IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Deicide @ Effenaar, 5 januari Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-01-2007 20:33 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2007 20:25 schreef Orklord het volgende:
Glenn Benton was er niet? Zoiets kreeg ik gesmst

IS er NOG niet.

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 06-01-2007 0:09 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2007 20:33 schreef Spirit In Black het volgende:
IS er NOG niet.

en kwam ook niet, vervanger was Sven van Severe Torture. Het was echt zwaaaar vet!

an evil incarnation of DEATH!

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 06-01-2007 0:40 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Whoeha: Deicide zonder Glen. Ik ga morgen naar Nijmegen voor een concert met oude vriendin Nicky(Chic), en Judge, jij weet hoe Nicky reageert als Glen er dan niet bij is... Ik ben heel benieuwd morgen!

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

renYek
Usericon van renYek
Posted 06-01-2007 2:33 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Als dat de nicky is die ik denk dat het is, is dat absoluut geen chick zeg

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 06-01-2007 11:28 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Inderdaad geen Glenn Benton gisteravond, maar toch hebben de overige 3 hun best gedaan om er nog wat van te maken, en met succes.
Een lid van Severe Torture (niet Dennis) heeft vrijdagmiddag in 6 uur tijd met hun 17 nummers ingestudeerd, en ook een aantal nieuwe, o.k. hij stond er wel met een tekstblaadje voor zijn neus, maar met succes.
Lunatic of God,s Creation gezongen door Dennis, maar dit was een tegenvaller, dan kunnen ze bij Severe Toture ook beter ruilen van zangpositie.
Mij was het niet gelukt om 17 nummers in 1 middag in te studeren.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-01-2007 11:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2007 11:28 schreef axegrinder het volgende:
Inderdaad geen Glenn Benton gisteravond

Het is ook gewoon niet te geloven he!

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 06-01-2007 14:26 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

En de bass dan?

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 06-01-2007 14:30 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Ik heb wel eens optredens gezien zonder basgitaar.
Ging prima.

fortarock
Usericon van fortarock
Posted 06-01-2007 14:36 by fortarock Wijzig reactieProfiel van fortarockQuote dit berichthttp://www.fortarock.com

volgens mij las ik ergens dat er in t geheel geen bas bij was gisteren......

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-01-2007 14:36 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2007 0:09 schreef Dark incarnation het volgende:
en kwam ook niet, vervanger was Sven van Severe Torture. Het was echt zwaaaar vet!

Je bedoelt Seth? (drummer van ST)

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 06-01-2007 14:39 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

quote:
Op 6 januari 2007 2:33 schreef renYek het volgende:
Als dat de nicky is die ik denk dat het is, is dat absoluut geen chick zeg

LOL idd ja hahahaha

Maar goed, een optreden van Deicide zonder Benton?
Blij dat ik me die ellende dan maar heb bespaard hehe...

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 06-01-2007 14:50 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Idd. Die 2 nieuwe knakkers daar geef ik niks om en alleen Steve achter z'n kit, tjah.

(Niet dat ik überhaupt was gegaan maar toch)

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 06-01-2007 14:51]

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 06-01-2007 15:29 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2007 14:36 schreef MetalJan het volgende:
Je bedoelt Seth? (drummer van ST)

Ja die bedoel ik idd
Werden trouwens een paar nieuwe nummers gespeeld en veel oudtjes. In totaal werden er 17 nummers gespeeld.

an evil incarnation of DEATH!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 06-01-2007 15:30 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Heb nog eventjes staan wachten buiten om te kijken of iemand nog iets kon regelen, maar was helaas te laat met het kopen van een kaartje; ironisch genoeg had She_Devil een uurtje vantevoren nog een kaartje gekocht, toen was het dus nog niet uitverkocht.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

fortarock
Usericon van fortarock
Posted 06-01-2007 16:02 by fortarock Wijzig reactieProfiel van fortarockQuote dit berichthttp://www.fortarock.com

kom je vanavond even langs in nijmegen, je kunt online nog kaartjes kopen bij doornroosje.nl

Stone Island
Usericon van Stone Island
Posted 06-01-2007 16:14 by Stone Island Wijzig reactieProfiel van Stone IslandQuote dit bericht

Ik snap echt niet waarom al die zalen deze doldwaze komische act maar blijven boeken. Kan Deicide (ofwel de Glen Benton show) echt niet meer serieus nemen na al die jaren met dit soort ongein.

Hetzelfde geldt voor al die tourorganisators die het steeds maar weer proberen om een fatsoenlijke tour op te zetten... en dat terwijl ze weten dat Glen ze toch iedere keer weer bij de kloten neemt.

Ben benieuwd welke idioten er de volgende keer weer intrappen... dus op naar de volgende Deicide tour!

[Dit bericht is gewijzigd door Stone Island op 06-01-2007 21:03]

herrie
Usericon van herrie
Posted 06-01-2007 16:23 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

mooi stukje tekst stone island... helemaal mee eens. schandalig is het... wat de reden ook maar is. Deicide zonder Glenn Benton is hetzelfde als Unleashed zonder Johnny en als een viking zonder longship.

mokka
Usericon van mokka
Posted 06-01-2007 16:48 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

ben ik blij dat ik er niet geweest ben

wat was trouwens de reden dat hij er niet bij was??

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 06-01-2007 16:54 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2007 16:48 schreef mokka het volgende:
ben ik blij dat ik er niet geweest ben

wat was trouwens de reden dat hij er niet bij was??

Van MF:

Glen Benton wil de voogdij over zijn kind terug krijgen, welke zijn ex-vrouw op dit moment heeft. Aangezien de voogdij-rechtzaak vrij snel is heeft zijn advocaat hem geadviseerd om nu niet het land uit te gaan, het zou immers voor een voogdij zaak, waarin je aan probeert te tonen dat je goed voor je kind kan zorgen, niet goed staan om even een maand naar Europa te gaan en de boel zijn beloop te laten.

[Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 06-01-2007 16:55]

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-01-2007 17:01 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Pffff.

Eigenlijk vind ik dat jammere gasten zoals Glen om te beginnen al een voortplantingsverbod dienen te krijgen.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

cranial
Usericon van cranial
Posted 06-01-2007 17:04 by cranial Wijzig reactieProfiel van cranialQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ferdyH

inderdaad,voogdij kwestie...
in drie dagen zal er iemand ingevlogen worden die de rest van de tour doet(bass en zang) tot die tijd zul je het met seth moeten doen(die het overigens erg goed deed ) kheb me erg goed vermaakt

Expired,Erased and Forgotten

neurotic
Usericon van neurotic
Posted 06-01-2007 17:12 by neurotic Wijzig reactieProfiel van neuroticQuote dit berichthttp://www.neurotic-records.com

En die iemand die ingevlogen wordt zal (mits het niet Glen Benton is, wat nu nog onzeker is) in ieder geval iemand met aanzien zijn. Heb verschillende namen de revu zien passeren.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-01-2007 17:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Steve Tucker of Ross Dolan zou cool zijn

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 06-01-2007 20:57 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Godver, heeft die gekke Seth toch even de zang overgenomen van zijn favoriete band! Wie kan dat zeggen? Geweldig kerel!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 07-01-2007 0:16 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2007 15:29 schreef Dark incarnation het volgende:
Ja die bedoel ik idd
Werden trouwens een paar nieuwe nummers gespeeld en veel oudtjes. In totaal werden er 17 nummers gespeeld.

Zoiets?

1. Dead by Dawn
2. Scars of the Crucifix
3. Stench of Redemption
4. Death to Jesus
5. Serpents of the Light
6. When Satan rules his World
7. Bastard of Christ
8. They Are The Children of the Underworld
9. Desecration
10. Dead but Dreaming
11. Christ Denied (volgens mij)
12. Behind The Light Thou Shall Rise
13. Walk With The Devil In Dreams You Behold
14. Homage for Satan
15. Lunatic of God's Creation
16. Kill the Christian
17. Sacrificial Suicide

Heb ik van Metalfan afgeplukt

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 07-01-2007 0:17]

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com