IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : toch raar... Vorige pagina | Volgende pagina
Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 07-02-2003 18:05 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2003 18:48 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
omdat ik altijd zacht binnensmonds meezing, lijkt het dat ik tegen mezelf praat, het gevolg is dat half rhoon denkt dat ik niet goed ben (mentaal)... maar die gore gabbers konden me toch niet luchten of zien dusseh...
boeien
meezing is OK


Half Rhoon? mmm dat zijn toch iets van 5 mensen?, valt mee


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 07-02-2003 18:07 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 7 februari 2003 18:05 schreef Vintersorg het volgende:
Half Rhoon? mmm dat zijn toch iets van 5 mensen?, valt mee


Nee man, de halve harde kern van neerlands gabbers houdt zich op in rhoon.
Hmmmmmmm......
5 mensen dus ja


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-10-2007 20:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2002 14:07 schreef Sarjenka het volgende:
Ik heb het eens uitgetest. Kijken hoe mensen reageren als je al fietsend (of lopend voor mij part) een liedje zingt.


Je had voor London Bridge is Falling Down kunnen opteren.

http://www.rofl.to/sick-wrestler


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-10-2007 20:37 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2007 20:28 schreef Chelman het volgende:
Je had voor London Bridge is Falling Down kunnen opteren.

http://www.rofl.to/sick-wrestler
brr ook al lijkt zijn hoofd op een lieveheerschbeest, ik zou hem niet graag tegen willen komen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-10-2007 20:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Afgelopen weekend zat er een doos naast mij te Neuriën, wat is dat toch fakking irritant! En mijn collega fluit altijd liedjes


Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 10-10-2007 20:38 by Erbrechen Wijzig reactieProfiel van ErbrechenQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

Laatst zat er in de trein een meisje agressief een nummertje mee te schreeuwen van haar mp3 spelert.. Soms met haar meest `evile` stem.
Was wel vrij amusant.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-10-2007 20:38 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2007 20:37 schreef MMayo het volgende:
Afgelopen weekend zat er een doos naast mij te Neuriën, wat is dat toch fakking irritant! En mijn collega fluit altijd liedjes

!!!! dat is echt ZO kut inderdaad! Gewoon:


BEK HOUDEN

NIET FLUITEN

NIET NEURIËN


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-10-2007 20:39 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Zo zit ik in de trein altijd met mijn lul tegen de stoel aan te tikken op maat van de muziek.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-10-2007 20:40 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2007 20:38 schreef M. het volgende:
!!!! dat is echt ZO kut inderdaad! Gewoon:


BEK HOUDEN

NIET FLUITEN

NIET NEURIËN
mee fluiten heerscht.. (maar dan wel binnenshuis of binnensauto's


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 10-10-2007 20:40 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

ik vind het tof als ik iemand op de fiets oid hoor meezingen met zn mp3spelert. is toch tof! laat je lekker gaan zou ik zeggen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-10-2007 20:41 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nee, het mag niet! Nooit

Ik vind het super irritant, mensen die lawaai maken waar ik niet om gevraagd heb, is een tic van me. Of mensen die hard praten, hard lachen, etc. Flikker op en houd je bek! Niet lachen! Niet praten! Niet ademen!

Hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 10-10-2007 20:42]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 10-10-2007 20:43 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 10 oktober 2007 20:41 schreef M. het volgende:
Nee, het mag niet! Nooit

Ik vind het super irritant, mensen die lawaai maken waar ik niet om gevraagd heb, is een tic van me. Of mensen die hard praten, hard lachen, etc. Flikker op en houd je bek! Niet lachen! Niet praten! Niet ademen!

Hehe.


Gaat weer lekker M.
Dat getik van mij zit je dan niet dwars?



De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 10-10-2007 20:43 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Met je fiets!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-10-2007 20:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2007 20:38 schreef M. het volgende:
!!!! dat is echt ZO kut inderdaad! Gewoon:


BEK HOUDEN

NIET FLUITEN

NIET NEURIËN


Ja precies!

Had op de middelbare school ook zo'n klojo van een leraar die tijdens de les stond te fluiten als wij excel oefeningen moesten doen op een pc. Ben er diverse malen uitgestuurd omdat ik op die vent begon te schelden, omdat ik een opdracht niet voorelkaar kreeg wegens gebrek aan concentratievermogen door dat kloterige gefluit van hem.



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-10-2007 20:45 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2007 20:40 schreef BitchSlap het volgende:
ik vind het tof als ik iemand op de fiets oid hoor meezingen met zn mp3spelert. is toch tof! laat je lekker gaan zou ik zeggen.
ach het is wel grappig. Vroeger kwam ik in de supermarkt in Zwolle altijd een vent tegen die keihard meezong/ zong.. dat klonk wel goed, volgens mij wist hij dat ook.
Wat ook heerscht is op het terras bij Mariaplaats zitten en er zit net iemand te oefenen in het conservatorium aan de overkant!! zo heb ik eens van een prachtig opera kunnen genieten in de zon, met een heerlijk biertje

In de trein hoorde ik laatst iemand hard mee drummen, je kent dat wel, op het tafeltje en de knie en met beide voeten. ik dacht nog, dat kan vast niet anders dan dat het een metalhead is, en ja hoor. Wel irritant dat eeuwige meedrummen.
[edit] 't is dat je het zelf zegt ol[edit]


[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 10-10-2007 20:46]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-10-2007 20:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2007 20:41 schreef M. het volgende:
Nee, het mag niet! Nooit

Ik vind het super irritant, mensen die lawaai maken waar ik niet om gevraagd heb, is een tic van me. Of mensen die hard praten, hard lachen, etc. Flikker op en houd je bek! Niet lachen! Niet praten! Niet ademen!

Hehe.


Haha JA! Jij snapt het!!
Ik ben ook vrij allergisch voor mensen die schreeuwen.

quote:
Op 10 oktober 2007 20:45 schreef Cadaveria het volgende:
In de trein hoorde ik laatst iemand hard mee drummen, je kent dat wel, op het tafeltje en de knie en met beide voeten. ik dacht nog, dat kan vast niet anders dan dat het een metalhead is, en ja hoor. Wel irritant dat eeuwige meedrummen.


Ook vervelend! Tijd terug was ik naar een prachtig optreden van Faun, maar een of ander dom mokkel en haar nog dommere familie vonden het nodig om de nummers te verpesten door keihard met een ring op een houten tafel te tikken.

Dood aan dat soort mensen!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-10-2007 20:47]


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 10-10-2007 20:45 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Dat zal toch meer aan jou liggen als aan die gast.
Holy shit zeg.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-10-2007 20:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2007 20:40 schreef BitchSlap het volgende:
ik vind het tof als ik iemand op de fiets oid hoor meezingen met zn mp3spelert. is toch tof! laat je lekker gaan zou ik zeggen.



Nee, want het klinkt zonder uitzondering kut. Gruwelijk irritant gedag, vooral als je zoiets in de bus of trein bij je in de buurt hebt zitten. Maakt niet uit hoe goed je denkt te kunnen zingen, als je jezelf niet kunt horen komt het er slecht uit, plus iedereen om je heen heeft geen idee waar je naar luistert dus voor hun is het zonder uitzondering godsgruwelijk irritant. Allemaal afschieten, die hardop meezingers/neuriers/fluiters. Kapot, zeg ik.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-10-2007 20:47 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2007 20:44 schreef MMayo het volgende:
Ja precies!

Had op de middelbare school ook zo'n klojo van een leraar die tijdens de les stond te fluiten als wij excel oefeningen moesten doen op een pc. Ben er diverse malen uitgestuurd omdat ik op die vent begon te schelden, omdat ik een opdracht niet voorelkaar kreeg wegens gebrek aan concentratievermogen door dat kloterige gefluit van hem.



Precies Oh man, ik ben niet de enige haha.

Op de fitness hier zit er ook zo'n idioot die liedjes gaat zingen en fluiten enzo... ik weet gewoon niet waar het vandaan komt, is het nou nodig, die terreur
Ik ga denk ik een T-shirt laten printen met heel groot "STILTEGEBIED" erop of zo.
Raj mag trommelen, maar dan wel in China hehe.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-10-2007 20:47 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Misschien woon ik in een raar dorp maar ik maak het echt nooit mee dat iemand hardop aan het meezingen is.

Wel vaak van die lui die een hele speakerinstallatie aan hun i-pood hebben hangen


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-10-2007 20:47 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

't maakt wel wat los dit


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-10-2007 20:48 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2007 20:46 schreef Mark het volgende:
Nee, want het klinkt zonder uitzondering kut. Gruwelijk irritant gedag, vooral als je zoiets in de bus of trein bij je in de buurt hebt zitten. Maakt niet uit hoe goed je denkt te kunnen zingen, als je jezelf niet kunt horen komt het er slecht uit, plus iedereen om je heen heeft geen idee waar je naar luistert dus voor hun is het zonder uitzondering godsgruwelijk irritant. Allemaal afschieten, die hardop meezingers/neuriers/fluiters. Kapot, zeg ik.




Oh man! Wat een herkenning hier vanavond!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-10-2007 20:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2007 20:47 schreef M. het volgende:
Precies Oh man, ik ben niet de enige haha.

Op de fitness hier zit er ook zo'n idioot die liedjes gaat zingen en fluiten enzo... ik weet gewoon niet waar het vandaan komt, is het nou nodig, die terreur
Ik ga denk ik een T-shirt laten printen met heel groot "STILTEGEBIED" erop of zo.
Raj mag trommelen, maar dan wel in China hehe.



Ik kan soms helemaal niet tegen mensen om me heen, indien ik in zo'n bui ben en ik moet naar de supermarkt.. bwahhh.. dan is alles gewoon irritant en teveel hehe.


kutfiets, kutmensen, kutappel, kutboterhamworst, kutkassamiep, kutwinkelwagentje, kutgeld..


[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-10-2007 20:53]


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 10-10-2007 20:54 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2007 20:46 schreef Mark het volgende:
Nee, want het klinkt zonder uitzondering kut.


ik hoor dat liever als een stel bladblazers, krijsende kinderen of iemand die heel erg hijgt of smakt. dát is kut.
niets mis met vrolijke mensen maar ik ben dan ook iemand die vaak meezingt. wel zachtjes hoor.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-10-2007 20:54 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2007 20:52 schreef MMayo het volgende:

Ik kan soms helemaal niet tegen mensen om me heen, indien ik in zo'n bui ben en ik moet naar de supermarkt.. bwahhh.. dan is alles gewoon irritant en teveel hehe.


kutfiets, kutmensen, kutappel, kutboterhamworst, kutkassamiep, kutwinkelwagentje, kutgeld..

Precies!!! Kutwereld.... "houd je bek!" godverdomme... "niet mij aankijken! ga weg!"

Mensen weten gewoon niet wat voor terreur ze op ons uitoefenen


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen