|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind mensen die erover zeuren irritanter... No meat is sweater |
|
Slipcases zijn wel goed voor digipacks. Wie DIE dingen uitgevonden heeft zouden ze een nekschot moeten geven. Die dingen passen nooit en gaan zo snel naar de kloten dat ze vaak al stuk zijn voor ik het door heb. Een overbodige slipcase kan je in ieder geval gewoon wegsmijten. En dat doe ik ook gewoon als ik het niks vind of er geen posters oid bij in zitten Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik had laatst ergens gelezen dat iemand op de TU Delft of TU/e een onbreekbare (normale) CD case heeft gemaakt. Denk alleen niet dat fabrikanten dat zullen willen maken omdat ze dan minder gaan verkopen. Wat ik doe met die extra kartonnen hoesjes: uitknippen en aan de muur prikken als mini-postertje. |
|
Who cares .. als ik een album koop gaat het me om de muziek, en of er nou een slipcase of niet om zit .. Wel erg gaaf zijn A5-slipcase edities van bijv Dark Sanctuary, daar is de verpakking alleen al een pareltje. |
|
quote: Goed idee ja Heb sommige idd gewoon bovenop de cd kast staan ter versiering, maar erg handig zijn ze verder niet. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Goed gesproken. |
|
Hmm boeien .. al mijn digipacks zijn nog intact .. |
|
Ja, als je ze gewoon los op een rijtje hebt staan is er weinig aan de hand. Maar om zo'n ding in een cdbak te proppen valt nog niet mee. |
|
Hehehe ik dacht dat dat wel vanzelfsprekend zou zijn Idem met losse papiertjes binnen in het CD-boekje (wat vroeger wel eens gebeurde voor de opkomst van het WWW) tenzij het reclame was. Meestal stond er wel een toffe bandfoto in ofzo. |
|
Moet je ook niet doen .. cd's altijd netjes bewaren. |
|
Digipacks zijn irritant(er) ja. Die slipcase kan gewoon weg. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Daarom heb ik ook tig van die bakken staan. Werkt prima met normale cd's. Geef mij btw maar LP's, hehe. |
|
quote:Maar dan blijf ik me toch afvragen waarom ze erbij geleverd worden. |
|
quote: LOL! En wat krijgen we vervolgens? A2-formaat LP's |
|
To annoy you |
|
Artwork = overrated volgende keer in het A.b.n. Suck my piss |
|
quote:Een betere conclusie heb ik hier inderdaad nog niet voorbij zien komen. |
|
Mis het sarcasme a.u.b. ook niet .. Ik vind dit een "je druk maken om niets"-gevalletje. |
|
Vooral dat "extra handeling bij het draaien"-gebeuren... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
this side up. Suck my piss |
|
Ik vind het mooi dat er mensen zijn met dusdanig weinig problemen dat ze zich hierover druk maken |
|
dat doosje is wel leuk, maar waarom komt er geen beter systeem om dat boekje in vast te houden, ik sloop het altijd ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Stelletje humorkanonnen hier. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
tegenwoordig weer meer te zien signature |
|
Gelukkig wel, stukken beter dan die ruimtevretende stukken nutteloos plastic. Zeikt men hier soms ook over lp hoezen? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |