![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat een figuren lopen er toch op de aardbodem rond... ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Belangrijker, zijn er foto's gemaakt van de mishandeling en ophanging? ![]() |
|
Ik zou willen weten waarvoor hij zat. Ik gok op kindermisbruik. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ja. Suck my piss ![]() |
|
Dat is wel wat weinig genuanceerd. Nee, dan die EU.... quote: Dat wordt vannacht weer slecht slapen .... ![]() ![]() |
|
quote: Waarom zou ik een vermoeden onderbouwen danwel nuanceren? Ik wacht rustig af totdat iemand hier iets meer over post. Je hoeft echt niet al mijn uitspraken gelijk tot staatswaarheid verheffen WMP'tje. Het doet me natuurlijk wel deugd dat je een vermoeden van mij als constatering van een feit beschouwt maar je had kunnen weten dat het een vermoeden was dankzij gebruik van het woordje GOK. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: (1) Ja (schreef ik ook), (2) ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Volgens die meneer op TV niet (pipo uit 1 of ander voedingsinfocentrum, onderzoeker oid) ![]() Wél bij het koken, dan zou het kookwater moeten drinken. Oké, genoeg geluncht hiero. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 16-11-2006 13:20] ![]() |
|
quote: Beter lezen, heer Chelman, ik zeg nu net het compleet tegenovergestelde. Maar ach, men leest wat men wil lezen. ![]() |
|
Schot verpest 'stiltemoment' Bono Een Schotse man heeft tijdens het concert van U2 in Glasgow een stiltemoment van voorman Bono verpest. De zanger vroeg aandacht voor de malaise in Afrika, waar nog altijd miljoenen kinderen per jaar sterven. Bono deed dit door aan het publiek te vragen om stil te zijn en alleen maar ritmisch met hem mee te klappen. Het publiek volgde de zanger en klapte ritmisch mee. Na een paar minuten sprak Bono het publiek toe en zei: "Iedere keer als ik klap, sterft er een kind in Afrika." Een man op de eerste rij riep toen plotseling in een zwaar Schots accent: "Well stop fucking doing it then!" LOL, 0wn3d! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
LOOL quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 16-11-2006 14:33] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: zou "Fish" het zijn geweest??? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 16-11-2006 14:38] ![]() |
|
Dankzij links hebben we dit soort filmpjes http://www.youtube.com/watch?v=3f_7ZSQ3or4 ![]() ![]() |
|
quote: Proest! Whahaha, briljant. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Hoezo, hebben die een domme neger kweekfarm ofzo? ![]() |
|
quote: Voor zover ik weet worden, iig in Nederland, mensen die aan verkrachting en kindermishandeling doen apart opgesloten. Als medegevangenen daar achter komen heb je namelijk geen leven meer de komende paar jaar. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Misanthrope en ik trekken er een champagne op open. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: En een sigaartje erbij zeker ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote: Begin dan ook met een worst. http://www.dbasixx.com/player.php?video=thewiener ![]() ![]() |
|
quote:Hehe, die vent die daar achter staat te kijken ![]() ![]() |
|
quote:Ik rook geen sigaren. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Marijnissen wil links kabinet met 5 partijen SP-leider Jan Marijnissen wil na de verkiezingen hoe dan ook een linkse coalitie. Het liefst heeft hij een coalitie van PvdA, GroenLinks en SP. Als dat niet lukt, dan wil hij zoveel mogelijk andere partijen erbij halen om toch een links kabinet te kunnen vormen. Er kan volgens hem dan gesproken worden over een vier- of zelfs vijfpartijenkabinet, met de ChristenUnie en de Partij voor de Dieren. "Zo weinig mogelijk partijen is het beste", aldus Marijnissen donderdag in een vraaggesprek met het ANP. "Maar als het moet, dan is dat iets om naar te kijken. Misschien komen we er wel uit". Marijnissen denkt dat het moeilijk zal worden met de ChristenUnie, maar zeker niet onmogelijk. "Compromissen zijn niet vies. Als je iemand uitnodigt om samen te werken, moet je hem ook iets gunnen", aldus de SP-lijsttrekker. Hij wil alles doen om een PvdA-CDA kabinet te vermijden. "Met een kabinet van CDA en PvdA komen we van de regen in de drup". Dat zou nog eens een effectieve regering worden... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |