IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Wie is er wel eens in Engeland geweest... Vorige pagina | Volgende pagina
anonymous
Usericon van anonymous
Posted 08-07-2003 8:37 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 3:52 schreef B6R6A6M het volgende:
Ik ben ook een keer of vijf naar Engeland geweest en ga over twee weken weer. Eerst iets minder dan een week naar London en daarna twee weken naar Battle. Ik ben in beide plaatsen al eerder geweest, maar waar moet ik nou echt een keer heen gaan als ik in London ben?

Ligt er natuurlijk een beetje aan waar je van houdt. Ik vond Tate modern erg mooi (moderne kunstmuseum) en de Jack the Ripper tour schijnt erg leuk te zijn, heb hem zelf niet gelopen.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-07-2003 10:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 3:52 schreef B6R6A6M het volgende:
Ik ben ook een keer of vijf naar Engeland geweest en ga over twee weken weer. Eerst iets minder dan een week naar London en daarna twee weken naar Battle. Ik ben in beide plaatsen al eerder geweest, maar waar moet ik nou echt een keer heen gaan als ik in London ben?

London Dungeon! daar moet je zeker geweest zijn!
Gebaseerd op Jack the Ripper( mooi verhaal is dat), The Great Fire of London en meer. Zeker de moeite waard!
Verder mooi om te bekijken Tower Bridge, Big Ben + parlementgebouw, Buckingham Palace, reuzenrad (druk!).
Verder als je van voetbal houdt is misschien Arsenal wel leuk. Je stapt de Metro uit en midden in een woonwijk staat er ineens een stadion voor je neus.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 08-07-2003 10:15 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

ik! in Londen om precies te zijn..leuke stad trouwens


Don't blush when I rip you open


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 08-07-2003 12:00 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

Wie is er wel eens in Engeland geweest...
jep, stuk of 7 keer denk ik mooi land


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Jakhals
Usericon van Jakhals
Posted 08-07-2003 12:04 by Jakhals Wijzig reactieProfiel van JakhalsQuote dit bericht

Ja, 1 keer, Schotland. Moet je niet heengaan als je net zo wit bent als zij zijn. dan gaan ze tegen je lullen (onverstaanbaar) en mopperen als je niks terug zegt...


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 08-07-2003 12:04 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Ik ben't ook 2 keer naar Engeland geweest en qua bier kun je gewoon het beste een paar traytjes Grolsch halve liter blikken kopen op de boot...bier uit de supermarkt vond ik echt te ranzig



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-07-2003 12:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-07-2003 12:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 12:04 schreef Jakhals het volgende:
Ja, 1 keer, Schotland. Moet je niet heengaan als je net zo wit bent als zij zijn. dan gaan ze tegen je lullen (onverstaanbaar) en mopperen als je niks terug zegt...

engeland niet schotland lieverd


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 08-07-2003 12:53 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

ik ook


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 08-07-2003 12:56 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Ik heb 6 maanden gewerkt in London als projectmanager. Wat mij opviel was dat het fucking duur was (zelfs voor mij), en het Engelse eten is ook niet altijd even goed. Engelsen zijn op zich zeer geschikte lui, maar het land is qua architectuur/landschap niet bijzonder, dit in tegenstelling tot Frankrijk. Ik zeg maar altijd: 'Engeland is een lelijk stuk aarde met bijzonder geschikte lui; Frankrijk is prachtig, maar wordt bevolkt door ontzettend nichterige eikelhoofden die poedels als favoriete huisdieren hebben.'

Overigens, voor goed eten moet je in Tottenham Court road zijn voor de beste Indiase restaurants in Europa.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 08-07-2003 15:34 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ke, ben er zo´n 7 keer geweest, ga dit jaar weer, maar dan Noord Schotland, ben 2 van die 7 keer in Wales geweest, en 1 keer in Schotland, tot Edinburg.

Erg mooi land, aardige, rustige mensen, rustiger dan hier.
Een aan te raden vakantieland

En met dat slechte weer valt erg mee! In die 7 keer was 1 keer echt regen, slecht weer, en de laatste keer alleen paar laatste dagen regen, de rest is gewoon weer, bijna zelfde als Nederland.


Kragh'Zyl
Usericon van Kragh'Zyl
Posted 08-07-2003 15:37 by Kragh'Zyl Wijzig reactieProfiel van Kragh'ZylQuote dit bericht

bne 1 keer in engeland geweest.


Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-07-2003 15:44 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

ben ooit een weekje in canterbury geweest (met een dag londen erbij)


rockte behoorlijk


Bruce Banner


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 08-07-2003 16:44 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 8:35 schreef anonymous het volgende:
Ik ben 2 keer in Londen geweest. Ik vind het een super stad!! Maar je moet wel van de drukte van een stad houden.
Verder is het zoals eerder gezegd duur!!! Vooral het drinken. Eten kun je er trouwens echt wel goed, vooral in pubs is het eten vrij goedkoop en zeer smakelijk. Verder vind ik de parken erg leuk, zijn super groot en er zitten allemaal eekhoorntjes die uit je hand komen eten


Lekker eten in Engeland, zou het dan toch bestaan?


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 08-07-2003 16:51 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

neem geen doperwten, bah, wat zien die er daar ranzig uit

Ow ja, tip, voorals je eten gaat halen (niet bij restaurant of fastfood shit):
Vleesch bij de lokale slager kan heerlyck zijn!

[Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 08-07-2003 16:52]


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 08-07-2003 16:52 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 16:44 schreef B6R6A6M het volgende:
Lekker eten in Engeland, zou het dan toch bestaan?


ik vind het eten best lekker in engeland, fish and chips bijv.


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 08-07-2003 16:54 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 16:44 schreef B6R6A6M het volgende:
Lekker eten in Engeland, zou het dan toch bestaan?

Ja, echt waar . Je moet een beetje de goede pubs, restaurantje uitzoeken. Een lonelyplanet is daar ook heel handig voor. Maar de pubs hebben we eigenlijk zelf op het oog, zeg maar, uitgekozen. Je kunt soms ook met 2 eten voor de prijs van 1 gerecht. Heel voordelig!!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 08-07-2003 16:56 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Trouwens, wil je echt Engeland zien, ga Londen uit

Devon en Cornwall, ligt in Zuidwesten


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 08-07-2003 16:57 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 8:37 schreef anonymous het volgende:
Ligt er natuurlijk een beetje aan waar je van houdt. Ik vond Tate modern erg mooi (moderne kunstmuseum) en de Jack the Ripper tour schijnt erg leuk te zijn, heb hem zelf niet gelopen.


quote:
Op 8 juli 2003 10:13 schreef NecRobert het volgende:
London Dungeon! daar moet je zeker geweest zijn!
Gebaseerd op Jack the Ripper( mooi verhaal is dat), The Great Fire of London en meer. Zeker de moeite waard!
Verder mooi om te bekijken Tower Bridge, Big Ben + parlementgebouw, Buckingham Palace, reuzenrad (druk!).
Verder als je van voetbal houdt is misschien Arsenal wel leuk. Je stapt de Metro uit en midden in een woonwijk staat er ineens een stadion voor je neus.


Zijn de Jack the Ripper Tour en de London Dungeon gewoon hetzelfde? Van de London Dungeon heb ik al veel gehoort (en gezien in de cd boekjes van Iron Maiden).

Het uitzicht vanuit het reuzenrad lijkt me erg mooi, dus daar ga ik zeker weten nog wel in. De Tower Bridge, Big Ben, Buckingham Palace en het parlementgebouw zal ik ook vast nog wel bekijken. Waarschijnlijk is dat moderne kunstmuseum niet echt iets voor mij.

Bedankt voor jullie tips!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 08-07-2003 16:58 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 8 juli 2003 16:44 schreef B6R6A6M het volgende:
Lekker eten in Engeland, zou het dan toch bestaan?

Nee, iedereen is hier volgens mij aan't liegen. Alleen Indisch en Chinees is er te vreten, de rest is echt wel
(En ja, ik ben *overal* geweest.)


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-07-2003 17:00 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ben ook nog in Eastbourne geweest. En wel op de krijtrotsen! Is de populairste zelfmoordplek van Engeland.
Windkracht 8 a 9 op je kanis, maar gelukkig wel de goeie kant op!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 08-07-2003 17:00 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 16:58 schreef mislyd het volgende:
Nee, iedereen is hier volgens mij aan't liegen. Alleen Indisch en Chinees is er te vreten, de rest is echt wel
(En ja, ik ben *overal* geweest.)

Ja, de buitenlandse dingen, vooral Indisch, zijn lekker daar.

Maar ga gewoon langs de Tesco, Sainsbury, Asda, of een andere grote supermarkt!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 08-07-2003 17:01 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 17:00 schreef NecRobert het volgende:
Ben ook nog in Eastbourne geweest. En wel op de krijtrotsen! Is de populairste zelfmoordplek van Engeland.
Windkracht 8 a 9 op je kanis, maar gelukkig wel de goeie kant op!

de Seven Sisters? Ook 3 keer gezien of zo, wel mooi.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-07-2003 17:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

die pudding die ze met kerst hebben, die is helemaal het toppunt van ranzigheid


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 08-07-2003 17:03 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 17:01 schreef ghoulliette het volgende:
die pudding die ze met kerst hebben, die is helemaal het toppunt van ranzigheid

mee eens... die is vet ranzig... helaas vinden mijn ouders dat niet


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen