|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Exhorder beukt dat hele Devastation aan gort man. Fuck the world and fuck you |
|
greet album - maar vocals doen me teveel aan Anselmo denken en ja, das de omgekeerde weg, ma ik kan er ook nie aan doen signature |
|
Die vocals vind ik juist het gaafst aan Exhorder, zo ziek hebben maar weinig hardcore vocalisten geklonken. Fuck the world and fuck you |
|
Thrash moet natuurlijk geen hardcorevocalen hebben, hè. |
|
hardcore? owkey "Probably the first metal band using the ''Groovy Metal Sound''. After releasing ''The Law'', many American metal bands started to use the same sound, one of the most famous is Pantera." ivm Exhorder maar DEVASTATION is tha shiiit http://www.myspace.com/devastationthrash eigenlijk een vleug death inc. signature |
|
http://nolifetilmetal.com/devastation.htm mental , luister eens naar die crap-quality myspace en herzie maar vlug uwe meningitis signature |
|
quote:dat dacht Xtinxion ook zeker. Fuck the world and fuck you |
|
Geen idee wat zij denken, ik geef gewoon mijn mening. |
|
On TOPIC ik-stinksioners signature |
|
devastation was V.E.T. maar exhoder was V.E.T.T.E.R. (En alle thrashers moeten eigenlijk de vio-lence DVD gaan bekijken) |
|
Exhorder was commercieel maar wel ok VIOLATOR signature |
|
quote:(sprakeloos) |
|
quote: ach, die vocals waren de distorted versie van Cat Stevens! en die pose-foto's zonder mouwtjes, mooi geschoren... petje mooi omgekeerd... tja van dan af werd Roadracer Roadrunner... zie je van ver aankomen signature |
|
Devastations zanger heeft nog een poging gedaan Evil Chuck te imiteren tijdens de Spiritual Healing tour van 1990, Chuck zat toen in een depressie. |
|
quote: Dat klopt; dat was toch Louie Cazeras ofzo? Ik heb er nog een bootleg van; The final gigs heet die en het is niet bepaald charmerend zoals hij het publiek -ook niet al te slim- opjut tot het scanderen van Fuck Chuck! Wat weet je van de aanleiding van die depressie want het heeft uiteindelijk wel geleid tot een ander DEATH met de wraakplaat Human...? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Chuck had relatieproblemen, tijden de Amerikaanse tour van Spiritual Healing heeft Chuck zijn vriendin betrapt in de tourbus met de bassist van Cynic. Hier was Chuck nogal erg onderste boven van, waardoor hij de kracht niet had om de Europese tour te doen, Bill en Terry wilden zeer zeker wel gaan, vandaar die enorme misstap, niemand kan Chuck ooit vervangen. |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
alle bands zijn commercieel, fuck dat gezeik over underground, zodra je iets uitschijt met je bandje ben je commercieel bezig. Fuck the world and fuck you |
|
Ze komen wel uit Chicago, maar dat wisten julli al, eindelijk de c.d. Total Fucking Ripping Death uit. Met de demo,s die nog allen via traden te krijden waren. http://www.myspace.com/devastationchicago |
|
Deze Devastation komt uit Texas en niet uit Chicago. www.myspace.com/devastationthrash [Dit bericht is gewijzigd door RoccoZelluf op 17-09-2008 11:06] |
|
Sow, gave band dit |
|
Daarnet een re-release van Idolatry gekocht met nummers die afgelopen zomer zijn opgenomen. Klinkt niet verkeerd. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 19-03-2009 10:13] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
review that bitch [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 18-03-2009 21:04] signature |
|
Ik ga eerst mijn andere reviews afwerken. Nieuwe cover is trouwens lelijk. De nieuwe nummers zijn overigens wel te gek. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 19-03-2009 10:18] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
welk label is die nieuwe, ik ga em ook kopen signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |