IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : toch raar... Vorige pagina | Volgende pagina
The Coming Curse
Usericon van The Coming Curse
Posted 11-02-2002 21:17 by The Coming Curse Wijzig reactieProfiel van The Coming CurseQuote dit bericht

ik heb weleens zitten headbangen op de fiets op Cannibal Corpse en dan meezingen en dan zie je iedereen kijken zo van die is echt maf haha is best grappig


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-02-2002 13:51 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hmm in zwolle is zo'n gast die zingt altijd in de supermarkt op de fiets in de stadsbus, kortom overal, (geen metal) ik denk dat hij ontdekt wil worden ofzo.
Soms kan je je schamen voor je medemens.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2002 14:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Of je zegt tegen Valorian dat ie thuis wel mag zingen.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-02-2002 14:07 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hehe


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 12-02-2002 14:19 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Mensen kijken me al raar aan als ik gewoon voorbij loop, laat staan als ik ga lopen meezingen


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 12-02-2002 14:21 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Dat vraagt om een foto in het foto topic.


Dead things grow from deep inside...


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 12-02-2002 14:52 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

ehhh die foto die komt nog wel een keertje


bean sidhe
Usericon van bean sidhe
Posted 25-07-2002 20:04 by bean sidhe Wijzig reactieProfiel van bean sidheQuote dit bericht

wel vlug he?! *gniffel*
ik heb ook wel eens gezongen op de fiets
als ik met monique naar huis fietste
*lol*
sommige mensen kijken je idd aan.
of ze fietsen je voorbij en kijken expres de andere kant op...
en wij hen maar belachelijk maken!! :D :D :D


...Wat Een Mooie Dag...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-08-2002 22:21 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

jij zingen???!!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 21-08-2002 22:29 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2002 14:07 schreef Sarjenka het volgende:
"Infinite Dreams" van Iron Maiden...




webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-08-2002 22:36 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Posted 18-01-2002 15:42 by humanator

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 18 januari 2002 15:25 schreef Cadaveria het volgende:
hahahah dus jij bent er zo 1, ik erger me meestal dood aan die mensen die hun radio zo hard aan hebben staan dat de auto gewoon van de bas springt over het asfalt, behalve als het leuke muziek is.
--------------------------------------------------------------------------------




quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 18 januari 2002 15:28 schreef humanator het volgende:
dit is toch leuke muziek
--------------------------------------------------------------------------------




quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 18 januari 2002 15:33 schreef Cadaveria het volgende:
ach..
--------------------------------------------------------------------------------



woorden schieten te kort


idd humanator, ik mag ook heel graag de king meezingen in de auto, maar dan moet m'n vriendin er niet bij zijn, want dat trekt ze niet. ik kan nl. niet zingen.

ook mag ik heel graag oasis in de auto meezingen, en normaal.

tja, heeele brede muzieksmaak


Oud Vuil.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-08-2002 23:18 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

toen ik voor de eerste keer en ook de laatste keer corpsepaint op had, was op Eurorock vorig jaar zat nog de helft ervan op mijn gezicht toen ik in Middelkerke een stel kraampjes aan de dijk aan het afwandelen was, nog met de rugzak op, niet echt fris , toen keken de mensen wel raar, mijn haar ook volledig n de war, kreeg er echt geen borstel door.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 21-08-2002 23:23 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

mag ook wel eens voor een keertje , je haren een dag niet borstelen


No meat is sweater


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-08-2002 23:27 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

daar is mijn haar het niet mee eens

minimaal 2 a 3 keer borstelen, anders de onvermijdelijke klitten = daaaag haar


Oud Vuil.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 22-08-2002 11:58 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 11 februari 2002 20:43 schreef RdP het volgende:
HaHa, hier kan ik over mee praten. Van Cradle of Filth to Type O Negative, alles heb ik op mijn fiets al wel eens zitten grunten. Een keer fietste ik in Udenhout (oma dorp) en als die oudjes dachten dat ik door Satan bezeten was ofzo

En natuurlijk voor mijn "vrienden" op school. Op vrijdag heb ik altijd 4 uur en al mijn "vrienden" 5, dus loop ik altijd even mee naar hun lokaal. Daar wacht ik tot ze hun lokaal in lopen en dan loop ik - al gruntend door de gang - weg met "DAMNED IN BLACK!!!" en dan al de mensen die ook nog in de gang staan die denen van HaHa.. tja dan voel je je wel even




Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 29-01-2003 20:16 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

dan moet men juist proberen zuiver te zingen luidkeels dan, zo vaaals als een kut


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 29-01-2003 20:27 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2002 21:15 schreef RdP het volgende:
Prijs jezelf gelukkig :D Nee, serieus, met walkman op gaat je pas echt schreeuwen omdat je jezelf dan niet meer (goed) hoort en dus niet precies in de gaten hebt hoe hard je wel niet aan 't grunten (of whatever...) bent


ja..haha. Bij mij gebeurde het in de trein dat ik lekker een boekje zat te lezen en muziek zat te luisteren. Ik zat blijkbaar erg hard mee te zingen want iemand tikte me toen op mijn schouder en zei: je zingt wel mooi hoor, maar mag het wat zachter?


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 29-01-2003 20:47 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik zing niet, ik fluit


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 29-01-2003 20:53 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Ik zing nog net niet, ja heel af en toe..maar meestal playback ik
Ze kijken me sowiezo al aan "Oooohh kijk daar een meisje helemaal in het zwart"
Slaat echt nergens op...maar ja alsik dan nog eens ga playbacken kijken ze me helemaal aan van huh?


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 29-01-2003 20:55 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

ik kleed me totaal niet metal, en als ze es vragen, waar luister je naar? en ze horen taake... hahaha moet je dan hun gezichten zien !


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 29-01-2003 20:56 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Bij mij kijken ze van: LANGHARIG TUIG!!!



Egregius
Usericon van Egregius
Posted 30-01-2003 1:09 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

Och ik hum hoogstens 'Conquest of Paradise', enige waar ik de tune van onthoudt


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 30-01-2003 1:24 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Laatste zaterdag bij het optreden in Nieuwpoort toen ze Radar Love speelden (van The Golden Earring, jaja ) stond ik lustig te bangen, moesten er wel drie etters naast me gaan staan en me ronduit belachelijk maken door ook te proberen bangen, hatelijk was het


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 30-01-2003 10:37 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

ach duts toch

idd wel raar, want ik fluit ook graag een "deuntje" mee


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 30-01-2003 15:02 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2002 23:27 schreef webblaster wim het volgende:
anders de onvermijdelijke klitten

Mwrauwr!


Touché, pussycat!


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen