|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Missisippy van Guys and Dols hield Normaal tog van de eerste plaats af Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Mississipi is toch van Pussycat? Met die vrouw met die spleet tussen de tanden. (Nee, niet de spleet van een ander bandlid) Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Pussycat? edit: ah! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 18-06-2011 22:28] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik moet dat boek van Normaal er nog maar eens op na slaan geloof ik, maar je heb wel gelijk Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ik vind het nog een goed nummer ook, vooral die zangeres heeft best een mooie stem. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Is ook gewoon een goed nummer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Yep. Why tell me why van Anita Meyer, dat vind ik ook nog altijd een geweldig nummer. En The Cats, die hebben ook echt mooie muziek gemaakt. Wel leuk, met mijn oma van 94 heb ik het daar ook weleens over. BZN vinden we ook allebei gaaf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mja. Ik kan een heel eind met je mee gaan, maar van bzn ken ik alleen wat oude hitjes, dat franse geneuzel. En franstalige liedjes, brrr. Maar dat ligt vnl aan de taal. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wi, maar ze hebben zeker leuke nummers gemaakt. Ik ga dan wel voor BZN met Annie trouwens [Dit bericht is gewijzigd door nark op 18-06-2011 22:38] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Ja klopt, Carola vond ik ook niet wat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Deze is wel gaaf voor liefhebbers van Status Quo en Deep Purple. Uit 1971. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |