IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Year Of No Light Volgende pagina
rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 09-11-2006 11:53 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Errug lekkere schijf van een voor mij onbekende band... fantastische sludge doom metalcore....

DOOOOOOOMMMMMMM

Genre: Ambient Post-Hardcore/Sludge
Label: Radar Swarm Records

01. Sélénite
02. L'angoisse du veilleur de nuit d'autoroute les soirs d'alarme à accident
03. Traversée
04. Librium
05. Les mains de l'empereur
06. Tu as fait de moi un homme meilleur
07. Somnambule
08. Prosodia
09. Par économie pendant la crise on éteint la lumière au bout du tunnel
10. La bouche de Vitus Bering

I Find That I Am Not There...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2006 12:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Link?

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 09-11-2006 13:11 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

[illegale link]

official site

http://yearofnolight.free.fr/

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-04-2010 9:19]

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 09-11-2006 13:13 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ow ja, dit is JENJE muziek!

Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 09-11-2006 21:04 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Deze cd staat al een tijdje op 1) mijn pc 2) m'n te checken lijstje. Vanavond zal ik hem ff draaien...

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 10-11-2006 1:38 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Vond 'm weinig bijzonder.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-04-2010 10:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

live met 2 drummer, leuke show

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-04-2010 10:32]

signature

Northward
Usericon van Northward
Posted 25-04-2010 16:55 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

NORD is een geniale plaat...

En die Disorder cover op die ene split is ook wel een vermelding waar

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-04-2010 17:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik heb die laatste aangeschaft, die ligt vaak op!

ander materiaal ook opsnorren

signature

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-04-2010 19:27 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2010 17:18 schreef Hypnos het volgende:
ik heb die laatste aangeschaft, die ligt vaak op!

ander materiaal ook opsnorren
Is dat de nieuwe cd getiteld Ausserwelt? Ik moet deze band nog luisteren, komt op de steeds groter wordende lijst.

Silence
Usericon van Silence
Posted 25-04-2010 23:25 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Dit was echt donders gaaf net in de Acu.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-04-2010 23:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

2*

signature

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 27-04-2010 9:15 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ik heb nu nog steeds een piep in mijn oren, hehe. Godverdomme, wat geniaal hard en intens was dat

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-04-2010 10:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

klopt ja

signature

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 19-05-2010 19:27 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

De nieuwe, Ausserwelt, is heerlijk

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 19-05-2010 19:36 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Zeker
Lekker rustgevend, maar helaas is he drumwerk wat weggemoffeld achter de gitaarfeedback

Bij het concert klonk het gaver wel

Northward
Usericon van Northward
Posted 19-05-2010 19:38 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Die nieuwe moet ik eens snel aanschaffen.

De vocalist is weg, of wat?

KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 19-05-2010 19:56 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 19-05-2010 19:56]

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 19-05-2010 20:01 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 19 mei 2010 19:36 schreef KHPLF het volgende:
Zeker
Lekker rustgevend, maar helaas is he drumwerk wat weggemoffeld achter de gitaarfeedback

Bij het concert klonk het gaver wel

Rustgevend als in psychedelisch of iets dergelijks? Dan kan ik me er in vinden ja, hehe.

Mja, live hè
Zulke intensiteit kun je nooit helemaal op plaat vastleggen.

En ja, de zanger is weg.

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 19-05-2010 20:03]

KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 19-05-2010 20:14 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2010 20:01 schreef Metalhead22 het volgende:
Rustgevend als in psychedelisch of iets dergelijks?

niet echt psychedelisch,wel dromerig. Beetje hetzelfde gevoel dar je bij nadja, of in andere mate, oude earth albums krijgt.
quote:

Mja, live hè
Zulke intensiteit kun je nooit helemaal op plaat vastleggen.

Neuh klopt, maar ik vind het toch behoorlijk anders klinken. Maar ach, als het allebei hetzelfde klonk was het wellicht minder interessant

Silence
Usericon van Silence
Posted 19-05-2010 20:19 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik vind het zowel op cd als live erg gaaf. Live heeft het dat intense, hypnotiserende over zich. Op cd iets rustgevends en vredigs, inderdaad heel anders, maar beide fijn.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 19-05-2010 20:49 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Hij is snoei en snoeihard.
persephone (core)
Klinkt vanaf het moment dat die 4 akkoorden inzetten als het eind van de fucking wereld!
YESSS!!!

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 19-05-2010 23:43 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Snotver, lekker bandje dit

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-05-2010 23:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 20-05-2010 13:52 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Ik vind die nieuwe niet zo overtuigend, ik mis de vocalen toch wat. Abbesse is overigens wel een heel vet nummer.

Deze zomer komt er trouwens een split-LP met Altar of Plagues uit, ik vermoed zo dat er hier een aantal mensen zijn die daar wel oor naar hebben.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 20-05-2010 14:00 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com