|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Volgens mij was het de editie Gelderland dus ik gok dat ze daar ergens vandaan moeten komen? Tenminste, ik weet niet of ze per provincie mensen door laten gaan. "The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband |
|
Ik las dat Roef en Marian PABO studenten zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Sterf, lul. "The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband |
|
....en Cum Laude afgestudeerd zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Jep, drama heet dat |
|
Kwam eigenlijk door dat Cum Laude afgestudeerd zijn. "The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband |
|
quote: Je geeft ze nog te veel krediet.. iq van plankton past beter als we het nu toch over zee/rivier dieren hebben Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik heb ze gisteren ook gezien bij Jensen. Wat een kansloze figuren, evenals Robert zelf. Ach, die mensen gaan weer geld verdienen(kijk maar naar Herman) |
|
Ik irriteer me vreselijk aan die ene wenkbrouw van Marian... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Kansloos! Ze komen trouwens uit Groningen dacht ik. ..."Hate can only create more hate"... |
|
|
|
Gisteren bij Jensen. Goed! |
|
Exclusief bij Multi Artist! Hier zijn X-Duo Roef & Marian. NIEUW***** Ze zijn leuk een duo, ze hebben meegedaan aan X-FACTOR, waar zij een grappig resultaat hebben gehaald. Ze hebben daar twee dagen fotoreportages gedaan en ook regelmatig interviews gehad. Dat was voor hen een hele ervaring en dat is volgens eigen zeggen van het duo wel voor herhaling vatbaar. Roef en Marian hebben een eigen repertoire met veel entertainment gehalte. Het Duo heeft voorheen al verschillende lokale optredens gedaan, maar nog nooit hebben ze zoveel aandacht gekregen als na de opnames bij X-Factor. De Media: 6 november uitgezonden bij man bijt hond. 6 november intervieuw Telegraaf. 7 november intervieuw ANP. 7 november in het nieuws bij Talpa. 7 november in het shownieuws bij SBS. 7 november opnames bij Robert Jensen op de rode bank! Henkjan Smits zei: jullie hebben geen X-factor NEDERLAND ZEGT VAN WEL! Bekijk hier de auditie Binnen enkele dagen is hun nieuwe website online www.duoroefenmarian.nl met een gecontroleerd gastboeken vele extra nieuwtjes over het populaire duo. Roef en Marian zijn nu exclusief te boeken via Multi Artist T 072-5615067 Het Duo Roef & Marian € 895,- excl. 6% BTW & geluid |
|
Tering zeg.. Flink cashen |
|
De nieuwe herman, maar dan X2. |
|
quote: ik ook ja Ja heb al vaak met bekende artiesten opgetreden! Oja, met welke bekende artiesten dan? Ja eh nou de eh.. *onbekend iets* en Jannes. Woooohoooo Jannes? Nou mensen *klap klap klap* |
|
vergeet de havenzangers niet mmayo |
|
Dit plaatje is ook geweldig. Suck my piss |
|
quote: Dat zei hij later pas ja, bij de eerste maal het verhaaltje vertellen had die na hard nadenken een onbekende naam.. |
|
quote: Dit soort uitspraken zegt meer over jou, dan over mensen uit het noorden van Nederland. |
|
quote: We've got a happerrrrrrr |
|
Chel mag best wel eens rechtgezet worden zo nu en dan hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
die figuren zijn echt kansloos,net als die andere deus bij jensen...ik snap niet dat die mensen niet doorhebben dat ze overal uitgenodigd worden om iedereen aan het lachen te krijgen door jezelf in de zeik te laten zetten.. ,net als die herman met kim holland...al was dat best grappig.. Expired,Erased and Forgotten |
|
Ah.. uut Grunn [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-11-2006 19:49] |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |