|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Wederom present! <-- Juup |
|
quote: HEUY!!!! Uiteraard, ik had ook niet anders van je verwacht |
|
Waar gaat dat plaatsvinden?? Is het individueel of voor teams, en in dat geval, hoe groot mogen die teams dan zijn?? |
|
HEUY!!!! Dit gaat plaatsvinden in De Azijnfabriek in Roermond. Het is ieder voor zich, dus je doet alleen mee aan de quiz. De eerste editie hadden we 3 rondes, maar die worden nu uitgebreid naar 5 rondes. Voor de oude rockers tot je jonge metalheads. |
|
quote:hehe, anders krijg je taferelen net als afgelopen editie: Quizmaster Hub: "In 1988......." Jongste deelnemer vanuit de zaal: "Toen was ik 1!!!" |
|
quote: HEUY!!!! Het scheelt dat we de nieuwe lichting al aan het opvoeden zijn. Vanavond krijgen ze opleiding oldschool thrash |
|
altijd gezellig (ook al is het pas de tweede keer) |
|
quote: HEUY!!!! Zeker alsjij achter de bar staat om iedereen hubilers aan te smeren |
|
HEUY!!!! Op dit moment hard bezig om vragen te bedenken. We zullen deze keer iets minder extreem moeilijke vragen stellen....maar we gaan niet mainstream worden. Nog een paar weekjes en dan maken we er weer en feest van en wie gaat SevereDennis verslaan |
|
Ik weet nog steeds niet of ik de dag erna vrij ben. Zo ja, dan ben ik zeker weer present |
|
HEUY!!!! Gewoon komen, dan blijf je bij mij pitten en dan meld ik je wel ziek bij je baas....heb ik inmiddels ervaring mee om dat bij anderen te doen |
|
Dat lijkt me geen best plan om dat meteen in mijn derde week van mijn nieuwe baan te doen |
|
HEUY!!!! Nog een goede reden om te komen: We worden gesponsord door Displeased Records die ons zal voorzien van het prijzenpakket |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Op 17 mei zullen wij weer de Hub & Heuy Metalquiz organiseren. Iedereen die ook maar een beetje van metal af weet dagen we uit om mee te doen! Meedoen is gratis en de prijzen zijn erg aantrekkelijk! Zo hebben we een prijzenpakket samengesteld gekregen van Displeased Records en krijgt de winnaar naast een halve liter bier ook nog eens 2 vrijkaartjes voor het Hub & Heuy Metalfest IV op zaterdag 2 juni! Ook diegenen die niet meedoen kan een geweldige avond verwachten, want ook deze avond zullen we weer vollop metalkrakers voor jong en oud draaien. Tussendoor komen natuurlijk de welbekende Jupilerprijsvragen aan bod, waar iedereen aan mee mag doen! (wel ouder dan 16 We zien jullie graag op Hemelvaartsdag in De Azijnfabriek in Roermond (aanvang 20.00)! Cheers, Hub & Heuy |
|
quote:Helaas niet present dus |
|
quote: HEUY!!!! jammer jammer.....dan zie ik je de 2e wel |
|
HEUY!!!! De avond ervoor trouwens een opwarmertje in De Azijnfabriek |
|
Ik kom volgende week donderdag ook een poging wagen, en een (paar) Juups naar binnen gooien |
|
Cool Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Echt harde bazen zijn donderdag 17 mei natuurlijk aanwezig in de Goudvishal, om Necros Christos, Black Witchery en Archgoat te zien. |
|
Dan ben ik maar geen echte harde baas Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hehe, het zal voor jullie qua bezoekersaantallen vast niet bijzonder veel uitmaken dus eigenlijk boeit het niet. |
|
Geen idee of er bij ons veel mensen op af komen...als het maar leuk word.....maar met de hoeveelheden Jupiler die klaar staan zal het net zo'n feest als afgelopen jaar worden hehehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat is 'harde baas' nou weer voor een trendy noemer? Ik vind het echt stupide klinken. En gay ja. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |