|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Je was ook in 545 vrijdag toch? Ik wist alleen niet wie je was |
|
ik ga "yeey" |
|
Ik kom vanaf 22.00 even kijken Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Wij ook! Tymon check'n (en de rest natuurlijk, erg benieuwd naar TLP, weinig van meegekregen die ene keer eerder :s) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-02-2007 14:43] |
|
quote: Ja klopt toen had ik ook een kataklysm shirt aan haha Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Succes! TLP heerscht! Hoop dat jullie mogen winnen. Horns! see you at occultfest! |
|
quote: Heee Witch!, thanx!!! we gaan met z'n allen voor een bruut avondje metal! kom je nog langs? |
|
quote: Helaasch zijn wij afwezig omdat we kroamschudd'n hebben bij een collega van Loeki. Maar ik zal voor jullie duimen! see you at occultfest! |
|
*grom* tenzij ik nog snel wat weet te regelen is er geen mogelijkheid om vanavond toch aanwezig te zijn... Altijd leuk om een sporthal om te moeten bouwen tot concertding FREEZE |
|
quote: Je belt me he! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Eik0l Dan ga ik wel alleen met Jim en Cas erheen. |
|
quote: Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Oh dat kan ik me zo niet voor de geest halen, niet op iedereens shirt gelet |
|
Oh vanavond al. |
|
quote: Let er vanavond maar op dan!! Het is de lichtinval ;') |
|
Was gezellig!! Het is de lichtinval ;') |
|
gezelliiig idd Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Zeker gezellig, met Kimmey en Hagal! Moeten we vaker doen TLP verdiend eerste, Intero helaas onverdiend laatste |
|
Leuke avond. TLP gewonnen? Wel verdiend ja. Vond Skeletor ook erg gaaf! |
|
Ah uitslag gemist, maar TLP idd verdiend 1e. En Skeletor idd ook donders gaaf (*nekpijn*), maar man man wat stond tymon hard hehe. Die 1e band stond ook als een huis, en die 2e was niet echt wat bijzonders imo. Verder mooi ende gezellig avondje! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-02-2007 12:43] |
|
Ik kon het niet goed verstaan maar volgens mij was de uitslag zo: 1. TLP 2. Skeletor 3. Oblivian Nightmare 4. Intero Maar weet niet 100% zeker |
|
TLP en INTERO vond ik wel gaaf! Die band Oblivion nightmare vond ik maar bagger was de 2de band geloof ik. Verder hele avond met gitarist van Pre mortem (polle) lopen praten, komt Misschien bij mij in een band spelen |
|
1e en 2e plaats wel zo verwacht ja |
|
quote: Ja was zeker gezellig!! En we doen het snel nog een keer over! Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |