IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Carnal Leftovers Show in Hamburg Vorige pagina | Volgende pagina
AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 19-11-2006 21:06 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Alleen je eigen bandje op de flyer?
Héél sympathiek, hoor

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 19-11-2006 21:07]

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-11-2006 21:08 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

De mensen moeten natuurlijk wel voor ons komen!

AngelOfDeath
Posted 19-11-2006 21:10 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2006 21:08 schreef blonde rockgod het volgende:

De mensen moeten natuurlijk wel voor ons komen!

Kom op zeg... zet die andere namen er ook even bij. Een link naar de site van Hedon zou ook wel netjes zijn. Kun je mijns inziens niet maken.

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

blonde rockgod
Posted 19-11-2006 21:12 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Haha, zeur toch niet zo, meissie. De flyer is gewoon een standaard ding waar maar weinig tekst op kan, ik vind het prima zo.

AngelOfDeath
Posted 19-11-2006 21:13 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2006 21:12 schreef blonde rockgod het volgende:
Haha, zeur toch niet zo, meissie. De flyer is gewoon een standaard ding waar maar weinig tekst op kan, ik vind het prima zo.

Zeuren? Fuck off Mathieu. Dit is gewoon niet netjes. Maargoed, als je het niet zelf inziet is dat verder jouw probleem.

Nix
Usericon van Nix
Posted 19-11-2006 21:17 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ehm, ik neem aan dat ons blondje de flyer niet in opdracht heeft gemaakt van Hedon of de andere bands.

Daarnaast is er toch niets mis met schaamteloze zelfpromotie?

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

blonde rockgod
Posted 19-11-2006 21:17 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

What the fuck???? Wij willen gewoon publiciteit maken voor een optreden van ons. Daarvoor hebben we een flyer ontworpen, die we kunnen aanpassen per optreden. Ik zie niet in wat daar niet netjes aan is.

Het is niet zo dat we andere bands op de flyer zwart maken ofzo....Iedere band mag toch zijn eigen ding doen?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2006 21:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Metal Bash met alleen Carnal dus?

AngelOfDeath
Posted 19-11-2006 21:18 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2006 21:17 schreef Nix het volgende:
Ehm, ik neem aan dat ons blondje de flyer niet in opdracht heeft gemaakt van Hedon of de andere bands.

Daarnaast is er toch niets mis met schaamteloze zelfpromotie?

Goede promotie betekent niet dat je flyers maakt voor een gebeurtenis waar je met 4 bands speelt en alleen je eigen bandje op zet. Tamelijk zelfingenomen wel.

blonde rockgod
Posted 19-11-2006 21:18 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Haha, daarom staat de metal bash site er ook op.

Nix
Usericon van Nix
Posted 19-11-2006 21:19 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2006 21:18 schreef AngelOfDeath het volgende:
Goede promotie betekent niet dat je flyers maakt voor een gebeurtenis waar je met 4 bands speelt en alleen je eigen bandje op zet. Tamelijk zelfingenomen wel.

Zelfpromotie heeft geen ruk te maken met andere bands.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2006 21:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2006 21:19 schreef Nix het volgende:

Nah een vermelding is wel netjes. Nu lijkt het net of Carnal alleen staat te spelen in deze wedstrijd.

Ahja.. wrong topic ook.

Nix
Usericon van Nix
Posted 19-11-2006 21:21 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2006 21:20 schreef MMayo het volgende:
Nah een vermelding is wel netjes. Nu lijkt het net of Carnal alleen staat te spelen in deze wedstrijd.

Ahja.. wrong topic ook.

Ja ach, er is wel meer niet netjes in deze wereld.
Deze flyer vind ik eigenlijk best netjes.

AngelOfDeath
Posted 19-11-2006 21:21 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2006 21:19 schreef Nix het volgende:

Respect voor je "conculega's."
Feestje wordt georganiseerd door meerdere partijen, die allen gepromoot dienen te worden. Lijkt me eigenlijk vrij logisch.

Dus op de flyer zou ik kiezen voor alle bands, metalbash, site Hedon.

blonde rockgod
Posted 19-11-2006 21:22 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 november 2006 21:18 schreef AngelOfDeath het volgende:

Ach, lees maar wat je wil lezen, en vind maar wat je moet vinden....Ik vind dat je weer eens veel te snel conclusies trekt.

Die flyer gebruiken wij al een tijdje, en als er ruimte voor is, dan staan de andere bands er ook bij op. Die ruimte is er nu niet, maar het feit dat het een voorronde is zegt al genoeg dunkt mij...

Ik hoop dat er zowel voor ons als voor de andere bands veel mensen op af komen, en als wij zo ons steentje bij kunnen dragen is het mooi.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2006 21:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2006 21:21 schreef Nix het volgende:
Ja ach, er is wel meer niet netjes in deze wereld.
Deze flyer vind ik eigenlijk best netjes.

Netjes gemaakt, dat wel. Alleen laatste zinnetje is dan net even ietwat vreumd. Ach, kijk dat een band zichzelf bovenaan zet is prima.. maar zet er dan de andere bands in het klein erbij. Zo bereik je ook meer publiek lijkt mij, bedoel iemand die niet voor Carnal naar Hedon wil gaan (ja raar om voor te stellen) maar wellicht wel voor een van de andere bands wil gaan. Of een van de andere bands kent en Carnal niet. Nouja, hun flyer..

AngelOfDeath
Posted 19-11-2006 21:24 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2006 21:22 schreef blonde rockgod het volgende:
Ach, lees maar wat je wil lezen, en vind maar wat je moet vinden....Ik vind dat je weer eens veel te snel conclusies trekt.

Die flyer gebruiken wij al een tijdje, en als er ruimte voor is, dan staan de andere bands er ook bij op. Die ruimte is er nu niet, maar het feit dat het een voorronde is zegt al genoeg dunkt mij...

Ik hoop dat er zowel voor ons als voor de andere bands veel mensen op af komen, en als wij zo ons steentje bij kunnen dragen is het mooi.

Mannetje toch. Het zal mij verder aan mijn reet roesten, hoor. Was slechts een tip. Conclusies? Ik beschrijf hoe men het kan opvatten. Het draait hier om een bandwedstrijd en zo lijkt er maar één deelnemer te zijn, beetje vreemd wel.

Nix
Usericon van Nix
Posted 19-11-2006 21:25 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik zie de flyer niet als het promoten van Metalbash maar het promoten van CL .

Het zou zo een flyer van TMDC kunnen zijn. Maar dan had niemand er over gezeurd natuurlijk.

blonde rockgod
Posted 19-11-2006 21:25 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

@ Renée

*zucht* De flyer geeft aan waar wij spelen......En voor de rest zie hierboven ergens.....

@ Nix: precies, jij begrijpt het, Carnal goes TMDC

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 19-11-2006 21:26]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2006 21:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2006 21:25 schreef Nix het volgende:
Ik zie de flyer niet als het promoten van Metalbash maar het promoten van CL .

Het zou zo een flyer van TMDC kunnen zijn. Maar dan had niemand er over gezeurd natuurlijk.

Ach het zou gewoon netter zijn naar de rest toe. Anyway, ga jij naar de metal bash dan?

blonde rockgod
Posted 19-11-2006 21:32 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 november 2006 21:23 schreef MMayo het volgende:
Ach, kijk dat een band zichzelf bovenaan zet is prima.. maar zet er dan de andere bands in het klein erbij.

Nou, MMayo, ik denk dat als wij dat zouden doen de andere bands het helemaal niet leuk zouden vinden. Nu ik er over nadenk vind ik het juist nog beter dat we de andere bands er niet op kwijt konden, want dan is het net alsof ze in ons voorprogramma spelen, wat zeker niet het geval is.

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 19-11-2006 21:32]

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-11-2006 21:39 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 19 november 2006 21:21 schreef AngelOfDeath het volgende:
Respect voor je "conculega's."
Feestje wordt georganiseerd door meerdere partijen, die allen gepromoot dienen te worden. Lijkt me eigenlijk vrij logisch.

Dus op de flyer zou ik kiezen voor alle bands, metalbash, site Hedon.

*bemoeit zich ermee*

Dit is een flyer van CL, door CL, en voor zover ik het begrijp voor gebruik op promotiekanalen van CL zelf. Ik zi het probleem niet. Hedon, metalbash, en weet ik wat maken toch wel algemene posters?

Knuffelen!!!!

Bruce Banner

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2006 21:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2006 21:32 schreef blonde rockgod het volgende:
Nou, MMayo, ik denk dat als wij dat zouden doen de andere bands het helemaal niet leuk zouden vinden. Nu ik er over nadenk vind ik het juist nog beter dat we de andere bands er niet op kwijt konden, want dan is het net alsof ze in ons voorprogramma spelen, wat zeker niet het geval is.

Nou, blonde rockgod, meestal staat er gewoon iets als.. *bandnaam* met onder andere *rest bandnamen*. Maar nogmaals, jullie flyer.. mijn mening is gewoon dat je met meer info op de flyer, meer mensen zult overhalen te komen kijken.

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 19-11-2006 21:43 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Je moet als bands toch elkaars rug krabben.

blonde rockgod
Posted 19-11-2006 21:46 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Ik snap wat jij bedoeld, *knuffel omdat het moet van Lain * maar dat zou op deze flyer, omdat het een contest is, een beetje raar staan, eerst het Carnal Logo, het beertje e.d. en dan nog eens heel priegelig klein de rest van de bands....Nee, zo is het goed.

En Lain heeft groot gelijk.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com