|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
19 november Lucky&Co Rijssen DELUZION www.deluzion.nl MALICIOUS DREAM www.maliciousdream.com RED SKY BURNING www.redskyburning.nl SIGN OF LIFE www.signoflife.nl CHIRAW www.chiraw.nl Zaal open: 16.00uur Eerste band: 16.30uur Entree: niet leden €5,00 / leden €4,00 [edit datum in titel] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 02-12-2006 21:48] [ www.deluzion.nl ] |
|
Hoe zit dat nu met baggerfest dan?? |
|
Waarschijnlijk wordt dit een week of 2 verzet. Zelfde geldt voor Baggerfest, dat wordt waarschijnlijk 1 of 2 maanden verzet. |
|
Deze show gaat naar 3 december, Baggerfest gaat naar begin volgend jaar. meer info op www.myspace.com/mft |
|
quote: Deze is beter denk ik http://www.myspace.com/metalfronttwente |
|
Aa kan ik eibdelijk Deluzion een keer zien. |
|
quote: hehe ja die bedoel ik |
|
Hmm, ok. Ik weet uit betrouwbare bron dat er voor Baggerfest al bands gevraagd zijn.. Jammer dat de communicatie niet iets beter verloopt. |
|
quote: Welke bands zijn dat dan Kasper? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Jup ik weet dat er inderdaad wat bands zijn gevraagd, maar er was nog niets 100% bevestigd. en nu heeft de organisatie besloten om het feest een paar maanden te op schuiven, de gevraagde bands zullen dan vast wel weer gevraagd worden. |
|
Beter... |
|
Ik zet een kratje bier op Bloodsin. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
[ www.deluzion.nl ] |
|
Helaas, 3 december kan ik niet. |
|
Anders verander je als modje zijnde even de titel naar de juiste datum. |
|
Aanwezig |
|
quote: ????? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: |
|
Chiraw. Klonk wel aardig strak, enthousiaste en levendige band maar wat de muziek betreft was het niet mijn ding. Wel schattig, al die kleine jongetjes en meisjes die uit hun dak gingen op deze muziek. Red Sky Burning. Gewoon lekker veels te laat aankomen (zonder goede reden hoorde ik) en dan alsnog een set mogen doen (ik had ze niet laten spelen iig). Fijn dat door dit soort gedoe de latere bands uitliepen. Anyway, vond dit een kutband.. irritante zaagnummers, bah. En dat terwijl het muzikaal gezien wel goed in elkaar stak. Malicious dream, tsja apart. Vond de wat snellere nummers nog wel aardig, maar al met al vond ik het eentonig en niet boeiend. Deluzion klonk vet, knalde er lekker in. Maar helaas door het uitlopen van de speeltijden maar krap 3 nummers kunnen zien. Jammer, had hier wel meer van willen zien. |
|
Geslaagd feestje, Chiraw was weer goed op dreef!! En wat betreft Red Sky Burning, de band was precies optijd. uur voor aanvang van de show. Alleen door het uitvallen van een van de andere bands, was het tijdschema aangepast door de organisatie, en dit was niet bekend gemaakt aan de band!! Dus de band wist niet beter dan dat ze moesten spelen op het tijdstip dat afgesproken was! op naar de volgende editie [Dit bericht is gewijzigd door hammer op 04-12-2006 1:01] |
|
Als gevolg van teveel en het grootste deel van Deluzion niet meer mee gekregen. Geen idee hoe lang ik al op het station zat toen Mayo en Frnk me daar in verwarde toestand aantroffen. Ik gok ongeveer 3 kwartier. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:zo erg ja? Verwarde toestand heheheh Maarreh Malicious Dream + Deluzion : |
|
quote: Dat was erg jammer.. nu heb ik groot deel Deluzion gemist en met mij aardig wat anderen. Edit: Eff kiekn of de foto's nog wat zijn geworden. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-12-2006 20:31] |
|
quote: Ja je was al wel een tijdje vermist ja Onderweg nog zo van, waar is Marcel gebleven.. en tadaaaa op het station slapende op een paaltje ongeveer. |
|
Een uurtje en een paar paaltjes eerder en je had me mijn patat en frikandellen nog naar buiten zien werken. Jaja, het was weer gezellig in Rijssen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |