|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.muropaketti.com/artikkelit/cpu/northwood2200/ln2/index.phtml EHEHEHHE! [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 19-01-2002 17:03] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ja ik had het ook gelezen op tweakers ... wel bruut ... maar ook erg duur ... ze gebruikten namelijk Liquid Nitrogen om de proc te koelen. |
|
i know! eheh.. Beste koperen ketel die erop staat "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
VET stoer! Suck my piss |
|
Ik ben bijna jarig, Z.M. kadeau? |
|
Sjeezes, nog ff en we hebben ze op kern enegie, met eigen kernreactor.... ect Maar zo'n computer voor mijn verjaardag, zou idd niet verkeerd zijn Wiegen Meister ! |
|
Hoveel PK zou die computer hebben? TRASH |
|
(weet niks anders te zeggen Power over others is nothing - Power over oneself is everything |
|
Ik heb net een 80Gb harddisk besteld ... das ook best stoer |
|
hehe hopen dat je een mainboard hebt dat em ondersteund ik ken mensen *grin* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
In de test van THG (met een p4 op 3.1 GHZ) waaren er zelfs nog tests waarbij de athlon xp 2000+ de p4 3.1GHZ eruit trok . Zie je maar weer dat zo'n lange pipeline niet echt handig is. |
|
Leuk speelgoed allemaal 11.45: restate my assumptions |
|
Het voltage mag wel hoog denk ik Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Mijn mobo is nog maar een paar maanden oud ... dus dat zit wel snor. |
|
quote: hehe ja? url?! |
|
Van mij hoeft ie zo niet zo snel hoor. |
|
quote: ah ok een echte fanatic dus Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
grr, zit ik dan met m'n 1.4ghz... Jeez... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ruilen ik draai alles nog op een iets opgekrikte PII 400 |
|
quote: http://www.tomshardware.com/cpu/02q1/020117/index.html Hij trekt hem er niet uit maar de athlon xp 2000+ komt er af en toe wel heel dicht bij |
|
quote:Verwend nest |
|
Hardwerkend zul je bedoelen kerel. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Die opgepepte processor heeft maar ff zo snel gedraaid en ze hebben meteen foto's gemaakt, dus je hebt er eigenlijk niets aan!!! VRAAG: Overclocken schijnt ook stabiel te kunnen: Wat zijn de voors en tegens en is het -relatief- makkelijk te realiseren?????? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: kijk ff op mijn link een stukje hierboven. Daar staar het hele proces van de p4 op 3GHZ beschreven. Voor verdere info moet je eens op http://www.tweakers.net kijken |
|
quote: zo'n bak heb ik ook |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |