|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Extreme Noise Terror? Wow! |
|
Beste line-up in jaren als je het mij vraagt! Moonspell Obituary Behemoth Extreme Noise Terror Monolith Deathcult Devious zijn al geweldig bij elkaar! Inter faeces et urinam nascimur |
|
Anaal Nathrakh Scarve Mystica zijn toegevoegd... Line-up: Moonspell Obituary Napalm Death Behemoth Dew-Scented Root Extreme Noise Terror Monolith Deathcult Devious Scarve Anaal Nathrakh Mystica [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 20-01-2007 14:45] |
|
Heersch. Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ik lees het nu net pas, maar wtf! Anaal Nathrakh We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Waarschijnlijk ben ik er ook wel te vinden. Obituary heerst sowieso en Anaal wil ik gvd ook zien !!! Fuck the world and fuck you |
|
Is er iemand die iets uit kan leggen over de geruchten die de ronde doen over `lokale`bands die niet zouden kunnen spelen ivbm het inkopen van acts? |
|
Stelletje zeikende k3nk4hh0m0'z0zrz! ROOT SPEELT! Ja, ROOT JA! Vorig jaar al te bewonderen in Bladel, dat was fuk-king fantastisch. Ofwel; hierheen, bier drinken tijdens Moonspell, Behemoth en de rest, Anaal Nathrarkahkhkh even checken en heersen met Root! |
|
Wel 35 euro, haha. |
|
SUN 8 APRIL HOF TER LO - ANTWERP "NO MERCY FEST 2007" OBITUARY MOONSPELL NAPALM DEATH - BEHEMOTH DEW SCENTED- ROOT ANAAL NATHRAKH EXTREME NOISE TERROR - SCARVE signature |
|
Als Root daadwerkelijk komt is dat vrij uniek, want ze hebben nog nooit in Nederland gespeeld. Ook niet in Bladel, het kortste bij voor ons was 23 maart 2002 in Koblenz. Maar Metallysee kennende komt de helft van de programmering toch weer niet tot uitvoering. |
|
ANAAL NATHRAKH Gaaf!!!! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
wooohoooo, deze knul gaat dus op zeker. tering, dat wordt mijn eerste metal gebeuren weer sinds een hele tijd..zin an ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: quote: Zenial |
|
Heeel misschien ga ik..maar lijkt me wel super gaaf! Vorig jaar was ook erg geslaagt! |
|
quote: Op de bands na ja Zenial |
|
Hehe, idd |
|
Obituary zal vast ook wel ergens anders spelen? Of is dit de enige show in NL? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
hm, toch maar even kijken of ik ga anaal nathrakh |
|
Esther houdt van anaal Zenial |
|
natuurlijk |
|
quote: Eh, waar heb je het over? Ik was er toch echt zelf bij, en de bandleden aldaar leken verdacht veel op de leden van Root, en zelfs de nummers waren hetzelfde! Lijkt verdacht veel op de Pazzop. Net als het podium. http://rootan.net/images/gallery/2005-11-16-Holandsko/03.jpg Kijk gelijk even naar de bestandsnaam. Doei. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 19-02-2007 22:05] |
|
Ah nee, dat is de bladelse Root-coverband "Lekk're wortel'n" Zenial |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |