![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
maar nu krijgen we wel dat Rood van Marco Borsato ergens in de top 20 beland. Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
Ik mis een beetje de 9e symfonie van Beethoven in het lijstje... ![]() |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
The Eagles met het nummer Hotel California staat dit jaar op nummer één in de Top 2000. Dat heeft Radio 2 bekendgemaakt. Eindelijk is daarmee Queen van de nummer één positie gestoten. Bohemian Rhapsody staat overigens op nummer twee. De nummer drie van dit jaar is Avond van Boudewijn de Groot. Bijna twee miljoen mensen stuurden hun top 10 in naar Radio 2. Aan de hand van die stemmen is de lijst samengesteld. The Eagles veroverden de eerste plek. Van 25 december tot en met 31 december wordt de lijst gedraaid. http://www.powned.tv/nieuws/tech/2010/11/hotel_california_op_1.html En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Marco Borsato...Als ik ergens een haat voor heb opgebouwd dan is hij het wel..Met zijn eeuwige deprimerende teksten...en muziek. Telkens als ik zo'n nummer van hem heb gehoord, heb ik zin om een stanley mes op mijn pols te zetten. Man, dat die kerel zelf niet gruwelijk aan de anti deprssiva zit, als ik al die depri teksten zou moeten zingen dan had ik nu zo'n witte pyama met mouwen op de rug aan. Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
Dat trek ik juist wel goed. Fuck al dat blije gedoe. All hail de zingende coltrui! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 27-11-2010 17:38] Je moeder. ![]() |
|
quote:De enige die coltruien mag dragen is mart smeets ![]() Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
Marco Borsato is een held. ![]() ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Ja, klopt. 1 die keihard dood moet. Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
quote: Pfft, je bent gewoon jaloers op Marco. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Haha, geef me 10 redenen waarom ik jaloers zou moeten zijn op hem? Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
Die verzin je zelf maar. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:LAME. Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
quote: Beter dan Fraunhofer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ik erger me ook kapot aan Borsato, idem w.b. flapdrollen als van der Boom, Froger en Gordon. Al die pretentieuze teksten met zwaar aangezwollen arrangementen, ernstig in de overtreffende trap, en dat continu. Maar dan wel gewoon lelijke stoplappen en stijlfouten in de tekst laten zitten. I'm with MJ. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Je kunt weer stemmen voor de top 2000. Dit waren mijn keuzes voor dit jaar. Fleetwood Mac - Dreams Neil Young - Rockin' in the free world Beach Boys - God only knows Tears For Fears - Everybody wants to rule the world Queen - Innuendo Crosby, Stills, Nash & Young - Helpless Pink Floyd - Wish you were here Ten Years After - I'm going home Rolling Stones - Under my thumb Deep Purple - Black night Animals - House of the rising sun Procol Harum - A whiter shade of pale Dio - Like a rainbow in the dark Black Sabbath - Evil woman Led Zeppelin - Kashmir Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
En luisteren we dit jaar nog? Nu speelt: The Doors - LA Woman ![]() ![]() |
|
Mijn keus in willekeurige volgorde. Dire Straits - Brothers in arms Jimi Hendrix Experience - All along the watchtower David Bowie - Space oddity Led Zeppelin - Immigrant song Golden Earring - She flies on strange wings Roxy Music - If there's something Neil Young - Heart of gold Creedence Clearwater Revival - I put a spell on you Alice Cooper - Halo of flies Tom Waits - Tom Traubert's Blues (Waltzing Mathilde) Bruce Springsteen - The river Genesis - Mama Guns n' Roses - Sweet child o' mine Queen - Innuendo Johnny Cash - Hurt Chris Rea - The Road to Hell (part 2) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Nieuw dit jaar in de Top 2000 op plek 199: Slayer - Angel of Death ![]() ![]() ![]() |
|
Raar, dat is helemaal geen goed nummer. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
die andere nummers wel dan uit de top 2000? signature ![]() |
|
Mijn lijstje: how Can We Hang On To A Dream Tim Hardin Maggie May Rod Stewart One Metallica Angel of Death Slayer Young Americans David Bowie Come As You Are Nirvana The Worker Fischer Z Lullaby The Cure Feeling All Right Joe Cocker Fool On The Hill The Beatles Real Men Joe Jackson Weekend Earth & Fire What's Going On Marvin Gaye Everytime We Say Goodbye Ella Fitzgerald I Feel Love Donna Summer Idioteque" Radiohead ![]() |
|
Extreme - More Than Words eruit... ![]() "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote: Lol idd! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |