|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie? - Sear Bliss (HU melodic black) - Fenris (NL viking/black) - Murw (NL melodic black) Waar en wanneer? - 19 januari 2007 - Baroeg - Rotterdam - 20 januari 2007 - Dynamo - Eindhoven - 21 januari 2007 - Belgiƫ - nog niet bevestigd [Dit bericht is gewijzigd door Njord op 20-11-2006 13:22] |
|
Gaaf Fenris erbij! Aanwezig in Baroeg! |
|
+1 |
|
|
|
Wie weet naar de Baroeg. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
In Dynamo zal ook Walpurgisnacht haar opwachting maken |
|
quote: Die hebben ze bewerkt met make-up reiniger. Jeuj Sear Bliss! |
|
*schop* nog maar een goeie week en dan is het in Dynamo te doen [Dit bericht is gewijzigd door Houtekiet op 11-01-2007 13:43] |
|
Ik pak Baroeg. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
De omschrijvingen van Murw en Fenris staan niet goed op de flyer, geloof ik |
|
Hehe omgewisseld idd. Anyway, denk dat ik er ook wel bij ben vrijdag |
|
Ik denk dat Verval en ik er vrijdag ook wel zijn. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik niet. ik zou gaan maar heb dan verjaardagsfeest van een maat van me. ook gezellig. Fuck the world and fuck you |
|
Ik ben benieuwd of de treinen tegen die tijd weer (normaal) rijden. Dan kan ik misschien niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:\ De weersverwachting voor morgen is een stuk beter dus ik denk het wel. Maarja ik ga zuipen in Delft morgen, Sear Bliss boeit niet Zie jullie misschien nog wel |
|
quote: Heej knaap waar hang jij dan uit morgen. (ivm met een shirtje ) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Geen idee waar we heen gaan, maar bel mij of Rob morgen anders even. |
|
quote: Komt voor elkaar mits ik niet naar Sear Bliss ga. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
|
|
Tering, helemaal in Eindhoven. Walpurgisnacht is gaaf. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Zo ver is het niet quote:En daarom zijn ze ook geboekt |
|
quote: Op Teletekst staat nu dat nog niet alle problemen morgen opgelost zullen zijn. Maar er staat geen tijdstip bij, misschien gelden die onopgeloste problemen alleen voor de ochtend(spits). |
|
Hmmm... totaal blut Maar toch maar naar Eindhoven denk ik... Sear Blisssssssssss iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
De treinen rijden weer dus dat wordt vanavond Baroeg. Al had ik liever Walpurgischnacht dat Murw. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Vanuit Delft is dat wel ver, en dan moet je ook weer zo vroeg naar huis. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |