|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Kon al niet uitblijven... |
|
Klote, had me op zeer op Unleashed verheugd... Heb zelf ooit in het voorprogramma van DRI gespeeld, zouden we van Metallysee ook benzinegeld krijgen. Mooi niet dus. Stelletje amateurs. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote:Zeg, niet wat voor jou om die Metallysee bands over te nemen? |
|
Deels misschien, maar het blijft een triky business. Los van het feit dat diverse 'organisatoren' er een potje van maken en daarin zeker veel verbeterd kan worden, komen er namelijk te weinig betalende bezoekers naar de shows. 1 op de 2 tours eindigt met een verlies van de organisatoren, en met die ene die wel goed gaat maak je niet zoveel winst om die slechte op te vangen. Tenzij je de zalen en/of de bands gaat naaien natuurlijk, maar daar doe ik dus niet aan mee. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Je bent te goed voor deze wereld O ja, je krijgt de groeten van een oude man die hier momenteel in huis vertoeft |
|
Deels misschien, maar het blijft een triky business. Los van het feit dat diverse 'organisatoren' er een potje van maken en daarin zeker veel verbeterd kan worden, komen er namelijk te weinig betalende bezoekers naar de shows. 1 op de 2 tours eindigt met een verlies van de organisatoren, en met die ene die wel goed gaat maak je niet zoveel winst om die slechte op te vangen. Tenzij je de zalen en/of de bands gaat naaien natuurlijk, maar daar doe ik dus niet aan mee. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Wie heeft er al haatmail gestuurd? Ik wel |
|
quote: Geboortedatum: Zaterdag 5 Mei 1990 Ah, ik dacht al. |
|
Grote knul! |
|
Ik denk niet dat hatemail naar Metallysee zin heeft, nog los van het feit of ze er al iets mee hadden willen doen Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Sinds wanneer mag men geen klachten meer indienen? Jij dacht natuurlijk dat ik alleen "STERF JULLIE!" kan mailen ofzo. |
|
Antwoord van Metallysee: "Sorry Skyggesang, je hebt gelijk! Het spijt ons enorm, en we zullen het NOOIT meer doen. Hopende hiermee je klacht toereikend te hebben beantwoord, hoogachtend, Het Stoute Metallysee" het heeft ook zoveel nut, om een klaagmail te sturen... Bruce Banner |
|
Waarschijnlijk niet nee, maar toch... |
|
quote: Klachten sturen en haatmail sturen is wel even wat anders he enne vertel.. wat denk je te bereiken met je klachtenmail? |
|
quote: Had jij haar even tuk ^^ |
|
Inderdaad, het heeft veel meer nut gewoon op de diverse fora te gaan lopen klagen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja man! Zou toch eerder denken dat hij iets zou mailen als Sterf Hoer.. bedoel Sterf jullie, pffffttt.. dat is voor watjes. quote: Op zich is het wel handig dat men dit weet, gewoon.. zodat je niet voor een dichte deur komt te staan als er weer een concert is afgelast. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-05-2007 14:39] |
|
Ze toch even te laten weten dat men het niet echt waardeert de boel zo te verstieren... En nee, het zal dus waarschijnlijk niet veel helpen. Serieus word je toch niet genomen. |
|
quote: Stelletje stouterds, willen jullie dat nooooooit meer doen! Ik moest er van huilen! -xxx-jes Skyggesang ps: Ik haat jullie! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-05-2007 14:41] |
|
quote: Zoals ik al zei... |
|
quote: Inderdaad, heb even je mailtje hier gepost En nu stoppen met huilen, het is niet anders. |
|
Begint steeds meer op een kleuterklas te lijken hier.... [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 13-05-2007 15:15] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat mag toch ??? Dit is een Metallysee topic. Die lui zijn zelf een stel kleuters met hun tours verprutsen... |
|
quote: Begint te lijken? Dat is het al. Kom op zeg, haatmail |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |