|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: +1. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
vertel! wat heb ik gemist? Je moeder. |
|
quote: In ieder geval geen overvol en warm zaaltje. Het was niet zo heel erg druk, de bands waren gezellig en de Hertog Jan was koud (ja daar schrok ik zelf ook van ja). Aardig wat bekenden, wederom.. het was een gewoon popfront avondje zoals altijd. |
|
Was een erg lekker avondje wel.. Vrij relaxed en niet te druk, maar wel erg gezellig "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Nieuwe koelkasten ftw. Oh, en AngelOfDeath. Je bent je cd's vergeten. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 28-01-2007 13:59] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Jaaaaaaa! Heb jij die? Of zijn ze in Fopstront? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ah vandaarrrrrr! En nieuwe laserlampdingetje En flink werkende rookmachineding En verschuivende podiumdelen |
|
quote: Liggen in de kluis in een enveloppe met je naam erop. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Mja, het podium is niet zo ftw. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Niet? |
|
quote: Die verschuivende delen, beetje gek doen en je dondert er tussen. Is wel weer entertainment. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Top! Ga ik ze maar even ophalen vandaag Ennem.. Next--> http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2378700/1 [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 28-01-2007 14:18] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Spieren die afscheuren en botten die breken zijn dan weer wat minder lijkt mij. edit voor Jaap: dat is mogelijk ja. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-01-2007 14:35] |
|
niet gelijk zo negatief Je moeder. |
|
quote: Je hebt gelijk hoor. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Mwahh.. ooit zoiets meegemaakt? Is echt niet grappig meer als je daar zo tussen stapt. |
|
quote: Altijd natuurlijk. D0h! Maar was wel weer mooi avondje |
|
uhm, je breekt niet altijd wat hoor..? Je moeder. |
|
quote: Nee maar de mogelijkheid daartoe is zeer groot. Maar goed, wat weet jij er nou van.. je was er niet eens bij man. Had je ook maar moeten gaan |
|
goed punt ach, mn bed was ook wel lekker zacht hehe Je moeder. |
|
quote: Je bed? Jij zou gaan leren Oooh boefje! |
|
nee naar bed zodat ik vandaag lekker de hele dag kon leren vanochtend al wat gedaan en ga nu maar weer eens verder en zet mn pc dan maar uit Je moeder. |
|
quote: Leren in bed. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
ook een optie Je moeder. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |