|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Jeeeuj, Buried_Alive gaat rijden dus toch nog met auto terug. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-04-2007 13:30] |
|
Ik weet niet eens wat er speelt? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Zie voige pagina Ga je dan? Zo ja hoe laat? hehe On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
FF kijken, alleen Leng Tch´e bekoord mij. En Destruction ach ja kan er wel mee door. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Yes kunnen we Destruction zien hell yeah! Thanx Buried Alive en Mayo! see you at occultfest! |
|
quote: Haal zelf een rijbewijs dan, dan kan je altijd tot het eind blijven.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ze heeft een rijbewijs, maar soms willen mensen met rijbewijs ook wel eens een dagje feesten met wat biertjes. |
|
quote: Heb je alcohol nodig om je te vermaken dan, dat is zoooo 16 jarig zijn. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Wel als alle figuren daar op jou zouden lijken qua persoon Edit: Maar goed, laat ik eens vriendelijk doen en uitleg geven. Nee Smoochy, men heeft geen bier nodig om het gezellig te hebben. Soms drinkt men ook wel eens bier omdat men daar gewoon zin in heeft en dat lekker vind. Ik weet dat het gek klinkt, maar sommige mensen doen dat. Dit heeft dan ook weinig te maken met het wel of niet hebben van een rijbewijs. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-04-2007 20:02] |
|
quote: Ha ha dat kan ik ook als een compliment opvatten! see you at occultfest! |
|
quote: Och Smoochy is gewoon aan het zeiken, hij gaat zelf vast niet eens. Zou wat zijn zeg, moet hij straks tussen al die alcoholdrinkende 16 jarigen met rijbewijs naar bandjes kijken. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-04-2007 20:09] |
|
quote: Je slaat de spijker op de kop. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Vaste prik. Cola ofzo. |
|
quote: Paardegekko, Dronken 16 jarige meisjes wat wilje nog meer? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Waar? Ontopic: Zin aan. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Gotta catch'em all! Ik ook zin an! |
|
slechte zaak dat C.L. in de kelder speelt... als de kelder echt "symbolisch" de kelder is... succes gewenscht Heeren! |
|
Laten we hopen dat ze nu wel een goed geluid hebben in de kelder. Ik kan me nog steeds een monastery optreden herinneren van een aantal jaar geleden...wat een bagger geluid zeg. Mijn oren waren sindsdien nooit meer hetzelfde |
|
Zin in... alleen ik hoop dat er nog kaarten zijn, kan vriendin van me ook mee. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
volgens mij zijn er nog genoeg kaarten, althans hoorde ik vrijdag toen ik mijn kaart haalde. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 08-04-2007 1:47] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Word m niet voor me dit jaar gvd |
|
quote: Als dit gaat uitverkopen, zou het wel een wonder wezen. Wat een mega complex is dat zeg, met name de grote zaal.. vorig jaar echt meer dan genoeg ruimte over. |
|
ik ga ook nog maar even heen |
|
beetje onduidelijk allemaal maar dat is dus vandaag? hm.. Je moeder. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |