|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, ik ben vandaag ook geweest, en ik heb het toch echt gezien |
|
Nah!!! Dan wordt ik vet opgelicht. KUT overvecht |
|
quote: Het is een aangetekende brief inderdaad. Een mailorder doet dit om van het gezeik af te zijn. Als jij geld aangetekend verzendt, krijg je een bonnetje mee naar huis. Dan kan jij aantonen dat het geld daadwerkelijk verzonden is. Mocht het kwijtraken, dan moet de PTT jou terugbetalen (tot een bepaald bedrag... ik geloof 150 piek of zo). In feite is het dus het verzekeren van je pakketje. Mailorders willen dit liever, denk ik, omdat ze gevallen hebben gehad waarin mensen geld NIET aangetekend verzonden, het pakketje verloren ging en vervolgens het label aansprakelijk stelden, of het niet geloofden en hun CD's eisten. Dat is de enige reden die ik kan bedenken. Het zal trouwens een euro of vier, vijf kosten om aangetekend te verzenden, denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 25-01-2002 15:45] |
|
In Nederland brief/pakket (0 -1 kg) versturen kost 5,75 Euro. Europa aangetekend: 0 - 100 gr = 5,75 Euro 100 - 250 gr = 5,75 Euro 250 - 500 gr = 7 Euro 500 - 1kg = 10 Euro Buiten Europa: 0 - 100 gr = 5,75 Euro 100 - 250 gr = 7,50 Euro 250 - 500 gr = 12 Euro 500 - 1 kg = 20 Euro Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Allemaal prijzen voor aangetekend versturen dus he!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Eh, ik had me ff vergist... 1 cd (met doosje) versturen is goedkoper dan 2... maar 3 of 4 of 5 is geloof ik hetzelfde qua-bedrag Dolf Brouwers - another dead hero |
|
quote: ons postkantoor heeft die dinge niet eens moet nog ff kijke waar ze die dingen in dit klote dorpje dan wel verkopen |
|
Kantoorboekhandel en dergelijke. Begin eens bij de Bruna. |
|
lol de Bruna hebbe we hier niet, maar zal wel ff wa boekhandels bezoeke |
|
quote: Hmm... ja.. dat was ook het enige wat ik kon bedenken.. Maar aangezien ik geen zin had om boven het normale portobedrag ook nog eens 5 Euro te moeten betalen voor een aangetekende brief... Dus heb ik het maar weer gebruik gemaakt van intuitie dat ze eerlijk waren bij dat mailorderbedrijf (en dus niet mijn geld nemen en vervolgens claimen het niet gehad te hebben) .. en als je een duidelijk getyped adres op de brief zet is de kans op kwijtraken bij westerse landen zeer gering.. dus dat risico heb ik ook maar genomen.. Laat staan de zeer kleine kans dat ze je brief openen.. (want officieel is geld verzenden VERBODEN, dus mensen die dat nog niet wisten: Alleen biljetten en ALTIJD goed verpakken (paar a4tjes eromheen doet genoeg).. Anyway.. heb de EP inmiddels binnen.. ... [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 14-02-2002 0:41] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |