|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaaf, erg gaaf zelfs deze foto: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: In de bak. Hij schijnt mot te hebben gehad met de cops. Was dronken aan het rijden, werd aangehouden en verzette zicht ertegen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik vind 't ook een waardevolle aanvulling: Nu hebben ze een donkere en een blonde, een kale en een pseudo-intellectueel met een bril. Oh ja, en een drummer. Leuk man, van die boybands! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Verslagje onnline. Helaas wat vertraagd.. maar voor de liefhebbers..... http://www.zwaremetalen.com/recensie/8240/No-Mercy-2007-in-013-Tilburg.html "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
"Ook de aanwezigheid drummer Dirk Verbeuren werd in twijfel getrokken, door het verwijderen van wat gezichtshaar vroeg men zich af of hij er zelf zat te spelen of dat er een vervanger was meegenomen. Met zekerheid kan ik het je niet zeggen, maar volgens mij zat Dirk daar gewoon!" Die drummer die daar zat was Gilles, dus de ex-drummer van Aborted. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina |