|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
verwend nest Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ik zit nog te wachten op mijn nieuwe pjoetertje...moet een dezer dagen komen Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
custom of merk "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hmmm en ik zit hier maar achter een AMD K6-300........ Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: Het kan stabiel, vooral met Asus borden, die hebben vaak de mogelijkheid om de FSB met stapjes van 1 mHz omhoog te gooien ipv 33 mHz. Mijn Athlon XP draait op 1500 mHz ipv de 1400 mHz, sneller trekt ie niet vanwege de temperator (idle 62 graden ). |
|
vooral met Abit borden bedoel je. Softmenu III. Kan je zo overclocken in je bios. Makkelijker kan het niet. Ik heb die van mij op 1050 ofzo een keer gehad, van 950. Maar het heeft niet echt veel zin imo.. Ik koop later wel weer een nieuwe cpu als ie echt te traag wordt "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Das een kwestie van een betere koeler plaatsen. Die mijn van wordt zelfs stressed maar 34C ... (ff mijn rotterdamse spelling veranderd: 'mijn' veranderd in 'mij') [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 25-01-2002 11:55] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik heb mijn thunderbird 1.2GHz nog niet overgeclockt maar de machine waar Zwaremetalen op draait deed 525MHz ipv 466MHz (maar het is een dualproc dus kan je minderhoog stabiel overclocken). Nu draait hij netjes op 466. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |