|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De inschrijving voor de Metal Battle 2007 is geopend! Schrijf je nu in voor de voorronde van je eigen provincie. Contactgegevens zijn te vinden op www.metalbattle.nl De voorbereidingen voor de Metal Battle 2007 zijn volop op gang en we hopen zo snel mogelijk alle zalen, organisaties en provincies bekend te kunnen maken waar dit jaar weer voorrondes en tweede rondes zullen zijn. Vast staat in ieder geval dat de finale zoals vertrouwd weer in poppodium ATAK te Enschede zal zijn, gehost door de EHBO. Wil je met je band meedoen aan de Metal Battle, wil je meedenken en meepraten over de Metal Battle, ken of ben je een mogelijke sponsor? Hou dan de komende tijd deze site goed in de gaten! Het Metal Battle forum: http://www.enschedeseheadbangers.nl/forum/index.php?c=3 Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
interessant!! |
|
Creepmime of een mod mag het GMC adres wel even veranderen van "marcel AT metalscombined PUNT nl" in "bestuur AT metalscombined PUNT nl" Dan hoef ik al die honderden aanmeldingen niet door te sturen. Overigens: de GMC/Groninger voorronde wordt gehouden in Het Viadukt op 20 januari '07, pauzeact tijdens het juryberaad is Tekhton (voorheen Lahar) de winnaars van de voorronde '06 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Done Bruce Banner |
|
Dank je, knuffelelf! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
KuzZiEZzZZz Bruce Banner |
|
Nou Drenthe kom op aanmelden!!! see you at occultfest! |
|
Ik heb al een band naar jullie doorverwezen Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat klopt idd, heb vandaag mail van ze gehad. Thanx! Nou kijken wie er nog meer volgen, ben benieuwd! see you at occultfest! |
|
We zijn op dit moment bezig het reglement voor 2007 bij te werken. Deze zal vanaf morgen (zondag) op de MB site te vinden zijn. |
|
Komt er zoals vorig jaar ook terug een Belgische voorronde? |
|
Nee, dit jaar is besloten om de Metal Battle weer alleen in Nederland te houden, geen Belgische en Duitse voorrondes dus. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Wel wordt er over gedacht om volgend jaar Belgie & Duitsland er weer bij te betrekken maar dan allebij met een eigen Metalbattle om vervolgens de landelijke winnaars tegen elkaar te laten strijden. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Er is een Wacken Metal Battle 2007 en dit is een andere Metal Battle 2007? Ben 't ff kwijt. Lekker duidelijk ook. Twee evenementen met de zelfde naam. |
|
quote: Da's de leeftijd... |
|
quote: Dé Metal Battle en de Wacken Metal Battle zijn twee verschillende talentenjachten die niks met elkaar te maken hebben. Voor de duidelijkheid; onze Metal Battle was er eerder als dat wedstrijdje van dat festivalletje in Duitsland. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Bij welke provincie moet je je inschrijven als je bandleden hebt uit Arnhem, Utrecht, Zaltbommel, Woerden en Amsterdam? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Het gaat erom wat de standplaats van de band is. "Wat is de definitie van standplaats dan?" vraag je? Ehhm..tsja, goeie vraag. Wellicht is jullie standplaats daar waar jullie vaste oefenhok zich bevindt bijvoorbeeld? Het maakt op zich niet zo heel erg veel uit, als je maar gewoon één provincie kiest en je daar vervolgens inschrijft. Je mag dan echter niet als je bijvoorbeeld niet toegelaten wordt tot de voorronde daarna nog even snel bij een andere provincie inschrijven, maar dat spreekt voor zich. Vraag het anders even aan Sicktus, die weet vast wel raad! Edit: Toevoeging vanuit het Metal Battle reglement: Minimaal 50% van de bandleden moet uit de regio van de voorronde komen. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 28-11-2006 13:52] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
de voorronde van Noord-Holland zal in de Kade, Zaandam gehouden worden. Bands mailen naar: laurens AT evilpromotions PUNT nl [Dit bericht is gewijzigd door Orklord op 28-11-2006 13:22] |
|
Aanvragen voor de Goudvishal mailen naar: matthijs AT goudvishal PUNT nl Dus niet naar het adres dat hierboven staat aangegeven! |
|
quote: Ah... Dus wij kunnen ons nergens inschrijven. Provincie Utrecht: 40% Provincie Gelderland: 40% Provincie Noord-Holland: 20% “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Tsja, das kut! Misschien moet je eens verhuizen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hup aanmelden!! |
|
Brabant mailen naar: metalbattle@littledevil.nl Dus NIET naar bovenstaand adres, waar dat vandaan komt... |
|
quote: www.metalbattle.nl grapjas, oftewel hetzelfde adres als vorig jaar. Maar goed het is al veranderd. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |