|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Grolsch zelfs, en prima te doen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nais, heb ik dus toch wat gemist. Suck my piss |
|
quote: ja maar was focking boring |
|
Aahhh jammer, qua podium presentatie? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Volbeat: revelatie van 2007, erg goed en geluid ook . Devious : erg goed en vooral zo doorgaan. De rest van de bands : zwaar kut Te weinig volk, maar wat wil je ook met zulke bands! |
|
Ik vond alleen Salacious gods, Dark Funeral, Destruction en Tekthon redelijk tot goed. De rest was of niet mijn smaak of ongeloofelijk saai en bagger. [Dit bericht is gewijzigd door istharol op 09-04-2007 21:46] |
|
Ik heb eigenlijk niet een vette band gezien. Dark funeral viel zwaar tegen, saaie podiumpresentatie en de drummer kon het live ook lang niet waarmaken. En nog ff een half nummertje destruction gezien, ook niet heel boeiend. |
|
en assunder voor jou? of niet gezien? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Niet gezien, heb ik laats in sneek al gezien. Dat geldt ook voor katafalk. Nog even een klein stukje CL gezien, maar na 2 nummers was het weer tijd voor |
|
[quote]Op 9 april 2007 11:12 schreef MMayo het volgende: Kwestie van lezen. Jij ook steeds met je bronnen, die kloppen echt van geen kant hoor. Van wat ik gezien heb: ONE BULLET LEFT: Wat een kleine schattige ukkepukkies die ook nog eens een beste pot metal kunnen spelen. Awwww De kelder stond in ieder geval afgeladen vol, men moest zelfs in de hal wachten tot ze naar binnen konden. MALKOVICH: Was eh heel apart, met een huppelende, soort van af en toe rappende zanger met een doek om zijn kop. Heel even gekeken en snel weer vertrokken. VOLBEAT: Klonk gaaf, volle bak ook. Helaas te kort bij gekeken, volgende keer langer! DARK FUNERAL: Lawaai, snel rustigere plek opgezocht. DESTRUCTION: Ja gaaf! Uiteraard gaaf! Alleen leek het publiek nogal moe, handig ook die zitplaatsen daar. DEVIOUS: Beukte als altijd. TEKHTON: Saai, saai, saai.. vervelende zang ook. SALACIOUS GODS: Zanger leek op Burzum, constant met zijn tong uit zijn mond Maarre gaven wel een energieke show. PREY: Welja.. Prey is gay. Vond het verschrikkelijk tergende muziek en zang, maar aan publiek te zien waren er zeker liefhebbers voor. CARNAL LEFTOVERS: Klein stukje gezien, klonk wel goed. Toch blij dat ik gegaan ben achteraf gezien, het was erg gezellig. Ook erg blij met mijn doosje paracetamol geweest en de hele dag aan de frisdrank, ook nog eens heerschend uit eten geweest bij de Italiaan daar op de hoek. Al met al een mooie 1e paasdagbesteding. Minpuntje was overigens de drank en voedselprijzen, MOJO praktijken! jajaah... paracetamol... slecht hoor! |
|
quote: Er valt ook niks waar te maken Dark Funeral is toch een beetje de Mystic Circle van de black metal (Mystic Circle is een beetje de Roef & Marian van de black metal). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Jep... alleen heeft Mystic Circle nog nooit een der beste BM-albums uit gebracht en Dark Funeral met Secrets Of The Black Arts wel... |
|
Dark Funeral waren in 1998 al lachwekkend. Aantal keer tellen dat er "Satan" geroepen werd bij een optrereden e.d. Achterin de 40 raakte we tel meestal kwijt. En niet te spreken van de bijnaam Gay Funeral die de lieden kregen nadat ze in Baroeg betrapt waren met de lieden van Enthroned |
|
quote: Best wel slecht ja als je die zooi nodig hebt om de dag met een beetje hoofdpijn door te komen ipv het idee dat alle drummers op Noordschok in je hoofd een partij komen drummen. Maar goed, giet al steeds beter en het aantal paracetamolletjes per dag verminderd ook al. Plafond staren wordt je ook al wel snel zat. |
|
Wij hebben met Prey erg lekker gespeeld. De kelder viel me erg mee na alles dat ik er over gehoord heb. We hadden de mazzel tussen Volbeat en Dark Funeral in te staan, volle zaal gehad. Terwijl de kelder bij Gilo (speelde tegelijk met Volbeat) best leeg was, en die band dat niet verdiend; strakke band. Erg cool vond ik ook de backdrop van Dark Funeral. Deze leek veel op het duivelfiguur van Tenacious D (Dave Grohl), haha! |
|
Nog bedankt dat Wilfred een gitaarband mocht lenen! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: NOu, ik kan het wel gokken.. Maar vertel? |
|
Waar blijven de foto's en ikbedoel niet die van Dark Fun en die Hekkie band www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
MIRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Sorry schattebouten, ik moest er eerst 2000 pics van Inferno verwerken, die zijn vannacht online gekomen. Dus vanavond is Noordschok aan de beurt.... Maar kijk dan alvast de Inferno pics: DHG, Immortal, niet te versmaden... Bla |
|
quote: En toen ben je ook niet even gezellie afterparty gaan houden in de Ster? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Haaaa dat was gezellig!!! Bla |
|
quote: Nee er zat al genoeg en in |
|
Bla |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |