|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ook voor het eerst sinds jaren dat ik een zaterdag opgeef maarja, een tentamen halen en een baan behouden zijn twee verschillende dingen natuurlijk anyway, toedels1 Je moeder. |
|
quote: David vierde zijn verjaardag. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Oooh vandaaar! |
|
shiiiiit, vergeten! ik zou ook nog langs komen... Je moeder. |
|
quote: Te laaaat. Ga eens leren joh, je pc zou je uitzetten.. |
|
jaja Je moeder. |
|
Ja, was inderdaad een leuk feestje.. Best wel redelijk gespeeld.. Wie was nu AOD? |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik weet het niet.. |
|
Geeft niet, hoor.. Ik ben het wel gewend dat men mij over 't hoofd ziet "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ze doet dienst als bjizettafel! |
|
Jij was er niet bij, dus niet mee bemoeien "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Just stating the bloody fucking obvious |
|
Hehehe, je bent klein van stuk? Hehehe, ok. Volgens mij heb ik je dan wel gezien..Sterker nog dan hebben we naast elkaar aan de bar gestaan/gezeten.. Hehehe, ik wist het niet.. |
|
Volgens mij heb ik nauwelijks aan de bar gezeten "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:[inkopper]De barkruk was te hoog zeker? [/inkopper] |
|
quote: |
|
Ventjes toch... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Niet aan de bar? Hmm, ook niet voor de bands begonnen? Nou ja, misschien heb ik je dan ook niet gezien.. |
|
Hehe, dat zou dan wel weer kunnen... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |