IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Wie is er wel eens in Engeland geweest... Vorige pagina | Volgende pagina
B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 08-07-2003 17:06 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 16:51 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
neem geen doperwten, bah, wat zien die er daar ranzig uit

Ow ja, tip, voorals je eten gaat halen (niet bij restaurant of fastfood shit):
Vleesch bij de lokale slager kan heerlyck zijn!


Het meeste eten in Engeland vind ik er ranzig uit zien, dus het zal een goede gelegenheid zijn om vast wat ervaring op te doen met koken voor als ik op kamers ga.

quote:
Op 8 juli 2003 16:52 schreef DaVinz het volgende:
ik vind het eten best lekker in engeland, fish and chips bijv.


Fish and chips vind ik dus echt niet lekker!

quote:
Op 8 juli 2003 16:54 schreef anonymous het volgende:
Ja, echt waar . Je moet een beetje de goede pubs, restaurantje uitzoeken. Een lonelyplanet is daar ook heel handig voor. Maar de pubs hebben we eigenlijk zelf op het oog, zeg maar, uitgekozen. Je kunt soms ook met 2 eten voor de prijs van 1 gerecht. Heel voordelig!!


Geld speelt geen rol, ik ga met mijn ouders op vakantie.

Maar wat is een lonelyplanet eigenlijk?

quote:
Op 8 juli 2003 16:56 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Trouwens, wil je echt Engeland zien, ga Londen uit

Devon en Cornwall, ligt in Zuidwesten


Ik ben al vaak in Engeland geweest en nog maar een keer in London. Ik ga nadat ik in London ben geweest ook nog twee weken naar Battle en daar in de buurt (de naam zegt het al) staan enorm veel kastelen. En de mooie kastelen zijn toch wel een van de redenen waarom ik Engeland zo gaaf vind.

quote:
Op 8 juli 2003 16:58 schreef mislyd het volgende:
Nee, iedereen is hier volgens mij aan't liegen. Alleen Indisch en Chinees is er te vreten, de rest is echt wel
(En ja, ik ben *overal* geweest.)


Uit ervaring kan ik zeggen dat de kans vrij groot is dat je daar gelijk in hebt.

Wat is quoten toch leuk!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-07-2003 17:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Toen ik nog op de middelbare school zat, ben ik met "werkweek" naar Londen geweest bij een gastgezin. (Ultieme kak btw.)
Kopje Engelse thee gehad gatverdamme net slootwater!...toen de mrs. even niet keek, hop de gootsteen in dus!



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-07-2003 17:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

lonely planet is de ultime reisguide, afleveringen komen op discovery channel.

en fish and chips heerschen dus echt wel


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 08-07-2003 17:12 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 17:06 schreef B6R6A6M het volgende:
Maar wat is een lonelyplanet eigenlijk?

Erg tof programma op Discovery, een reisprogramma, maar erg leuk aanrader!

quote:
Ik ben al vaak in Engeland geweest en nog maar een keer in London. Ik ga nadat ik in London ben geweest ook nog twee weken naar Battle en daar in de buurt (de naam zegt het al) staan enorm veel kastelen. En de mooie kastelen zijn toch wel een van de redenen waarom ik Engeland zo gaaf vind.


Waar ben je allemaal al geweest? (Ook vraag aan andere Engeland gangers)

Battle ben ik ook geweest, bezoek meteen Hastings, ligt er vlakbij, leuk vissersstadje, en hoort ook bij verhaal van Battle


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 08-07-2003 17:19 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 17:11 schreef ghoulliette het volgende:
lonely planet is de ultime reisguide, afleveringen komen op discovery channel.

en fish and chips heerschen dus echt wel
precies


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 08-07-2003 17:22 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Misschien leuk/handig als iedereen (niet)leuke plaatsen noemt waar hij/zij is geweest.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 08-07-2003 17:23 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

avebury was erg mooi ... dat is dat stadje met die stenen er om heen... dichtbij stonehenge, en ben heeeel veel delen geweest van engeland.. te veel om op te noemen


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 08-07-2003 18:05 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Oxford is ook erg mooi. Heel oud studentenstadje.
Ik wou dat ze in Nederland zulke mooie universiteitsgebouwen hadden


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Appel
Stoomfiets Speaking!
Usericon van Appel
Posted 08-07-2003 18:17 by Appel Wijzig reactieProfiel van AppelQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=2048

ik ben in de britain geweest
vandaag nog


Red de fietsen de winter door.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-07-2003 18:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 18:17 schreef Appel het volgende:
ik ben in de britain geweest
vandaag nog


die achterlijke skate/ r&b winkel?


Appel
Stoomfiets Speaking!
Usericon van Appel
Posted 08-07-2003 18:20 by Appel Wijzig reactieProfiel van AppelQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=2048

quote:
Op 8 juli 2003 18:18 schreef ghoulliette het volgende:
die achterlijke skate/ r&b winkel?


jaja
niet dat ik er wat gekocht heb
maar zown vriend van mij wou een driekwart broek
dus was ik daar
ze hadden er trouwens wel enge muziek
idd R&B


Red de fietsen de winter door.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 08-07-2003 19:24 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 17:12 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Erg tof programma op Discovery, een reisprogramma, maar erg leuk aanrader!


Waar ben je allemaal al geweest? (Ook vraag aan andere Engeland gangers)

Battle ben ik ook geweest, bezoek meteen Hastings, ligt er vlakbij, leuk vissersstadje, en hoort ook bij verhaal van Battle


Ik kan me vaag iets herinneren van dat reisprogramma en zal eens kijken wanneer het weer uitgezonden wordt, bedankt!

In Hastings ben ik natuurlijk al wel geweest en ik heb dat grote gebied waar the battle of Hastings plaatsvond ook bezocht, erg gaaf. In Groot Brittanie ben ik geweest in:

-Schotland: Loch Ness, The Boarder, een huisje in de buurt van een klein dorpje tussen de schapen, Edinburgh (met de Frankenstein Pub).
-Wales: Ik weet niet meer precies waar.
-Engeland: London, The Boarder, Hastings, Battle, ergens in East Sussex.

En veel andere plaatsen die ik me nu even niet kan herinneren.

Bodiam Castle in East Sussex is denk ik wel het mooiste kasteel dat ik bezocht heb:





Ik hoorde trouwens net dat ik al eens in de London Dungeon geweest ben en dat ik het enorm eng vond. Toen was ik een jaar of twaalf en ik kan me er niets meer van herinneren dus ik wil er wel nog een keer heen.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 09-07-2003 1:07 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 19:24 schreef B6R6A6M het volgende:
Ik kan me vaag iets herinneren van dat reisprogramma en zal eens kijken wanneer het weer uitgezonden wordt, bedankt!


Ik bedoelde dus de reisgids en niet dat t.v. programma. Gaat wel over hetzelfde, maar er zijn dus hele handige reisgidsen van lonely planet waar hele handige tips en zo in staan, zoals goedkope hotels, leuke bezienswaardigheden, goede plekken om te eten, uitgaansgelegenheden, maar ook een stuk over de geschiedenis van het land. Kortom een dikke gids, maar je hebt er echt veel aan!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 09-07-2003 1:12 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 1:07 schreef anonymous het volgende:
Ik bedoelde dus de reisgids en niet dat t.v. programma. Gaat wel over hetzelfde, maar er zijn dus hele handige reisgidsen van lonely planet waar hele handige tips en zo in staan, zoals goedkope hotels, leuke bezienswaardigheden, goede plekken om te eten, uitgaansgelegenheden, maar ook een stuk over de geschiedenis van het land. Kortom een dikke gids, maar je hebt er echt veel aan!


Bedankt voor de informatie! Ik zal eerst eens alle boekjes die ik nu thuis heb liggen doorkijken, maar het klinkt wel oke dus als ik het tegenkom zal ik het zeker bekijken.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-07-2003 1:31 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik ben meermalen in Londen geweest, een keer in Cambridge (schitterende uni en toffe sfeer), in Liverpool (af te raden, saai en grauw), 2x in Manchester en ik heb een rondreisje door het zuiden van Ierland gemaakt.

Weinig metal aangetroffen. In Manchester heb je wel een vernoemenswaardige tent: Rockworld. 3 zalen, waarvan 2 voornamelijk rock/alt rock en jungle etc., maar de achterste zaal is puur metal (ik heb in korte tijd vanalles horen langskomen varierend van Death metal tot Industrial tot Grindcore en wat al niet).

Ze hebben in Manchester ook Afflecks, een groot alternatief warenhuis waar je vanalles kunt kopen, van t-shirts met opdruk tot surfplanken tot fantasy kleding tot maffe rariteiten. Aanradertje.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 09-07-2003 14:40 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

ik ben het afgelopen halfjaar een paar keer in engeland geweest met bands; het waren allemaal wel leuke zaaltjes:
cardiff - MS1 (klein maar fijn)
dudley - JB's (erg groot, en veel heavy/epic metal)
bradford - Rio (erg leuke sfeer...)
london - mean fiddler/astoria (be there, en als je daar uitgekeken bent, ga dan naar de crobar net om de hoek)
nottingham - rock city (groot complex met drie zalen, waar na afloop zo'n beetje elke soort ruige muziek gedraaid wordt; toffe zaal)

eten.. doe da tin fish & chips zaakjes, indiase restaurantjes (als je tenminste van lekker pittig houdt) en in subways, voor heerlijke sandwiches

[Dit bericht is gewijzigd door surrealm op 09-07-2003 14:42]


i said: "drink more honey", not: "drink more, honey"


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 10-07-2003 2:55 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 14:40 schreef surrealm het volgende:
nottingham - rock city (groot complex met drie zalen, waar na afloop zo'n beetje elke soort ruige muziek gedraaid wordt; toffe zaal)




En ze hebben er een heerschende Sheriff!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 10-07-2003 11:10 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Je hebt geluk als je volgend jaar gaat...

Britse pubs langer open

Uitgegeven: 10 juli 2003 08:12
AMSTERDAM - Pubs in Groot-Brittannië zijn vanaf 2005 van de gehate en naar Europese maatstaven vroege sluitingstijd van 23.00 uur af. Het Britse parlement heeft een wet aangenomen die het bepalen van sluitingstijden voor cafés overlaat aan gemeentebesturen in samenspraak met hulpdiensten en burgers.

Met het afschaffen van de vaste sluitingstijd wil de Britse overheid het excessief drankgebruik van bezoekers kort voor het sluiten van de pubs tegengaan. Geweld als gevolg van overmatig alcoholgebruik is een groot probleem in Groot-Brittannië. De vroege sluitingstijd van cafés is volgens de overheid een van de oorzaken voor de agressie in het Britse nachtleven. Ze hoopt met de nieuwe wet een meer geciviliseerde cultuur in pubs, bars en restaurants te creëren.

De wet bepaalt ook dat de politie een café voor een dag mag sluiten als er vaak gevochten wordt. De minimumleeftijd voor het nuttigen van alcoholhoudende dranken blijft 18 jaar, maar jongeren mogen volgens de wet vanaf 16 jaar onder begeleiding van een volwassene bij het eten ook met mate aan de alcohol. De wet zal na goedkeuring door de koningin alleen gaan gelden in Engeland en Wales, in Schotland was het voor pubs al toegestaan langer open te blijven.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 10-07-2003 18:18 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Op tour geweest in Engeland. Eerste show in Cardiff. Op een maandagavond gaan de tienersletjes daar net zo ruig uit als wij in het weekend doen.

Niet te geloven!

Volgende dag in The Underworld in Londen gespeeld. Een soort alternatief Amsterdam. Inbreker te grazen genomen. Was erg gaaf. In November gaan we weer



Griffin
Usericon van Griffin
Posted 10-07-2003 18:19 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

nog nooit..
kwil naar ierland


Sater
Usericon van Sater
Posted 10-07-2003 19:31 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik vind London een mooie stad en Camden Town heerst ook wel behorlijk hard.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 20-07-2003 16:12 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Over drie kwartier vertrek ik!


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 20-07-2003 16:15 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Ik ben nog nooit in Engeland geweest, maar daar komt eind dit jaar als het meezit verandering in


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 20-07-2003 16:18 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Schotland vind ik eigenlijk leuker dan Engeland, maar Engeland is ook erg tof.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-07-2003 16:22 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

godallememachies, ik denk dat ik meer dan 30X in engeland/schotland ben geweest. veel havens( ).

heb me d'r altijd goed vermaakt, lekker winkelen daaro.

jammer dat:
- het bier idd niet te zuipen is, ik nam er altijd 2 tegelijk, zodat je kon overgieten en schuim creëeren.
- het land zelf ziet er niet uit, vooral de buitenwijken zijn enorm lelijk.
- het vreten er niet te vreten is, heehoow voor pizzahut en pizza land!
- het altijd klote weer is.
- dus alles er altijd grijs en grouw uitziet.
- ik gaf de pond uit als een gulden(net als nu zo ongeveer met de euro)
- de mensen er erg lelijk zijn. gemiddeld genomen.
- het links rijden blijft lastig. niet dat ik daar ergens in reed, maar na veel bier bleef het lastig oversteken, daaro.


Oud Vuil.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen