![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Rotten Sound - V.s.a. ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. ![]() |
|
slayer - christ illusion ![]() |
|
Ablaze In Hatred - Deceptive Awareness iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Strid - Det Hviskes Blant Sorte Vinder ![]() Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! ![]() |
|
AC/DC - Back in Black Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Corpus Omni Domini - Another Day In Paradise iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
\Woods Of Belial - Deimos XIII iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Krux II bub ![]() |
|
Withered Beauty - Promo 2002 iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Misfits Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Die, die, die my darling. Just shut your pretty mouth. I'll be seeing you again, I'll be seeing you in hell. Wat is dat toch een heerschnummer. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Rancid - It's Quite Alright Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! ![]() |
|
Anathema - Alternative 4 www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Excrementory Grindfuckers - Sinfonie der destruktion ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
![]() Geweldige nieuwe plaat van Meatloaf en vind hem de beste van de Bat Out Of Hell reeks. IN THE LAND OF THE PIG THE BUTCHER IS KING!!! ![]() ![]() |
|
Darkthrone - Plaguewielder Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Discipline - Everywhere we go !!! hooligan muziek FTW!! Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ozzy - No More Tears ![]() ![]() ![]() ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Battery Cage - Music to Slit your Wrists by Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
While Heaven Wept iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Interpol - PDA ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Autechre Suck my piss ![]() |
|
Jaya the Cat - El Camino come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |