![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dark Sanctuary - De Lumière et d'Obscurité ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Repugnant! ![]() np : Deicide - Death To Jesus ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Beyond Twilight - For The Love Of Art And The Making ![]() |
|
Motörhead - Bastards Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Nog steed wakker? Horna - Haudankylmyyden maille [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 13-11-2006 21:18] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Neen, ik zit te slaapforummen. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
W.A.S.P. - the crimson idol Hatsjikidee! ![]() |
|
Sauron-Geen Idee Wat Ik Ervan Luister Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
Dione - Born to Raise Hell Stampt lekker door dit, ook leuk voor de buurman ![]() ![]() |
|
mijn onderbuurman is een alcoholist die met een rol geld in z'n handen, mij gaat vragen of ik ook politie gezien heb. Dus ik zeg, nee, ik sta in een portiek. Gast kijkt me aan. Ik ben maar doorgelopen. Np;Vader - litany dat is voor hem. Suck my piss ![]() |
|
Nachtmystium - Eulogy IV Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Darkthrone - Sjakk Matt Jesu Krist Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Bach - Cannon in d major Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
L-Berlin bleibt Deutsch! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Burzum - Hermothr & Helferth Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
'Tallica - one Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Hekel - Saters wederkeer "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
The Cure - Kiss Me, Kiss Me, Kiss Me "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
coheed and cambria- ten speed... damn ik ben echt verslaafd aan die plaat ![]() |
|
Metallica- Whiplash ![]() ![]() |
|
Joy Division - Love will Tear us Apart Wat een emo zooi. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Jerry Lee Lewis(met John Fogerty) - Travelin` band ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: best wel, maar wat een zalig nummer is dat zeg ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |