|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
1. Down @ 013 2. Ephel Duath @ Little Devil 3. Bong-ra @ Lowlands 4. Tool @ Ahoy 5. Swallow the Sun @ 013 Darkane @ 013 Daughters @ 013 Some Girls @ 013 Placebo @ Pinkpop Ministry @ Lowlands Cantus Buranus @ Lowlands [Dit bericht is gewijzigd door Stoerbaard op 14-12-2006 8:30] Inter faeces et urinam nascimur |
|
Bolt Thrower @ MOD Gojira @ Hof Ter Lo Keep Of Kalessin @ Hof Ter Lo Katatonia @ W2 Samael @ Bosuil |
|
quote: En wat ik ervan terug kon vinden, was dat half oktober 2005. Hebben ze tussen toen en nu dan nog een keer in Nederland gespeeld??? Dan heb ik inderdaad ook wat gemist... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
1. Satyricon/Keep of Kalessin - Tivoli De Helling, Utrecht 2. Cult of Luna - Vera, Groningen 3. Cryptopsy - Vera, Groningen 4. Unleashed - Romein, Leeuwarden 5. Nile - Het Bolwerk, Sneek Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Tool(Pinkpop) Ministry(Lowlands) Metallica(Geldedome) Parkway drive(Rumoer) Slayer(Den Bosch) Hatebreed(Effenaar) |
|
quote: quote: 1 anathema en the wounded - hengelo 2 the gathering - zwolle 3 sunn o))) en earth - groningen 4 sunn o))) en earth - amsterdam 5 roger waters - rotterdam [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-12-2006 3:46] Je moeder. |
|
Hehe grappig, aan een Top 20 lijst van cd's uit 2006 kan ik maar niet komen, maar een top 20 concerten zit er wel in...ik ga er morgen maar eens mee bezig... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Mono - Eindhoven The machine (pink floyd cover band) - Nijmegen Placebo - Sziget Hongarije Deerhoof - Nijmegen Hawkwind - Tilburg Muse - Den Bosch/ na dinsdag ook Antwerpen Grappig dat er geen metal tussen zit hehe.. Ben toch naar verschrikkelijk veel metal concerten geweest. Zou metal een beetje gay zijn misschien?! |
|
quote: was geweldig idd, staat bij mij op nr. 1. maar dacht dat er nu om metal gevraagd werd.. Hawkwind@013 overigens staat bij mij dan weer als allerlaatste, wat een trieste bedoeling was dat, helaas... [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 17-12-2006 14:00] |
|
quote: + ook gaaf Textures(Appelpop) Gorefest(Lowlands) Sepultura(Effenaar) |
|
King Diamond - Turock in Essen. Wow! Whitesnake - Wacken. Meezing concert. Destruction - Burgeweeshuis Deventer Scorpions - Wacken Dio - Rock Hard. Zooo'n klein mannetje, met zooo veel charisma! Verder nog Guns 'n Roses in Nijmegen wat enorm mee viel. Pungent Stench op Arnhem Metal Meeting. En Nocturnam Breed. |
|
1. Celtic Frost - Zaandam 2. Laibach - Utrecht 3. Ignite - Tilburg 4. Seminole County - Zevenaar 5. Kamelot - Waldrock Hersenloze Mayonaise eten |
|
Ik weet eigenlijk niet precies wat ik gezien heb, maar Roger Waters staat op 1! |
|
jovink op de3 zwarte cross dit jaar 1.!!!!!!!!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |