|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
inschrijftermijn van 3 dagen? |
|
Nee, inschrijving was al begonnen alleen de flyer was nog niet in juist formaat ge-upload... Maar drie dagen is verder toch nog tijd zat om een mailtje eruit te gooien? Alle inschrijvingen zijn nog steeds welkom!! Makkelijkste is even mailen naar: matthijs(AT)goudvishal(punt)nl Gaat wat sneller dan opsturen Edit: De voorronde is trouwens op 2 februari 2007!! [Dit bericht is gewijzigd door goudvishal op 21-12-2006 13:41] |
|
The Lucifer Principle speelt 2 februari in Arnhem! (is die poster btw wel goed, het is toch de metal battle 2007......) [Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 01-01-2007 11:29] |
|
Intero ook geloof ik, word een gezellig avondje dus |
|
Lucifer Principle / Skeletor / Oblivian Nightmare / Intero / (Am Tuat) |
|
Da wordt een lekker avondje hakken met die ballad!!! stomp² |
|
ram ze lens erik! Je moeder. |
|
eerlijk is eerlijk , we willen gewoon spelen!, erg gaaf gevarieerde avond! Hulde! Nu maar hopen dat Apeldoorn de weg naar Arnhem weet te vinden..... |
|
*schop* Ben erbij! Het is de lichtinval ;') |
|
|
|
quote:Ja, ik ook... Zo dichtbij en dan niet gaan lijkt me nogal stom *noteert 2 febrauri in de agenda* FREEZE |
|
quote: Zou ik anders met je meegaan? |
|
quote:Ik gok dat dat toch wel gebeurd FREEZE |
|
quote: Deal |
|
hahaha Skeletor mag van mij nu al winnen... de muziek ken ik niet maar hulde voor de naam en logo!!! vet Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Aankomende vrijdag alweer, zorg dat je erbij bent!! |
|
Metal Battle De Goudvishal luidt het nieuwe jaar keihard in: op 2 februari strijden vier Gelderse metalbands om een plekje in de halve finale van de Metal Battle. De winnaar van de landelijke ronde wint een studioarrangement en natuurlijk eeuwige roem. De vier bands die zich van hun beste kant zullen laten zien zijn Skeletor, The Lucifer Principle, Intero en Oblivian Nightmare. Tijdens het juryberaad speelt Am-Tuat. keletor is begonnen als een huiskamerprojectje van een paar vrienden en is uitgegroeid tot een strakke metalmachine, geïnspireerd door o.a. Carcass en At The Gates. Motto: `Heavy Metal is our means to celebrate life.` The Lucifer Principle: Apeldoornse death metal! TLP vermengt death met thrash metal en rockt daarmee de pan uit. Hun debuut `Burn!` was een dynamisch en indrukwekkend geheel, dat door menig recensent werd aangemerkt als ‘staand als een huis’. De leden van Intero hebben ieder een andere muzikale achtergrond en dat is te merken ook. Een nummer als `Ask Why` is regelrechte groovy metalcore, terwijl in andere nummers duidelijke punkinvloeden zitten. Het Tielse Oblivian Nightmare mocht haar death metal al laten horen op het festival Appelpop en hun promo `Sanctification of Savagery` was goed voor een lovende beoordeling door Aardschok: ‘Een band die een zware moshpit verdient!’. Het jury-overleg zal door het Arnhemse Am Tuat veranderd worden in een progressief intermezzo. De band vindt zijn inspiratie in het oude Egypte. Line up: 20:15 – 20:45 Band 1 21:00 – 21:30 Band 2 21:45 – 22:15 Band 3 22:30 – 23:00 Band 4 23:15 – 23:45 Am Tuat (tijdens jury overleg) 23:45 - 00:30 Uitslag |
|
*schop* Gaan er nog mensen van hier heen?? Lijstje zou ik zeggen: - Kimmey Het is de lichtinval ;') |
|
niemands Het is de lichtinval ;') |
|
je staat er strax alleen lieffie er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Yeah, al het bier voor mij!! en een prive concert Het is de lichtinval ;') |
|
Damn een band die skelletor heet. daar had ik in moeten ziten met mijn lichaamsbouw |
|
Wees niet gevreesd Kimmey, ik zal er zijn met een hele club Intero supporten |
|
TLP is klaar om Arnhem omver te rossen! S.T.O.M.P. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |