|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Poekiepoekie kindertjes.. Hoor ik 2 van die veels te minderjarige meisjes in de damesplee praten: Ik heb de zanger van Chiraw in mijn msn staan. Ohja? Gaaf! Nou ik zag ze laatst in Hellendoorn en toen begroette de zanger mij en kreeg ik zoen op mijn wang. *giechel giechel giebel* De rest lekker in gay zwart wit, ik heb geen zin om er verder ook maar iets aan te doen dus.. hier, plaatjes! Frnkie ging haren wapperen: Rapture die ineens zn kop omhoog gooide |
|
mmayo is jaloers tralalalalalalalalala Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nou, echt wel. Mental wilde dat hij erbij was, jonge chickies proberen te scoren. |
|
quote:jij bent voor mij de enige, je weet toch ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: O. |
|
cool pics |
|
Dennis is afgevallen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
1 keer is genoeg. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 04-12-2006 21:55] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Zie jou een fan hebben dan, hij kijkt zo verliefd naar je @Nix: Was me niet opgevallen hihi. Komt vast door zn dinnetje, die zorgt zeker heeeeel goed en gezond voor hem haha. |
|
quote: ja. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Haha, op de gezonde toer ja? Kan me niet voorstellen, haha. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:I'm gonna get r4p3d!1 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |