|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm in zwolle is zo'n gast die zingt altijd in de supermarkt op de fiets in de stadsbus, kortom overal, (geen metal) ik denk dat hij ontdekt wil worden ofzo. Soms kan je je schamen voor je medemens. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Of je zegt tegen Valorian dat ie thuis wel mag zingen. |
|
hehe Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Mensen kijken me al raar aan als ik gewoon voorbij loop, laat staan als ik ga lopen meezingen |
|
Dat vraagt om een foto in het foto topic. Dead things grow from deep inside... |
|
ehhh die foto die komt nog wel een keertje |
|
wel vlug he?! *gniffel* ik heb ook wel eens gezongen op de fiets als ik met monique naar huis fietste *lol* sommige mensen kijken je idd aan. of ze fietsen je voorbij en kijken expres de andere kant op... en wij hen maar belachelijk maken!! :D :D :D ...Wat Een Mooie Dag... |
|
jij zingen???!!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: |
|
Posted 18-01-2002 15:42 by humanator quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 18 januari 2002 15:25 schreef Cadaveria het volgende: hahahah dus jij bent er zo 1, ik erger me meestal dood aan die mensen die hun radio zo hard aan hebben staan dat de auto gewoon van de bas springt over het asfalt, behalve als het leuke muziek is. -------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 18 januari 2002 15:28 schreef humanator het volgende: dit is toch leuke muziek -------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 18 januari 2002 15:33 schreef Cadaveria het volgende: ach.. -------------------------------------------------------------------------------- woorden schieten te kort idd humanator, ik mag ook heel graag de king meezingen in de auto, maar dan moet m'n vriendin er niet bij zijn, want dat trekt ze niet. ik kan nl. niet zingen. ook mag ik heel graag oasis in de auto meezingen, en normaal. tja, heeele brede muzieksmaak Oud Vuil. |
|
toen ik voor de eerste keer en ook de laatste keer corpsepaint op had, was op Eurorock vorig jaar zat nog de helft ervan op mijn gezicht toen ik in Middelkerke een stel kraampjes aan de dijk aan het afwandelen was, nog met de rugzak op, niet echt fris , toen keken de mensen wel raar, mijn haar ook volledig n de war, kreeg er echt geen borstel door. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
mag ook wel eens voor een keertje , je haren een dag niet borstelen No meat is sweater |
|
daar is mijn haar het niet mee eens minimaal 2 a 3 keer borstelen, anders de onvermijdelijke klitten = daaaag haar Oud Vuil. |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
dan moet men juist proberen zuiver te zingen luidkeels dan, zo vaaals als een kut Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote: ja..haha. Bij mij gebeurde het in de trein dat ik lekker een boekje zat te lezen en muziek zat te luisteren. Ik zat blijkbaar erg hard mee te zingen want iemand tikte me toen op mijn schouder en zei: je zingt wel mooi hoor, maar mag het wat zachter? |
|
Ik zing niet, ik fluit |
|
Ik zing nog net niet, ja heel af en toe..maar meestal playback ik Ze kijken me sowiezo al aan "Oooohh kijk daar een meisje helemaal in het zwart" Slaat echt nergens op...maar ja alsik dan nog eens ga playbacken kijken ze me helemaal aan van huh? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ik kleed me totaal niet metal, en als ze es vragen, waar luister je naar? en ze horen taake... hahaha moet je dan hun gezichten zien ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Bij mij kijken ze van: LANGHARIG TUIG!!! |
|
Och ik hum hoogstens 'Conquest of Paradise', enige waar ik de tune van onthoudt |
|
Laatste zaterdag bij het optreden in Nieuwpoort toen ze Radar Love speelden (van The Golden Earring, jaja ) stond ik lustig te bangen, moesten er wel drie etters naast me gaan staan en me ronduit belachelijk maken door ook te proberen bangen, hatelijk was het Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ach duts toch idd wel raar, want ik fluit ook graag een "deuntje" mee ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: Mwrauwr! Touché, pussycat! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |