![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Je was ook in 545 vrijdag toch? Ik wist alleen niet wie je was ![]() ![]() |
|
ik ga "yeey" ![]() |
|
Ik kom vanaf 22.00 even kijken ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Wij ook! Tymon check'n ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-02-2007 14:43] ![]() |
|
quote: Ja klopt toen had ik ook een kataklysm shirt aan haha Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Succes! TLP heerscht! Hoop dat jullie mogen winnen. Horns! ![]() see you at occultfest! ![]() |
|
quote: Heee Witch!, thanx!!! we gaan met z'n allen voor een bruut avondje metal! ![]() kom je nog langs? ![]() |
|
quote: Helaasch zijn wij afwezig omdat we kroamschudd'n hebben bij een collega van Loeki. Maar ik zal voor jullie duimen! ![]() see you at occultfest! ![]() |
|
*grom* tenzij ik nog snel wat weet te regelen is er geen mogelijkheid om vanavond toch aanwezig te zijn... Altijd leuk om een sporthal om te moeten bouwen tot concertding ![]() FREEZE ![]() |
|
quote: Je belt me he! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Eik0l Dan ga ik wel alleen met Jim en Cas erheen. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
quote: Oh dat kan ik me zo niet voor de geest halen, niet op iedereens shirt gelet ![]() ![]() |
|
Oh vanavond al. ![]() ![]() |
|
quote: Let er vanavond maar op dan!! ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Was gezellig!! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
gezelliiig idd Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Zeker gezellig, met Kimmey en Hagal! Moeten we vaker doen ![]() TLP verdiend eerste, Intero helaas onverdiend laatste ![]() |
|
Leuke avond. TLP gewonnen? Wel verdiend ja. Vond Skeletor ook erg gaaf! ![]() ![]() |
|
Ah uitslag gemist, maar TLP idd verdiend 1e. En Skeletor idd ook donders gaaf (*nekpijn*), maar man man wat stond tymon hard hehe. Die 1e band stond ook als een huis, en die 2e was niet echt wat bijzonders imo. Verder mooi ende gezellig avondje! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-02-2007 12:43] ![]() |
|
Ik kon het niet goed verstaan maar volgens mij was de uitslag zo: 1. TLP 2. Skeletor 3. Oblivian Nightmare 4. Intero Maar weet niet 100% zeker ![]() |
|
TLP en INTERO vond ik wel gaaf! Die band Oblivion nightmare vond ik maar bagger ![]() Verder hele avond met gitarist van Pre mortem (polle) lopen praten, komt Misschien bij mij in een band spelen ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ja was zeker gezellig!! En we doen het snel nog een keer over! Het is de lichtinval ;') ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |