|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Interessant. Eens kijken of ik een concertje kan meepikken. |
|
Flyer voor de show in R'dam |
|
mooi pakket zo. erg leuk. jammer dat het niet in het noorden te zien is. |
|
Aanwezig in Baroeg! |
|
Even voor de goede orde. De show in Arnhem is gecancelled. |
|
En in de Dynamo staan Bitter Haervest (NL) en Lethian Dreams (FR) ook nog eens op het podium. Waarschijnlijk in Eindhoven aanwezig! |
|
Hey gaaf voor Bitter Haervest!! |
|
quote:Jij als dark music promoter kunt ze best wel naar het noordne halen dan ... doe je ook nog eens wat zinvols ... |
|
Die doet niet aan ruige doom |
|
quote: En voor mij. Heb ze nog niet eerder gezien. |
|
quote:Nee ... helaas .. kennelijk durft ie roeg'n metal kjels niet aan .. |
|
quote:Voor mij ookk lang geleden ... jammer , laatste album is echt geweldig, en heb met gitariste nog in een band gespeeld .. zanger is overigens nog steeds één van mijn favo nederlandse metalzangers |
|
quote: Info voor de Dynamo gig: Evenement Wanneer: 04.02.2007 | 16.00 uur - 21.00 uur Titel Doom Festival met o.a Officium Triste, Jack Frost Waar: Grote zaal - Eindhoven Categorie: Dynamo Rock & Metal Cafe Evenement beschrijving: Officium Triste Officium Triste (NL) Jack Frost (AUT) In Age And Sadness (NL) My Shameful (FIN) Bitter Haervest (NL) Lethian Dreams (FR) Entree €5 Aanvang 16:00 In de grote zaal? |
|
quote:Altijd jammer dat Tekkie dit dan weer over het hoofd ziet ... |
|
quote:Blijkbaar |
|
Donders vette line-up ... Waarom nou weer zo'n eind weg |
|
quote:Omdat Teknoir niks regelt bij jullie |
|
De jack frost ? |
|
quote:Idd .. waardeloze bookie ist ook |
|
quote: En hoe groot is die dan? Hij klinkt iig te groot voor dit evenement. |
|
Hopelijk wat sfeervoller dan het café ook? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Het zijn de bezoekers die voor de sfeer dienen te zorgen |
|
beetje lichtshowtje op het podium is anders ook wel fijn iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Flyert: |
|
Damn, 5 euro is niet echt veel hiervoor En dan is het in de Baroeg 8 euro, voor 4 bands [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 29-01-2007 18:43] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |