|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: tsssssssssssssssss chhhhhhhhh I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
men noemt de bas niet voor niets het meest mannelijke instrument Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: Misschien willen die vrouwen ook eens wat mannelijks in handen hebben |
|
haantjes...... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Deze wordt het waarschijnlijk, ga hem van Einselganger overnemen. Een 4-snarige RBX-200 van Yamaha: MOOI HE! *innig gelukkig* I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: in dat opzicht zal ik ze ook zekerrrr niet tegenhouden... |
|
Veel succes ermee WickedKimmie |
|
dank je wel I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Dat is zever hé, maarre... er is één nadeel aan vrouwen die bas spelen... ze kunnen m niet zo ongelooflijk, ehhh, euh, "mooi vasthouden" als sommige mannelijke bassisten... als bewijs onderstand voorbeeld, enne ja, dames, daarom zie ik eigenlijk ook liever n man bas spelen, no offence, en jullie kunnen het vast evengoe enzo, maar kijk nu toch es hier!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 08-11-2002 15:08] |
|
U heeft een punt.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ik vidn vrouwen die bassen, of gitaren ongelooflijk opwindend ik zwijg dan ngo van drumsters Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
*edit* [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 08-11-2002 16:29] |
|
Is nu verder niemand het eens met mijn prachtige stelling?? |
|
Heb ESP B105. geen aanrader voor dames. te zwaar |
|
is dit iets,ik ben van plan om een bassguitar te kopen omdat ik anders nooit in een band kom(ik speel nu 2 jaar gitaar) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
wat voor een merk is dat ? |
|
Epiphone Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
dit is mijn eerste bas die ik gekocht heb. Heb eerst een halfjaar een basje + versterker e.d. gehuurd. Je hebt dan tijd zat om te kijken of je het leuk blijft vinden en of je een beetje met een bas uit de voeten kan. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |