|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaaf: Pink Floyd, en met name David Gilmour. |
|
ZZ Top Candlemass Iron Maiden Nina Hagen |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:gaaf dat eerste nummer |
|
quote: en ik de jouwe en van bijna iedereen hier dus.... RESPECT!!!!! maar goed, het is geen bandimago maar ik veel "respect" voor helloween want een band die een cd durft uit te brengen die "pink bubbles go ape" heeft het schijt aan ALLES!!! |
|
a. respect moet je verdienen b. helloween is gay c. imago is everything ... bij belachelijke imago's wordt er juist goed gewerkt aan imago. |
|
quote: ha, OK. ik heb het genoteerd(behalve #2 want die wist ik al wel). zo leer je nog eens wat he!!! |
|
hmm rockbitch is nog niet genoemd |
|
quote: Ja, jammer dat zijn moeder niet wou. The Mentors hebben natuurlijk het gaafste imago. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Jemig, een typisch topic voor een 16jarige... |
|
Lol! Alsof de rest van mannelijk ZM een hoger niveau topics openen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hehehe, sterk! |
|
quote: Of laten we het gewoon bij de duitse blackmetal scene houden. |
|
quote: Laten we Dark Fortress dan maar even er buiten Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Moge deze band duidelijk het gaafste imago ooit hebben: Juistem, geen imago. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 15-10-2006 15:55] |
|
quote: Hoe interpreteer je een ? Lijkt me toch vrij logisch dat ik die dan tof vind. Andfers had ik deze wel genomen |
|
quote: Ja, Dark Fortress, met die zanger die aan een 'wie heeft het mooiste lange haar?' wedstrijd meedeed. Kutmuziek ook, trouwens. |
|
Ja nogal Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
goddess of desire is ook nog niet genoemd. kutmuziek.. en de show, ach tja... dan moeten ze maar in het theater gaan staan. Muziek is voor mij absoluut het belangrijkste. Verder moet ik wel vaak lachen om dingen als corpspaint en spikes enzo. Als bandleden dit doen is het nog tot daar aan toe, maar als publiek gecorpspaint naar een concert van hammerfall komt, heb ik wel zoiets van, huh? Strange. En vooral lachwekkend als nog maar de helft van de corpspaint er op zit aan het einde van de avond. |
|
alle viking/pagan whatever bandjes die met zelfgemaakte schildjes, zwaardjes en nep berevellen lopen te posen alsof ze uit die tijd stammen, ondertussen wel muziek op moderne instrumenten maken... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hihi goddess of desire, lekker over the top *edit* mmm plaatje doet t nie [Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 15-10-2006 18:34] |
|
quote: Behalve Finntroll! Kijk maar naar hun video van Trollhammaren |
|
quote: Hence het "metal"-gedeelte in bijvoorbeeld vikingMETAL. Dikke knuffel Bruce Banner |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |