|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dan.... |
|
quote: http://www.youtube.com/watch?v=Xz7_3n7xyDg En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: http://www.youtube.com/watch?v=bgGUkBgBV8A [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 30-10-2008 22:35] |
|
Ja, nou ben je een beetje lost, he? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Yep, en danig offtopic. En het voelt heerlijk |
|
Danig... Hihihih. Hoor je niet vaak meer. Hoe oud ben jij in het echt? Oja, feels goooood, dat offtopic. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
lollig ja, nu ff fallout 3 spelen lat3r |
|
quote: jajaja whatever... |
|
quote: Ligt er puur aan je hoe je die dingen indeelt... |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik vraag het me niet eens af. Die dingen zijn volmaakt zinloos en kunnen linea recta de prullenbak in. |
|
Slipcases gaan bij mij in een doos waarop in sierlijke letters "slipcases" heb op geschreven. Ik heb zelfs nog zo'n doos... voor slipcases van DVD's! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Is men ook zo tegen het fenomeen 'digibooks' ? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Helemaal niet. Ik gebruik boekenkasten als cd-rek, dus ze passen overal netjes in. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Wat moet jij überhaubt met doosjes? Je gooit toch alles op je judgePod. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
slipkees leuke username?> IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik koop alleen maar cd's met slipcases. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ben ik ff blij dat ik mijn muziek alleen op mp3 heb. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |