|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Geweldige band! Ga dit album zeker aanschaffen.. |
|
Meet eens, heersch band ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: damn, dat zou wel gaaf zijn.. |
|
In America hebben ze ook een leuk toertje met Mesuggah, Cynic & The Faceless... damm als dat hier zou langskomen! |
|
vet bandje. Had het al ontdekt. |
|
Ja echt geniale band, had m ook al ontdekt, suuuuupervet!!!! |
|
Via Gijs |
|
quote: +1 |
|
quote:Whaha, en hij via jou? |
|
Nee ik hoorde het op jou dikke party. Gijs had het aangezet |
|
Fucking vet. |
|
uhuh |
|
Zo, die nieuwe is gaaf zeg! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik vind 'm maar saai beetje technisch gedoe dat erreg weinig spannen geproduceerd is. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Pre-production en klinkt supervet Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik snap niet dat ze zoiets met een drumcomputer online gooien. |
|
Ik zie het probleem niet helemaal. Cleans doen me denken aan BTBAM. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 12-05-2011 14:33] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Jij snapt niet dat mensen het irritant vinden om een drumcomputer aan te horen? |
|
Ik snap het wel, maar het stoort me bij dit nummer niet heel erg. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Die cleane zang vind ik op het eerste gehoor helemaal niks. Waarom moet zo'n kwaliteitsband ineens dat soort dingen gaan incorporeren om maar 'progressief' te blijven of over te komen. Die gasten zijn getalenteerd genoeg om de gitaar verder te ontdekken. |
|
In het vorige album zat ook al zang. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Goh er stond zang op, je meent het. |
|
Die kerel zat te huilen dat er 'ineens' zang in moest. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Cleane zang, zei hij. Dat zat er toch niet in? Of niet op deze manier in ieder geval? quote: Ik vind de cleane zang ook niet wat, zo. En dan niet omdat ze beter de gitaar verder hadden kunnen gaan ontdekken, maar gewoon omdat de cleane zang geen verbetering is Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |