|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Het was weer mooi! |
|
quote: Hmm nee, nu je het zegt.. Maar Gheestenland, man.. ontzettend gelachen toen op de Sodom metalnight om deze band. Maar leuk dat ze gewonnen hebben. |
|
Dat zeker. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Kelderbar massiv. Suck my piss |
|
wat WTF?? |
|
OMG!!!! Suck my piss |
|
Hee skullie. Vond je het wat gisteravond? Ik kan me niet herinneren dat jij er was? |
|
Hehehe Ja, ik was er wel! maar ik was behoorlijk laat, beetje te laat. De laatste 2 bands heb ik nog gezien! Dat hout aan de muur geeft wel sfeer daar. Was gezellig, zeker. Suck my piss |
|
quote:Ga zelf eens in de jury zitten dan. Iedereen weet het altijd weer allemaal beter. Gheestenland was geheel terecht de winnaar! |
|
Tsja, kan niet anders zeggen dan dat Toxocara en Elexorien naar het inzien van een hoop aanwezigen ook verrassend genoeg niet wonnen. Niet lullig bedoeld, maar op deze manier blijft het wél altijd spannend wie gaat winnen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wil er maar mee zeggen dat jureren makkelijker lijkt dat het is. Je kijkt naar een hele boel verschillende categoriën en moet per band aangeven of ze hier van 4 tot 1 punt(en) voor scoren. Die wordt met 3 jury-leden onafhankelijk van elkaar ingevuld en later opgeteld en vergeleken. |
|
quote:Leuke band wel ja. Heb de opnames gehoord van hun aankomende cdtje (hebben ze bij een maat van me opgenomen) en het klinkt best aardig. Goeie zanger ook! Hoewel ik de nummers zelf nou niet bijster sterk vind (lees: saai af en toe). Maar wat niet is kan nog komen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Dat heb ik begrepen, maar als je gaat kijken naar factoren als hoe lang een band bezig is en wat ze naar aanleiding daarvan neer weten te zetten dan ga je toch nét even wat anders kijken naar de doorgewinterde veteranen van Gheestenland en de broekies van Noir. Of zie ik dat nou verkeerd? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Deze bands hebben wel de X-factor Bruce Banner |
|
quote:Die factor stond niet in het jury-rapport. Nogmaals: Volgende keer jezelf maar aanmelden als jury-lid en het dan beter doen. Weet NU al dat jezelf ook commentaar gaat krijgen, dat is nog nooit anders geweest bij een jury. En over de uitslag kan niet met de jury worden gediscussiëerd/gecorrespondeerd |
|
Om eerlijk te zijn (ben ik wel vaker, maar goed) denk ik niet dat ik aan de hand van een criteriumlijstje veel verder was gekomen dan wat de uiteindelijke uitslag was. Ik bedoel maar, als alles waar je een band op mág en kán beoordelen al tevoren op papier staat... Heeft iemand ooit nog wat gehoord van de voorrondewinnaars van 2005 en 2006 by the way? Toxocara en Elexorien zijn iig nog driftig bezig! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat is op zich een interessant punt. Twee dingen; ten eerste is het niet zo dat de score per definitie de doorslag geeft. Er is immers een uur de tijd voor overleg en de jury is vrij om naar eigen inzicht af te wijken van de basis procedure. Zo kan men bijvoorbeeld het ene onderdeel zwaarder laten wegen als het andere onderdeel. Ten tweede, als je inderdaad denkt dat de manier waarop er wordt gejureerd beter kan dan staat het je natuurlijk vrij om hier een (constructief) verhaal over te schrijven en het te sturen naar de Metal Battle Org. of wellicht naar GMC. quote: Ook Lahar, winnaar van 2006 en tegenwoordig genaamd Tekhton, is nog vlijtig aan het werk, zo staan ze bijvoorbeeld op Noordschok in April. Van Obtuse heb ik al een tijdje niks meer gehoord inderdaad, maar goed, je kent de leden: onkruid vergaat niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dude, wat neem je deze grap serieus!! Moet ik hem uitleggen, of snap je zo wel dat het slechts om de X in de naam gaat? @ Onweerwolf: De lui van Obtuse hebben nog "een paar" bands lopen, toch? Komen ongetwijfeld wel weer terug. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 29-01-2007 15:30] Bruce Banner |
|
quote: Dat zei ik: "onkruid vergaat niet!" Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Jureren valt idd niet mee, iedereen kijkt op een andere manier naar de bands en dan moet er toch een winnaar komen. En daar moet je het dan wel over eens kunnen worden! see you at occultfest! |
|
quote:En dat zijn we dus geworden... Klaar! |
|
quote: Dat is hartstikke mooi, maar dat neemt niet weg dat als je het rijtje bands ziet en vervolgens de uitslag.. dat ik bijvoorbeeld toch wel zoiets heb van HUH? Maarja ben er zelf niet bij geweest, wellicht was het geweldig allemaal. Wel heb ik bij bijvoorbeeld de Metalbash van Aardschok zo mijn vraagtekens staan bij de uitslag haha. Maar das een ander verhaal. |
|
quote:Inderdaad! Dus geen recht van spreken |
|
regeer, heb je deze gezien: quote: Ja, mooi. Edit: Gheestenland mag van mij alle tegenstand in de volgende rondes compleet verpulveren! Go Grunn! [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 29-01-2007 17:33] Bruce Banner |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |