|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Jeempie, dat metallica in de top 10 zou staan, dat had ik niet voorzien. Ongelofelijk eigenlijk. Kutmetalstemmers, hehe. |
|
gelukkig niet die tranentrekker-versie met violen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Of één van de vele kutcovers door domme doosjes met een blikken orkest Bruce Banner |
|
Ik wist niet dat Elexorien er een cover van deed Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ach, wat mij betreft hoort metallica helemaal niet thuis in de top 10, maar goed. |
|
Leuk? Het is elk jaar verdomme letterlijk en figuurlijk hetzelfde liedje. Die top 2000 is niks meer dan een parodie op de top 2000. |
|
quote: Enkel de top van de lijst komt telkens terug, wat er overigens enkel op wijst dat dit de enige echte klassiekers zijn. Maar goed, laat de parodie maar weer beginnen! Zelf ben ik ook redelijk consistent in mijn keuzes als ik mijn huidige lijst zo eens met die van vorig jaar vergelijk. Vier letterlijke overeenkomsten en drie andere nummers van dezelfde artiesten. Ik heb er alweer zin in!
Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
En ik vind de Tijdloze al zo lang duren. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
ik zou more than a feeling van boston erin zetten en boudewijn de groot eruit mikken In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Boudewijn de Groot is fucking overgewaardeerd |
|
oh en verwissel Dust in the Wind met Carry on Wayward Son en we zijn vrienden |
|
quote: Top 3 was terechter geweest bedoel je? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Al die nummers hoor je dag-in-dag uit in iedere supermarkt, Blokker, in de lift, in slechte cafe's, in het vliegtuig als je gaat landen, en dan ook nog 's een keer op het eind van het jaar. Aaarh! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Nee, natuurlijk niet. Trechter wel, ja. Ook weer gestemd, spinvis met bagagedrager en voor ik vergeet en normaal met ik ben maar een eenvoudige boerenlul. Die hoor ik btw niet zo vaak op de radieo, sterker nog. Metallica met die bleh nummers wel, gek is dat. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 26-11-2007 22:54] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik heb ook weer gestemd. Lijstje is bijna hetzelfde als vorig jaar. 1. Iron Maiden - Hallowed be thy name 2. Alice Cooper - Halo of flies 3. AC/DC - Dirty deeds done dirt cheap 4. Rolling Stones - Mother's little helper 5. Scorpions - Still loving you 6. Status Quo - Accident prone 7. Who - Baba O'Riley 8. Kim Wilde - Cambodia 9. Normaal - Ik bun moar een eenvoudige boerelul. 10. Led Zeppelin - Immigrant song Eigen keuze: Lynyrd Skynyrd - Simple man Bareuh... |
|
quote:Valt reuze mee, vooral de eerste 1500. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Uw lijst tot nu toe Rolling Stones - Paint it black (1966) Red Hot Chili Peppers - Under the bridge (1992) Queen - Don't stop me now (1979) Prodigy - Firestarter (1996) Police - Message in a bottle (1979) Phil Collins - Another day in paradise (1989) Metallica - One (1994) KISS - I was made for loving you (1979) Johnny Cash - Ring of fire (1963) Jimi Hendrix Experience - Purple haze (1967) Uw eigen keuze Iced Earth - Watching over me |
|
Uw lijst tot nu toe Albert Hammond - The Free Electric Band (1973) Canned Heat - On the road again (1968) Cats - Lea (1968) Creedence Clearwater Revival - Suzie Q (1968) Crosby, Stills & Nash - Suite: Judy blue eyes (1969) Verve - Bitter sweet symphony (1997) Who - Overture (Tommy) (1969) U2 - Bad (1984) Normaal - Ik bun maor een eenvoudige boerelul. (1978) Bob Marley & the Wailers - Three little birds (1977) Uw eigen keuze Otis Redding - Dreams [Dit bericht is gewijzigd door broer konijn op 28-11-2007 21:57] Herman van de bakker |
|
quote: Ja! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
ja, verdomme, klik ik nietsvermoedend op je linkje, zie ik de nummer 1! En die wilde ik nog niet weten! Herman van de bakker |
|
quote: Ach, kom, alsof nummer 1 een verrassing is. En je weet het, nooit zomaar op een link van mij klikken. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
wat een hoop rotzooi komt er weer voorbij in de top2000 , zo hoorde ik net bijvoorbeeld All Saints en zag ik gister dat zelfs the backstreet boys in deze lijst staan... niet te geloven Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Bij de top 100 aller tijden die er voorheen was, moesten nummers dan ook meerdere jaren oude zijn (jaar of 4 à 5?) voordat ze mee mochten doen. Voordeel was dat de hype van het moment niet alleen erin kwam omdat het nog hype was en dus enkel nummers die over enkele jaren nog niet vergeten waren erin kwamen. Toegegeven dat zo'n regel bij het hype-gevoeligere radio3 publiek dan ook harder nodig was dan bij radio 2 |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |