IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 27-01-'07 - Metal Battle Voorronde Grun'N - Het Viadukt Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-01-2007 17:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2007 17:29 schreef Regeer het volgende:
Inderdaad! Dus geen recht van spreken

Jawel, al die bands al paar keer zien speuln.. dan mag dat.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-01-2007 20:56 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2007 17:35 schreef MMayo het volgende:
Jawel, al die bands al paar keer zien speuln.. dan mag dat.

Nee, als het daarom ging hadden we ook alle juryleden wel een paar demo's kunnen geven, hadden ze het mooi thuis kunnen beluisteren en kunnen beoordelen.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-01-2007 21:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2007 20:56 schreef Onweerwolf het volgende:
Nee, als het daarom ging hadden we ook alle juryleden wel een paar demo's kunnen geven, hadden ze het mooi thuis kunnen beluisteren en kunnen beoordelen.

Dus als je de bands diverse malen live hebt zien spelen, heb je geen recht op spreken betreffende hun prestaties live? Onzin. Ik vind het gewoon heel apart dat Gheestenland heeft gewonnen, gezien de keren dat ik hun live gezien heb en dat is dus een mening. Dat lijkt me niet zo raar dacht ik zo.

Maar goed, ik snap nu even niet zo goed waarom Regeer zich aangevallen voelt. Niemand die zegt dat het een makkie is of dat het oneerlijk is gegaan, alleen dat de uitslag men verbaasd. Neem nou de Metal Bash in Hedon vorig jaar, staan er 4 bands te strijden om een eervolle metalband titel.. waarvan twee bands niks met metal te maken hebben en een daarvan wint uiteindelijk.

Wedstrijden zijn raar. Uitslagen vaak ook, maar zoals Greycloak al zegt.. dat maakt zoiets vaak ook wel weer leuk om bij te wonen.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-01-2007 22:03 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2007 21:25 schreef MMayo het volgende:
Dus als je de bands diverse malen live hebt zien spelen, heb je geen recht op spreken betreffende hun prestaties live?

Ik heb het niet over hun live prestaties in het algemeen maar over hun prestatie op de Metal Battle van zaterdag, das geheel wat anders ;-)

Maar verbaasd zijn mag natuurlijk!

quote:
Maar goed, ik snap nu even niet zo goed waarom Regeer zich aangevallen voelt.

Ik heb sterk het idee dat dat reuze meevalt.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-01-2007 22:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2007 22:03 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik heb het niet over hun live prestaties in het algemeen maar over hun prestatie op de Metal Battle van zaterdag, das geheel wat anders ;-)

Maar verbaasd zijn mag natuurlijk!

Ik blijf verbaasd, krijg al spierpijn van die gezichtsuitdrukking ondertussen.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 29-01-2007 23:46 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:

Wedstrijden zijn raar. Uitslagen vaak ook, maar zoals Greycloak al zegt.. dat maakt zoiets vaak ook wel weer leuk om bij te wonen.

Ja, hier heb je gelijk aan, maar als bandlid heb ik het persoonlijk wel gehad met wedstrijdjes (en niet om de MetalBash van dit jaar hoor, al was die organisatie dramatisch slecht).

Het stomste voorbeeld is nog altijd het "wedstrijdje" een paar jaar geleden, voor een plaats op het 5 mei festival in Zwolle. See My Sollution had (terecht) gewonnen, maar na de wedstrijd bleek opeens dat er sowieso al 2 bands, die dus niet met de wedstrijd mee hadden gedaan, en ook geen "grote" namen waren (wat eventueel een excuus zou kunnen wezen natuurlijk)op het festival speelden......

Dat was gewoon naaierij van het poepfront.

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 31-01-2007 18:32]

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 30-01-2007 0:16 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Ik voel me heus niet aangevallen, hoor.
Da valt dus best mee idd.
Wat Mayo betreft, Sodom Metal was geloof ik de 2e keer dat Gheestenland live speelde en de metal battle was de eerste keer weer sinds een lange tijd met bovendien nu een voltallige (live) line-up. In zo'n lange tijd kan een band erg verbeterd zijn.
Verder sluit ik me totaal bij Onweerwolf aan: De Metal Battle is een moment-opname, dus hoe je OP DAT MOMENT presteert. Dat heeft dus verder niets te maken met vorige keren dat je zo'n band live aan het werk zag of in sommige gevallen dat je een band alleen maar van tape of CD kent...

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-01-2007 0:42 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2007 23:46 schreef blonde rockgod het volgende:
Het stomste voorbeeld is nog altijd het "wedstrijdje" een paar jaar geleden, voor een plaats op het 5 mei festival in Zwolle. See My Sollution had (terecht) gewonnen, maar na de wedstrijd bleek opeens dat er sowieso al 2 bands, die dus niet met de wedstrijd mee hadden gedaan, en ook geen "grote" namen waren (wat eventueel een excuus zou kunnen wezen natuurlijk).

Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar het ene wedstrijdje kun je natuurlijk niet met het andere vergelijken.

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 30-01-2007 0:50 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Ik was het deze keer voor de verandering behoorlijk eens met de jury

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-01-2007 0:56 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2007 0:50 schreef blastmaster het volgende:
Ik was het deze keer voor de verandering behoorlijk eens met de jury

Goh, vorig jaar dus niet?

blonde rockgod
Posted 30-01-2007 6:59 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 30 januari 2007 0:42 schreef Onweerwolf het volgende:

Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar het ene wedstrijdje kun je natuurlijk niet met het andere vergelijken.

Dat weet ik, maar ik gaf even aan wat er ook kan gebeuren als je als band met een wedstrijdje mee doet, en waarom ik steeds meer een hekel heb aan wedstrijdjes, als bandlid zijnde...

Lowlife
Usericon van Lowlife
Posted 30-01-2007 12:26 by Lowlife Wijzig reactieProfiel van LowlifeQuote dit bericht

Ik kan me helemaal in het juryoordeel vinden, Gheestenland was de beste band van de avond.

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 30-01-2007 12:42 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Ik vond Gheestenland vorig jaar op Sodom ook wel goed, kan me wel voorstellen dat ze gewonnen hebben. enne Joost gefeliciteerd!

see you at occultfest!

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 30-01-2007 13:37 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 30 januari 2007 6:59 schreef blonde rockgod het volgende:
Dat weet ik, maar ik gaf even aan wat er ook kan gebeuren als je als band met een wedstrijdje mee doet, en waarom ik steeds meer een hekel heb aan wedstrijdjes, als bandlid zijnde...

Van mij hoeft het ook niet zo nodig. Wij spelen zonder dat we een voorronde halen ook met suffocation

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-01-2007 14:17 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2007 13:37 schreef blastmaster het volgende:
Van mij hoeft het ook niet zo nodig. Wij spelen zonder dat we een voorronde halen ook met suffocation
Sommige bands hebben dat extra duwtje in de rug juist nodig.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-01-2007 17:15 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2007 6:59 schreef blonde rockgod het volgende:

De 's waren meer bedoeld omdat ik niet helemaal kon volgen wat je schreef, volgens mij missen er een paar woorden in je zin.

snotholf
Usericon van snotholf
Posted 30-01-2007 18:10 by snotholf Wijzig reactieProfiel van snotholfQuote dit bericht

Nou mensen, ik ben in ieder geval blij dat we gewonnen hebben en nog meer tevreden was ik over de reactie van het publiek. Ik weet het niet helemaal zeker natuurlijk maar volgens mij was bij Gheestenland het publiek verreweg het meest enthousiast, waarvoor mijn dank natuurlijk.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 31-01-2007 18:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Vanavond is de gehele avond tot 1:00 op OOG TV Groningen in het programma 'Baksteen', dat elk half uur wordt herhaald, een reportage te zien over de Metal Battle Voorronde van afgelopen zaterdag.

Als iemand zin heeft om dit even digitaal op te nemen (+/- 5 minuten) dan wordt dat zeer op prijs gesteld!

blonde rockgod
Posted 31-01-2007 18:32 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 30 januari 2007 17:15 schreef Onweerwolf het volgende:
De 's waren meer bedoeld omdat ik niet helemaal kon volgen wat je schreef, volgens mij missen er een paar woorden in je zin.

Verrek je had gelijk

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 31-01-2007 18:33 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Het programma Baksteen van Oog-TV is terug te kijken via onderstaande link. Hierin dus een item over de Metal Battle in Groningen.

mms://wm1.gemgron.jet-stream.nl/oogtv/Baksteen_31_01_07_628k.wmv

Bron: http://www.oogtv.nl/

[Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 31-01-2007 18:36]

blonde rockgod
Posted 31-01-2007 18:34 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 30 januari 2007 13:37 schreef blastmaster het volgende:

Tsja, en wij met Dismember, Pungent Stench, God Dethroned, enz.enz.

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 31-01-2007 19:40 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

gut gut wedstrijdje wie-kan-het-verste-piesen?

er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-01-2007 20:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2007 19:40 schreef Julia het volgende:

Verliezen wij zowieso al, het is niet eerlijk..

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 31-01-2007 22:48 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

zou ik niet te snel zeggen

blonde rockgod
Posted 31-01-2007 22:51 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 31 januari 2007 19:40 schreef Julia het volgende:

Nee hoor, check de lachsmiley/biersmiley dan! Ik gun het Blastmaster wel hoor!

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com