|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: London Dungeon! daar moet je zeker geweest zijn! Gebaseerd op Jack the Ripper( mooi verhaal is dat), The Great Fire of London en meer. Zeker de moeite waard! Verder mooi om te bekijken Tower Bridge, Big Ben + parlementgebouw, Buckingham Palace, reuzenrad (druk!). Verder als je van voetbal houdt is misschien Arsenal wel leuk. Je stapt de Metro uit en midden in een woonwijk staat er ineens een stadion voor je neus. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik! in Londen om precies te zijn..leuke stad trouwens Don't blush when I rip you open |
|
Wie is er wel eens in Engeland geweest... jep, stuk of 7 keer denk ik mooi land I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ja, 1 keer, Schotland. Moet je niet heengaan als je net zo wit bent als zij zijn. dan gaan ze tegen je lullen (onverstaanbaar) en mopperen als je niks terug zegt... |
|
Ik ben't ook 2 keer naar Engeland geweest en qua bier kun je gewoon het beste een paar traytjes Grolsch halve liter blikken kopen op de boot...bier uit de supermarkt vond ik echt te ranzig |
|
ik |
|
quote: engeland niet schotland lieverd |
|
ik ook |
|
Ik heb 6 maanden gewerkt in London als projectmanager. Wat mij opviel was dat het fucking duur was (zelfs voor mij), en het Engelse eten is ook niet altijd even goed. Engelsen zijn op zich zeer geschikte lui, maar het land is qua architectuur/landschap niet bijzonder, dit in tegenstelling tot Frankrijk. Ik zeg maar altijd: 'Engeland is een lelijk stuk aarde met bijzonder geschikte lui; Frankrijk is prachtig, maar wordt bevolkt door ontzettend nichterige eikelhoofden die poedels als favoriete huisdieren hebben.' Overigens, voor goed eten moet je in Tottenham Court road zijn voor de beste Indiase restaurants in Europa. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Ke, ben er zo´n 7 keer geweest, ga dit jaar weer, maar dan Noord Schotland, ben 2 van die 7 keer in Wales geweest, en 1 keer in Schotland, tot Edinburg. Erg mooi land, aardige, rustige mensen, rustiger dan hier. Een aan te raden vakantieland En met dat slechte weer valt erg mee! In die 7 keer was 1 keer echt regen, slecht weer, en de laatste keer alleen paar laatste dagen regen, de rest is gewoon weer, bijna zelfde als Nederland. |
|
bne 1 keer in engeland geweest. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
ben ooit een weekje in canterbury geweest (met een dag londen erbij) rockte behoorlijk Bruce Banner |
|
quote: Lekker eten in Engeland, zou het dan toch bestaan? |
|
neem geen doperwten, bah, wat zien die er daar ranzig uit Ow ja, tip, voorals je eten gaat halen (niet bij restaurant of fastfood shit): Vleesch bij de lokale slager kan heerlyck zijn! [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 08-07-2003 16:52] |
|
quote: ik vind het eten best lekker in engeland, fish and chips bijv. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ja, echt waar . Je moet een beetje de goede pubs, restaurantje uitzoeken. Een lonelyplanet is daar ook heel handig voor. Maar de pubs hebben we eigenlijk zelf op het oog, zeg maar, uitgekozen. Je kunt soms ook met 2 eten voor de prijs van 1 gerecht. Heel voordelig!! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Trouwens, wil je echt Engeland zien, ga Londen uit Devon en Cornwall, ligt in Zuidwesten |
|
quote: quote: Zijn de Jack the Ripper Tour en de London Dungeon gewoon hetzelfde? Van de London Dungeon heb ik al veel gehoort (en gezien in de cd boekjes van Iron Maiden). Het uitzicht vanuit het reuzenrad lijkt me erg mooi, dus daar ga ik zeker weten nog wel in. De Tower Bridge, Big Ben, Buckingham Palace en het parlementgebouw zal ik ook vast nog wel bekijken. Waarschijnlijk is dat moderne kunstmuseum niet echt iets voor mij. Bedankt voor jullie tips! |
|
quote: Nee, iedereen is hier volgens mij aan't liegen. Alleen Indisch en Chinees is er te vreten, de rest is echt wel (En ja, ik ben *overal* geweest.) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ben ook nog in Eastbourne geweest. En wel op de krijtrotsen! Is de populairste zelfmoordplek van Engeland. Windkracht 8 a 9 op je kanis, maar gelukkig wel de goeie kant op! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ja, de buitenlandse dingen, vooral Indisch, zijn lekker daar. Maar ga gewoon langs de Tesco, Sainsbury, Asda, of een andere grote supermarkt! |
|
quote: de Seven Sisters? Ook 3 keer gezien of zo, wel mooi. |
|
die pudding die ze met kerst hebben, die is helemaal het toppunt van ranzigheid |
|
quote: mee eens... die is vet ranzig... helaas vinden mijn ouders dat niet I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |