|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De nederlands progressive rock band "The aurora project' zal 2 maart 2007 als voorprogramma optreden voor Pain of salvation, in een exclusieve show in Paradiso Amsterdam. (bron: www.progforum.nl) www.progforum.nl The ultimate progressive rock portal |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Yes! I'm there! |
|
Is het eigenlijk al bekend wie er bas gaat spelen bij PoS? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik hoop dat hij zijn broertje nog even om kan halen voor deze gig www.progforum.nl The ultimate progressive rock portal |
|
quote: Daar wil ik heen!!! PoS!!! Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Alsjeblieft niet "Be" integraal... doe maar een gewoon concert. ( en dit keer graag met een goede geluidsman ) "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
De enige keer dat ik ze heb betrapt op echt slecht geluid was vorig jaar op ProgPower maar dat kwam meer door technische problemen en niet door de geluidsman naar ik mij herinner. En die dingen gebeuren nou eenmaal wel eens. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Een paar jaartjes geleden in De Boerderij was het geluid af en toe bar, geluidsman die er compleet naast zat. Was ook een geluidsman die de muziek niet kende, tja dan is het toch heel lastig mixen als je de stem weer naar voren wil halen als Daniel in de microfooon begint te fluisteren. Bovendien hadden de boys zelf ook die avond een soort van off-day, dus dat was voor mij eigenlijk wel het 'slechtste' optreden dat ik van ze heb meegemaakt en ik zou hier eerder willen zeggen 'minder' want slecht is bij PoS moeilijk voor te stellen. |
|
Als dat het optreden in 2005 was samen met Dark Suns viel dat geluid voor mijn gevoel nog wel mee. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kan me niet meer helemaal voor de geest halen wanneer het was, maar het was niet met tijdens de BE-tour. Voor diegene die niet kunnen wachten tot het niewe album uit is, hier wat samples van het nieuwe album: http://www.spv.de/scripts/ktrack_e.asp?nummer=79202&label= |
|
Klinkt wederom niet verkeerd. Ik ben benieuwd naar het volledige album. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Na de hele cd te hebben gehoord kan ik nu al zeggen dat hij hoog gaat scoren in mijn jaarlijst 2007. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
vrijdag al, heb er zin in! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
verder nog zmmers aanwezig? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
nee signature |
|
jeetje wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Heel misschien wel aanwezig 4 maart in Biebob Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Wellicht, maar dat zie ik morgenavond wel. Ik zal je negeren. Hersenloze Mayonaise eten |
|
quote:ik jou ook wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Wat een liefde hier PoS heerscht! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote:zeker!!! vind het echt een geweldige band!!! de uitstraling ook wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: . . . . . . Hersenloze Mayonaise eten |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ja!!! Gaan we elkaar spotten? Oh btw, zijn er toevallig mensen die vanuit of via Venlo of Tilburg reizen en die 2 mensjes mee willen nemen in de auto???? Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |