|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
het was allemaal kut. Of ik had de bands al eens eerder gezien. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 11-12-2006 13:47] Suck my piss |
|
quote: Dan kan het toch nog wel tof zijn? Zenial |
|
quote: Van 5 kutconcerten kan je nog altijd een top 5 maken. Het gaat om de 5 beste, niet om de kwaliteit op zich Zenial |
|
1 - King Diamond @ Tilburg 2 - Disturbed @ Tilburg 3 - Slayer @ Den Bosch 4 - Engine of Pain @ Roermond 5 - Mindscan @ van alles Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
1. Satyricon | Amsterdam 2. Pink | Enschede 3. Spinvis | Enschede 4. King Diamond | Hellendoorn 5. Keep of Kalessin | Amsterdam Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
PINK??? |
|
Cryptopsy @ Party San Open Air Satyricon @ Hof ter lo Kutschurft @ Oostende ergens Sunn O))) @ AB Mayhem @ Hof ter lo Kataklysm @ Hof ter lo & PSOA willekeurige volgorde zowat de eerste die in m'n hoofd schieten... Melechesh, Anathema, Tankard en Immolation waren op de AMM trouwens ook erg vet!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Weinig erg vets gezien in 2006.. De nasum show tijdens de Shift tour heeft dusdanig veel impact op mij gehad dat alles naderhand een beetje tegenvalt! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
@JB: Zoiets had ik met King Diamond Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
ver en veruit beste concert dit jaar was voor mij Darkspace en Lunar Aurora in Wil Zwitserland ..! daarna met stip op 2: Graupel en Lunar Aurora. Secrets of the moon viel wat tegen in de gvh vond ik en Inquisition was niet zo goed als in 2005.. Infinity daarentegen was ook super.. kortom: Darkspace (astrale sfeer en presentatie, geniaal) Infinity (erg strak en agrresief, bm = .. hehe) Lunar Aurora (de magie en de sfeer) Graupel (overdonderend bruut en traditioneel) slechtste concert van 2006: Antaeus @ arnhem metal meeting hehe..wat een bellabberde show was dat zeg.. Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
Sunn O)) Agalloch [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 11-12-2006 15:19] |
|
misschien the gathering er ook nog bij, merk het zaterdag wel. ben helemaal gek van home nu en als ik zo de verhalen hoor van eerdere optredens in deze tour + mn ervaring met erg goed geluid in hedon... (+ leuke meid die mee gaat ) Je moeder. |
|
quote:Volgens mij heeft hij het gouden condoom gevangen In no particular order (want daar ben ik goed in); -Necrophagist in Doornroosje -Spawn of Possession in de Goudvishal -Stormrider, whereever, altijd gaaf -Opeth in Lucky -Testament op Metalcamp [edit] -7for4 op Headway -Severe Torture in de Gloppe en 013 (omdat hier de 2e gitarist wel weer meedeed) hmz kan niet kiezen.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 11-12-2006 17:05] |
|
dat was rockbitch frnk |
|
oja, roze condoom natuurlijk |
|
ach .. zelfs al vangt ie em .. |
|
|
|
quote:ja, wat dan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: (zie mijn antwoord hier) |
|
Klopt, ik gebruik die dingen niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Met afstand de beste; GOJIRA@Doornroosje!! |
|
Deadly Blessing - Swordbrothers festival Blitzkrieg - Headbangers open air Icarus Witch - Headbangers open air Heir Apparent - KIT festival Omen - Biebob Vosselaar |
|
1. Bolt thrower - Doornroosje 2. Satyricon - Graspop 3. Legion of the damned - Rock hard 4. Anthrax - 013 5. Exodus - Effenaar |
|
1. Hypocrisy @ Metalcamp Slovenie 2. SunnO))) @ Vera Groningen 3. Testament @ Metalcamp Slovenie 4. Cryptopsy @ Party San Bad nogwattes 5. Satyricon @ de Helling Utrecht |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |