|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
2:25 Is wat me zo snel even binnenschiet. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Het is niet eens dat het eerst veel gebruikt werd, maar dat ene stukje bleef bij mij echt goed hangen. Ik ben benieuwd of ze weer met die elektrischvervormde stem komen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nee klopt, ik wist wel dat het sowieso niet veel was, anders had ik het denk ik wel onthouden Die Soundwave-stem was wel gaaf, ja. Dat mogen ze, mits het niet te gimmicky wordt, wel weer doen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
In mijn hoofd deed het denken aan Cynic, geen idee waarom. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Omdat ze dat ook hebben misschien. |
|
quote: Omdat die ook een vocoder gebruikten daarvoor, daarom Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Maar ik ging net ff luisteren en toen kon ik het niet vinden Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Hier zit in ieder geval een effect op de clean: http://www.youtube.com/watch?v=1qHwfLAIrdg Niet helemaal zeker of het een vocoder is. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Op focus hadden ze het al he |
|
quote: Ja, ook al daar. Maar ik zocht eerst op deze Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Gave band Spelen 14 mei in Patronaat te Haarlem. |
|
quote: Pre-production, niet meer dan een teken van leven. |
|
tr00, maar mensen weten toch dat ze nieuw album aan het bouwen waren? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ongetwijfeld, maar er zijn zoveel bands die dat beweren en vervolgens maanden/jaren niks van zich laten horen dat een teken van leven soms wel verstandig is. |
|
Jup, maar op zich is The Faceless wel een vrij jonge band die snel vooruit wil. Ben benieuwd voor het album! Beide voorgaande albums waren top. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nieuwe plaat, Autotheism. Veel gitaargepingel en cleane zang. Ik weet het niet zo... |
|
ik ook niet |
|
Dikke tegenvaller als je het mij vraagt! Te veel cleane zang en te weinig bruutheid. Autotheism valt op dezelfde manier tegen als het nieuwe album van The Contortionist. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Cleane zang maakt me niet uit, maar het probleem is vooral dat het én niet meer zo origineel is én gewoon saai / van los zand aan elkaar hangt. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik mis toch echt die complexe bruutheid. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ja, ik ook in de zin dat er niets anders boeiends voor in de plaats gekomen is Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: exact wat ik er van dacht! |
|
OK. Ik ben eruit. Die nieuwe is kut. Ontzettend kut. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Grappig, hoe meer ik hem hoor hoe beter ik hem vind worden.. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |