![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ik had zo een voorgevoel... signature ![]() |
|
quote: ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Over een van de bandleden: Thorn Son of Death. Our fallen brother. Only his head remains. ![]() yeah: Lord Obsidian Son of War. With the screams of the beyond. And his Terror of Hell-Bass. met zn geschreeuw, en zn terreur van hellebas. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 13-12-2006 1:22] ![]() |
|
@wabla: dan ken je hem niet goed ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 13-12-2006 1:22] ![]() |
|
quote: Ahja, een of andere band @ vf is dat ¬¬ ze zouden zulke bands moeten verbieden op vf Bleed down to the fucking core...You're going down for fucking more...Screw your slimy guts...Driving me fucking nuts! ![]() |
|
quote: Haha, godverdomme. Dit jaar heb ik dit stel clowns nou live gezien bij De Underground té Lelystad! Wat een enorme aids bende was dat zeg. ![]() |
|
Ik hoop dat het een grap is. ![]() |
|
quote: Letterlijk of figuurlijk? Neways op VF hangen wel meer van die soort bands rond /= *edit* http://pics2.vampirefreaks.com/N/Ne/Nec/NecroMorticA/10756765.jpg ik heb gewoon de neiging aan dat geval te vragen of die gay is Laat dat idee maar weg, doe ik jullie niet aan [Dit bericht is gewijzigd door Freezing_Moon op 13-12-2006 1:40] Bleed down to the fucking core...You're going down for fucking more...Screw your slimy guts...Driving me fucking nuts! ![]() |
|
quote: Van mij hoeft het niet hoor, haha. ![]() |
|
quote: ^^ njah ik ben al ergere dingen tegen gekomen dan die necrowtfhetookisvoorkutzooi Bleed down to the fucking core...You're going down for fucking more...Screw your slimy guts...Driving me fucking nuts! ![]() |
|
ongeinspireerde standaard bm Je moeder. ![]() |
|
![]() |
|
Standaardbm? Het is compleet idiote teringmuziek, hoe oud zijn die gasten? Godver, ik blijf voorlopig in de veronderstelling dat dit gewoon een vette grapband is. ![]() |
|
quote: Zullen denk niet ouder dan 20 of ze hangen nog in hun alt00wfase zoals men dat noemt Bleed down to the fucking core...You're going down for fucking more...Screw your slimy guts...Driving me fucking nuts! ![]() |
|
quote: dat zonder meer, iig genoeg om de discussie over echte bm weer op te doen laaien hehe [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 13-12-2006 1:41] Je moeder. ![]() |
|
quote: Één van deze figuren komt uit mijn thuis-basis Almere, de zanger. Deze is al het goed is 23 jaar en doet letterlijk boodschappen met hetzelfde uiterlijk als op zijn band foto's. Voor ons is het een grap, maar hem hem dood serieus. Ps. Hij flirt met 12 jarige meisjes. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 13-12-2006 1:41] ![]() |
|
quote: Njah maar ieder persoon vind Echte bm anders he dus die discussie blijft doorgaan tot de mods er genoeg van hebbe Bleed down to the fucking core...You're going down for fucking more...Screw your slimy guts...Driving me fucking nuts! ![]() |
|
quote: Ik heb medelijde met de mensen die hem zo zien lopen Bleed down to the fucking core...You're going down for fucking more...Screw your slimy guts...Driving me fucking nuts! ![]() |
|
quote: met varkenskoppen dan nog ![]() kom maar hier kleintje signature ![]() |
|
O god! http://www.youtube.com/watch?v=R4BzI_qsfNY&eurl= Necromortica live bij het metalvisie songfestival.. Met een beetje geluk kan je mij nog vol hekel jegens hun horen brullen. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 14-12-2006 14:42] ![]() |
|
Haha! Hoe lang bestaan jullie? - Twee jaar. minuut later: Hoe lang bestaan jullie nu? (zelfde interviewster) - Euh... twee jaar ofzo? Wat een zootje. Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
quote: Ghehe, dat is versneld! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
![]() wiesda??? signature ![]() |
|
Gwar zonder maskers ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |