IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Serpentcult - new Belgian band Volgende pagina
istari
Usericon van istari
Posted 19-11-2006 21:04 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

Featuring ex-members from Thee Plague Of Gentlemen and Welkin comes this new monster of heavy uncompromising and unorthodox metal SERPENTCULT
You can witness the neckbreaking experience yourself on the first upcoming gigs on 17th Februari in Biebob - Vosselaar (Belgium), in April on the famous German "Doom Shall Rise" festival and some dates over Germany and the Netherlands as well in Spring of next year.
SERPENTCULT will also enter the studio late January 2007 to record a mini CD to be released by April 2007. SLAY THE WEAK!

From left to right: Cozy (drums), Steven (bass), Fred (guitar), Michelle (vox)

[Edit: Caps uit titel verwijderd.]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 04-12-2006 12:08]

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 23-11-2006 9:07 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

*bump*

Vette shit!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

istari
Usericon van istari
Posted 04-12-2006 0:40 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 04-12-2006 0:46 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

ik las eigenlijk steppenwolf

I am the 1%.

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 04-12-2006 9:11 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2006 0:40 schreef istari het volgende:
songs online:  www.myspace.com/serpentcult

Toffe nummmers. Met name het tweede nummer, Red Dawn.

bub

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 04-12-2006 12:03 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Wat is hier nu weer onorthodox aan?

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-12-2006 12:09 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 4 december 2006 0:46 schreef stoomfiets het volgende:
ik las eigenlijk steppenwolf

Bezoek een opticiën.

Bruce Banner

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 05-12-2006 10:14 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Hm, de nummers zijn über-vet, maar de zang is mij iets te Within Temptation-achtig. Maar ja, de riffs doen 't 'em toch weer!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2006 10:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm vergeten te checken ... WT achtig .. dat klinkt niet echt positief ...

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 05-12-2006 10:22 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

OK, ik druk het mss wat extreem uit. Maar die lieve zang steekt toch een tikje af bij die loodzware basis. Maar goed, dat ligt wel aan mij. Ik heb het niet zo begrepen op de metal/vrouwen-combinatie.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2006 10:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm dat kan mij juist wel beetje boeien, zo lang het niet van die kweel zang wordt.

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 05-12-2006 10:23 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Check de myspace zou ik zeggen!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2006 10:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Thuis Collega's waarderen het niet zo gok ik ...

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 05-12-2006 10:25 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik ben ook op mijn werk.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-12-2006 10:26 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik vind dat best grappig. De hele dag het forum volspammen en dan ook nog durven beweren dat het onder de noemer "werk" valt.

spelfout weggehaald...

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 05-12-2006 10:27 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik zeg niet dat ik werk. Ik zeg dat ik aanwezig ben.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2006 10:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2006 10:26 schreef varanus het volgende:
Ik vind dat best grappig. De hele dag het forum volspammen en dan ook nog durven beweren dat het onder de noemer "werk" valt.
amb-te-naar

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 05-12-2006 10:29 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2006 10:28 schreef Jenje het volgende:
amb-te-naar

Precies!

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 05-12-2006 10:33 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2006 10:14 schreef Count Usher het volgende:
Hm, de nummers zijn über-vet, maar de zang is mij iets te Within Temptation-achtig. Maar ja, de riffs doen 't 'em toch weer!

De enige overeenkomst is dat het beiden vrouwenzang is. "Withing Temptation" hoor ik echt niet terug in de stem.
Niks tegen WT maar Michelle heeft duidelijk meer (de preekwoordelijke) ballen.

Op het doom-metal.com forum had iemand de vergelijking met een vrouwelijk Messiah (Candlemass).
Daar ben ik het wel mee eens.

bub

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 05-12-2006 10:35 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

OK, ik ken weinig metal met vrouwen op zang. Maar dit klinkt mij gewoon te engel-achtig en te liefjes in de oren. Maar nogmaals, ik haat sowieso vrouwen in metalbands.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-12-2006 19:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik vind de twee nummers hun myspace echt keigoed. in de gaten houden dus!!

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-12-2006 9:00 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik moet wel even wennen aan de zang, maar klinkt verder erg vet.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-12-2006 9:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2006 10:35 schreef Count Usher het volgende:
OK, ik ken weinig metal met vrouwen op zang. Maar dit klinkt mij gewoon te engel-achtig en te liefjes in de oren. Maar nogmaals, ik haat sowieso vrouwen in metalbands.
.. engel-achtig ...

Ze heeft niet eens een typische vrouwenstem ... klinkt wel geinig by the way

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-12-2006 9:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 5 december 2006 10:35 schreef Count Usher het volgende:

check dan dracena even, vette bm, all female en donders duister

edit: hm volgens metal archives maken ze nu heavy/death metal op die ep iig nog niet

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-12-2006 9:04]

Je moeder.

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 07-12-2006 9:22 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2006 9:02 schreef Jenje het volgende:
.. engel-achtig ...

Ze heeft niet eens een typische vrouwenstem ... klinkt wel geinig by the way

Ik haat metalzangeressen. Ik kan er dus gewoon weinig over kwijt. Kijk naar Octavia Sperati. Vette muziek, maar zodra dat wijf haar scheur opentrekt, is het om zeep.

So, who am I to speak.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-12-2006 9:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2006 9:00 schreef Mark Z het volgende:
Ik moet wel even wennen aan de zang, maar klinkt verder erg vet.

ik vind die zang juist een meerwaarde voor de muziek (alleen wat harder in de mix de volgende keer graag)

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com