|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
.. hmmm .. Immolation ... .. |
|
quote: |
|
Al bekend welke dag Immolation speelt en of ze nog op andere locaties in ederland spelen? |
|
quote:Het wordt dit jaar 2 dagen: pre-party met een stuk of 5 bands op vrijdag, Deathfest zelf met ongeveer 15 bands op zaterdag. Bij mijn weten spelen al deze nu bevestigde bands op zaterdag |
|
Ah ok .. jammer alleen maar deathmetal .. |
|
quote:Wat had je anders verwacht bij een Deathfest? |
|
quote:Doomdeath Nee duh, maar ik vind dat altijd (persoonlijk) beetje jammer .. daar ik 99% van death metal live zo saai als de tering vind. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:voor jou dan: zo 4 februari: - Officium Triste - Jack Frost - In Age And Sadness +2 vr 30 maart: - Syrach (Noorwegen) - Insanity Reigns Supreme - Nymphea Aurora |
|
quote:Hehehe 4 feb is inteerssant bij de weg |
|
Denk dat jij die andere package ook wel weet te waarderen |
|
Ik vind die drummer van die laatste band zo'n engerd Maar Brabant is een eind rijden, dus het moet wel heel speciaal zijn en het moet uitkomen met werk e.d. .. |
|
quote: Oeh Jenje, Insanity Reigns Supreme moet je zeker weten gaan kijken. Die waren geweldig op de DDD |
|
WTF?!? KRISIUN EN DEVOURMENT!!!! |
|
quote: Heb ik de laatste tijd ook. Twee of drie bandjes gaat wel, maar om nu 12-13 death metal bands op een avond te gaan kijken trekt mij ook niet meer. Daarom Drachten Deathfest ook maar overgeslagen dit jaar. spelfout weggehaald... |
|
quote: Dat is niet geheel correct, maar de running order en dagverdeling komt pas als alle bands bekend gemaakt zijn.. |
|
Overigens zullen er 21 bands in totaal komen: 6 op vrijdag, 15 op zaterdag. Ja alleen maar death metal, en ja totale overkill, dat is ook precies de bedoeling :D |
|
Goed bezig Ruud! |
|
quote: Goede bands |
|
quote:YEAH heel erg goed bezig eindelijk een extreem death metal fest in nl!!! |
|
nu alleen nog:putrid pile,brodequin,prophecy,origin en rotten sound op het podia!!! |
|
quote:Het wordt pas de 4de editie ofzo hoor |
|
Devourment!!! Vorige jaar was echt genial!! |
|
Op zich, had men Immolation ook wel even bekend kunnen maken na AMM. |
|
Godverrrrrrrr...Devourment.... Laat ik nou net op die data niet kunnen... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |