() Against God and Government ![]() |
|
Een omgekapte Bos is nog geen Balk. WTH, I need coffee ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 20-10-2006 14:50] ![]() |
|
quote:Ze kunnen niet allemaal zo woest aantrekkelijk zijn als Geert *proest* ![]() |
|
quote: Geert is ook en heaumeau. Against God and Government ![]() |
|
quote: Tja ![]() Wat moet ik hier op zeggen? Verdiende loon? De wereld op z'n kop? Beuh...meer koffie! ![]() |
|
hehe heb em ook net onder mn ctrl-c zitten om te posten.. tsja, wat moet je dr van zeggen idd. Hij vroeg dr wel om op zich maar wel weer extreem maar aan de andere kant.. pff hehe. Peuk ![]() ![]() |
|
quote:Niemand heeft het recht om voor eigen rechter te spelen. ![]() |
|
Lijkt me op de 1 of andere manier een signaal aan de pedo-community dat ze vogelvrij zijn verklaard. ![]() ![]() |
|
quote:Neuh maar kan het me goed voorstellen. Kzou me ook niet kunnen inhouden in zo'n geval. Om em iig finaal in mekaar te rossen. Tsja. Mikee : Vogelvrij idd ja ![]() ![]() |
|
quote:Nee signaal aan andere landen, België staat als pedo-land te boek, nu willen ze daar wat tegen doen, schieten ze weer te ver de andere kant op ... ![]() |
|
quote:Het Dutroux-proces gemist? Die straffen waren niet misselijk en allemaal zeer op zijn plaats. Kan het Nederlandse rechtsysteem wat van leren. ![]() |
|
quote: Zit wat in idd maar op dit moment zitten europese landen vol ongeloof te kijken hoe het mogelijk is dat er in NL waarempel een heuse pedopartij is opgericht. In NL is de heisa rondom de PNVD geluwd maar in het buitenland houdt het de gemoederen nog altijd goed bezig! NL heeft wat dat betreft België in hun ogen van de troon gestoten. ![]() |
|
quote: Klopt. Daarom zijn ze ook berecht (en vrijgesproken). KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Idd, want niemand heeft het recht om voor eigen rechter te spelen. hehe ![]() ![]() |
|
Ja, maar niet door zichzelf natuurlijk, daar hebben ze het recht niet voor ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |