|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Geniaal, ik MOET een shirt van Roef! |
|
Een t-shirt is niet genoeg, ik wil het ultieme souvenir van Roef!!!! |
|
Totally - bruut in de kont geneukt worden door - Roef ? |
|
dit heerschap moet zo langzamerhand tegen zichzelf in bescherming worden genomen door zijn curator. Gisteren zijn gezwam eens aangehoord bij Jensen. Leuk om een avondje goedkoop te lachen, dat zeker. triest om te zien hoe dit soort figuren worden uitgebuit door gladde criminelen (managers, Jensen et cetera). |
|
heb er geen medelijden mee |
|
quote: geweldig om te zien juist, er zouden meer stumpers tot de grond toe afgebroken moeten worden. ik hoop dat ie aan t end van de rit een torenhoge schuld heeft en facedown van een fietsenschuurtje afduikt roef is de man! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Total Roef de reizende ster aan de Nederlandse hemel Against God and Government |
|
roef is een beetje te vol van zichzelf vind ik |
|
quote:helemaal niet, hij is gewoon goed |
|
quote: ehm.. jawel dat vind ik wel |
|
|
|
http://www.rtl.nl/(vm=/shows/jensen/home/)/system/video/html/components/shows/jensen/169_anamorf/miMedia/2007/week36/ma_roef.avi_plain.xml voor degene die t gemist hebben In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik denk anders dat dit soort gasten echt wel een paar centen binnen kunnen halen. Het probleem is meer of zij die ook zelf kunnen behouden en niet uitgebuit worden. Ik bedoel alleen al: Eric Dikeb 30m € 1495.00 A-set Bekend van de hit: Pizzahut. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: daar ga je effe de fout in opa wansmaak eric dikeb is nu toch radiopresentator, tv presentator (clip en klaar), heeft zijn eigen platenmaatschappij en maakt hier en daar een plaatje... slimme jongen nix mis mee In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ok, heb je gelijk in. Euh... *zoek zoek* Deze dan: Herman Idols 15m € 750.00 Klompen Vincent 30m € 395.00 Hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Of deze: Wansmaak Wim antiek meubilair van ZM > tray Baron bier |
|
30 minuten verhalen uit de oude doos vertellen, ja. Goed idee! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: bron: www.fok.nl |
|
spelfout weggehaald... |
|
Geef mij maar Marian |
|
ieeeeeeeuuuuuwwwwww! |
|
Dit moet toch de droom van elke vrouw zijn: |
|
LOL |